אני אשמח אם תעזרו לי

The Rose Maiden

New member
אני אשמח אם תעזרו לי

שלום
אני תלמידת תקשורת ואני מכינה כרגע עבודה על ייצוג הקהילה ההומו-לסבית בסדרות דרמה ישראליות. נתקלתי בבעיה - אני לא מוצאת סדרות המייצגות את הקהילה. אם אתם מכירים אז בבקשה.. תכתבו את השם של הסדרות ו-תודה..
 
תגובה

האם את מחפשת דמות הומו בסדרה ישראלית או סדרה שמוקדשת להומוסקסואליות בישראל. בסדרה פלורנטין למשל היו 2 הומואים...איגי ועוד אחד...דווקא היה מעניין. ועוד´. ואם בוגר מגמת תקשורת שכמוני יכול לעזור בפרט נוסף, בשביל כך יש את תיבת המסרים שלי.
 

The Rose Maiden

New member
תודה רבה חבר..

אממ.. תודה רבה.. אני אבדוק את פלורנטין (חבל שלא ראיתי את הסדרה הזו).. ו... אין לי שמץ של מושג איך משתמשים בתיבת מסרים..
 

Blackice

New member
סטרייט ולעניין!!! ../images/Emo13.gif

היתה פעם סדרה בשם "סטרייט ולעניין" שעסקה סביב הומו והשותפה שלו לדירה.. אני לא יודע מה קרה איתה, אבל ממש אהבתי אותה כשהיא עוד היתה..
ארז
 

theshadow3

New member
ואם לא ישראליות....

אז יש את, כמובן, "queer as falk". יש את ג´ק וגיל. יש שם 2 הומואים. יש את "GIMMI, GIMMI, GIMMI", סדרת קומדיה עם הומו, אם מישהו מכיר. וזה מה שאני בערך יודע... בהצלחה בעבודה!
 
ויש גם..

אחת בשם "קוויר בעיר" או משהו כזה.. בריטית, בלווין.. אני חושבת וכמובן, דוסון קריק (ג´ק וחבריו) הממ.. ועוד סידרה אחת עם הומו וסטרייטית שגרים יחד.. שחכתי איך קוראים לה והיתה פעם סדרה בשם "שלושה בדירה אחת", שהבחור שגר עם שתי הבחורות בדירה נהג להגיד לבעל הבית שהוא הומו, (אבל הוא לא היה) ותמיד הוא נתפס במצבים מביכים עם השכן שלו (בטעות!) ע"י בעל הבית.. לא יודעת אם יש לזה הרבה חשיבות.. שיהיה אני יכולה להביא עוד הרבה דומגאות לסדרות אבל הן פחות מפורסמות..
 

ketchup boy

New member
ועוד אחת!

אמנם כבר הפנמתי את העובדה שלא ישדרו את הסדרה הזאת שוב, וגם הבנתי איכשהו שהפסיקו לצלם אותה אחרי עונה אחת ואני ת´אמת לא מבין למה... ממש נהניתי ממנה, היא היתה בשבת בערוץ 2 ב-17:00... "שטח הפקר", Wasteland מישהו ראה אולי? בכל מקרה אחד הבחורים שם היה הומו והיו קטעים:) מישהו מכיר?
 

resputin

New member
בטח התכוונה לוויל וגרייס....

ומי שרואה את העונות המתקדמות, שלא בארץ- יודע שיש שני הומואים ואפילו לסבית (לא, לא גרייס. לא, לא קארן.)..
 

resputin

New member
בבקשה, ואפילו לא טרחת לתקן את ה..

בילבול בעינייני המין..
 

romantic boy

New member
אומנם..

נכנסתי לפה במקרה ואני לא קשור לכאן.. אבל אני מכיר סרט ישן שמייצג את הקהיל ההומו-לסבית לסרט קוראים: "מחבואים" בסרט מסופר על שנת 46´ ירושלים, חבריו של ילד צעיר חושדים במורו הפרטי כמרגל לטובת האנגלים, הם מספרים זאת לאח של אחד מהצעירים.. האח אומר להם בתגובה, שהוא לא מרגל.. לאחר יום-יומיים האח של הילד מספר לו ומשביע אותו לא לגלות שההגנה עומדת לעשות נגדו פעולה בגלל שהוא הומו.. מקווה שעזרתי..
 
אפשר גם

את יכולה להוסיף סרטים... יש למשל את יוסי וג´אגר ויש עוד מלא סרטים (אפילו ישראלים)
 

Torr

New member
סדרות ישראליות עם יצוגים הומואיים|ג

שלום לכולם, זו הפעם הראשונה שאני כותב בפורום. סדרות ישראליות: 1)פלורנטין של איתן פוקס 2)משפחה וחצי-בעונה האחרונה לדעתי מופיעה דמות הומואית. 3)בכל אופרות הסבון (לגעת באושר וכד´) תוכלי למצוא לפחות דמות אחת של הומו 4)ג´וני 5)ב"הפוך" היה קטע לסבי פחות או יותר סרטים ישראלים: 1)ב"להקה" יש דמות הומואית-יש צורך להתאמץ למוצאה. 2)סרטיו של איתן פוקס-אפטר, יוסי וג´אגר ובעל בעל הלב הנפלאים. 3)משהו של זאב רווח עם "ספרית"- יצוג סטריאוטיפי כמובן 4)נגוע,בר 51-מצטער כקגע לא זוכר את שמו של הבימאי שהיה גם משורר
 
למעלה