אני בטי המכוערת = ערכים מעוותים

דביר-מן

New member
אני בטי המכוערת = ערכים מעוותים

ונושא רציני לשם שינוי: רק היום עלה בדעתי נושא הערכים המעוותים שמקנה הסידרה "אני בטי המכוערת". הנה שלושה לקחים חשובים שאני לפחות הפקתי מתפיסת העולם של הסדרה: לקח ראשון: אם את מכוערת, אין לך סיכוי להצליח. המקסימום שאת יכולה להגיע בחיים, הוא למזכירה עלובה, בלי קשר לכמה כשרונית את. אם את יפה אבל חסרת כשרון מוחלטת, עדיין יש לך סיכוי להיכנס בתור מזכירה לחברות גדולות, ולא משנה אם את חסרת תועלת לגמרי, כל עוד את נראית 90-60-90 (או להפך) אין סיכוי שיפטרו אותך או חלילה יפחיתו לך את המשכורת. לקח שני: אם את לא גבר, אין לך סיכוי להצליח. שימו לב לאקומודה- המנכ"ל הוא גבר, כל המנהלים הם גברים, וכל העמדות ה"נחותות" תפוסות על ידי נשים. ועכשיו תגידו, מה עם פרדי? הוא הרי נהג! זה נכון גם על פרדי וגם על השומר- נשים לא יכולות לנהוג, נשים לא יכולות לשמור, אלה "מקצועות של גברים". ומה עם מרסלה, אתם שואלים? אני בספק אם היתה מגיעה לתפקידה הבכיר בלי יחסיה המשפחתיים ובעיקר בלי המראה שלה. לקח שלישי: נשים מלאות לא יפות. נשים מלאות הן פשוט מכונות ילדים, שנועדו רק כדי לממש את ייעודו המאצ´ואי של הגבר, ולא חלילה בשביל לענג אותו או בשביל לגרום לו גאווה חלילה. כך גם על מכוערות. לכן, יקירותי, אם העולם היה מתנהל בצורה שמפיקי "בטי" היו רוצים שהוא יתנהל, אם אתן מכוערות \ שמנות יש לכן שתי אפשרויות: 1. עשו בדחיפות ניתוח פלסטי או שאיבת שומן לשיפור המראה החיצוני לקידום מיידי בקריירה. 2. אם אתן רוצות להגיע להישגים כלשהן בחיים שלכן או להניח ידיים על ההגה בלי לקבל מבטים מלאי ביקורת, פשוט עברו ניתוח לשינוי מין ותראו איך אתן קופצות ב-20 דרגות במקום העבודה שלכן. כמה שאנחנו ברי מזל שאנחנו לא חיים לפי הכללים שלהם. דביר
 

yellow cheese

New member
דביר היקר...

אני מסכימה איתך בכל מילה! אכן אכן... "אני בטי המכוערת" זו תוכנית שהמסרים שלה הם מסרים מצ´ואיסטים ומגעילים... אני לא אתפלא אם את התסריט של הסידרה כתב גבר שהאישיות שלו לא שונה מזו של ארמנדו בסידרה!!!!! איפה שוויון הזכויות?!!?!?!?!?!!?!?!?!?!!?!?!?!?!?! -ממני-שירלי-פמיניסטית-גאה-!~ (מנהלת פורום אביב גפן שצופה בטלנובלות!)
 

noa_wo

New member
התוגבה למכתב של דביר

אני חושבת שאתה צודק בסידרה בטי היא סידרה מגיעלה. אבל בסוף היא תהיה יפה. תודה נועה
 
כן, אבל לא בדיוק.

כי תסתכל, למשל בטי, היא לא מזכירה עלובה, היא העוזרת האישית של המנכ"ל ועכשיו באחד מהפרקים הבאים היא תהיה בעצמה המנכ"ל של אקומודה אחרי שטרהמודה תעקל אותה! אז מכוערות הן לא רק מזכירות עלובות.
 
למעלה