אני בשמירה

Tנקר בל

New member
אני בשמירה ../images/Emo10.gif

כבר כמה ימים אני מרגישה כאבים כמו כאבי מחזור, אתמול הם התחזקו וגם הופיעו בגלים. החלטתי ליתר בטחון (כי הייתי בטוחה שאני סתם מדמיינת), ללכת למוניטור, והיו לי צירים. הרופא שלי לא היה, אבל רופאת הנשים שהעבירו לה את הגרף, אמרה לי שאני צריכה להיות בשמירה, עד שהרופא שלי יחווה את דעתו. חוץ מזה, היום שמעתי עוד שני סיפורים טריים של אובדן הריון. אחד מהם מזעזע במיוחד. כל כך עצוב לי לשמוע על עוד נשים שעוברות את הסבל הזה. באופן אבסורדי זה מפתיע אותי כל פעם מחדש. כאילו שלא יכול להיות שעוד לא טיפלו בתופעה הזו, שעוד לא למדו ממה שקרה עד היום, איך למנוע הישנות מקרים כאלה. כל כך כואב לי.
 

עידית ר

New member
../images/Emo12.gif

את יודעת טינקר מאז האובדן שלנו שמעתי על כל כך הרבה אובדנים לפעמים אני חושבת לעצמי איך זה קורה כל כך הרבה ??? למה?? אבל אין תשובות לשאלות ואפילו לרופאים אין את התשובות וזה חבל חבל מאוד שיהיו עוד אובדנים ועוד לבבות שבורים חמודה אני מתפללת בשבילך שהכל יעבור בשלום תנוחי הרבה אל תתאמצי ואל תחששי להציק לרופאים
 

Tנקר בל

New member
עידיתוש יקרה

התגעגעתי אלייך - לא "ראיתי" אותך המון זמן. את צודקת. מה שבאמת מכאיב, זה שהרופאים כל כך לא מבינים למה דברים כאלה קורים, וזה אומר שהם עלולים לקרות שוב ושוב. שאלתי את הרופא שלי, למה לא מבצעים יותר מחקרים, והוא אמר לי שקשה לבצע מחקרים בגלל הנדירות של המקרים הללו. מחקר אפשרי רק אם כמה מרכזים רפואיים משתפים פעולה. מעבר לזאת - מחקר פרוספקטיבי - בכלל קשה לבצע, בגלל הסבירות הנמוכה שהריון יסתיים כך. אז אפשר רק לבצע מחקר רטרואקטיבי, שיש לו את הקשיים שלו (אני מניחה שרגשות האשם והכעס יוצרים בעיות רטרואקטיביות יש מאין). אני כל כך מקווה שיגלו משהו מהפכני שימנע את הכאב הזה מנשים אחרות. כמו שגילו לגבי הקרישיות והקשר להפלות.
 

טאניוש

New member
תשמרי על עצמך ../images/Emo57.gif

תנוחי ותשתי הרבה.אני מקווה שבנתיים עברו הצירונים. בעיני כל ילד בריא שנולד הוא נס.אני יודעת שרוב ההריונות נגמרים טוב
אבל בסביבה שלי אף אישה כמעט לא דילגה על אובדן. אולי אם מסתכלים לא על מספר הריונות אלא על נשים שעברו הפלות הסטטיסטיקה פחות מעודדת,לא יודעת...
 

Tנקר בל

New member
אני משתדלת ../images/Emo8.gif

אני גם מרגישה שרוב הנשים סביבי עברו הפלה או אובדן הריון או שנולדו תינוקות עם מומים שחייבו ניתוח (שזה הפחד החדש שלי...). אני לא יודעת אם זה בעיניים שלי, כמי שעברה בעצמה אובדנים, אז המודעות שלי לכך עלתה, או שזו אכן השכיחות באוכלוסיה.
 

הוא היא

New member
Tנקר בל ../images/Emo42.gif../images/Emo42.gif

לי נראה שזה בעיניים שלנו. כי כשקורה לך משהו מסויים אתה פתאום שם לב שהוא קרה לעוד אנשים סביבך. למרות שיכול להיות שקודם בכלל לא הבחנת בקיומו.(אלף אלפי הבדלות-כשאתה קונה רכב מסויים, פתאום אתה שם לב לכל הרכבים מאותו סוג שיש לך על הכביש). אבל עדיין רוב ההריונות נגמרים באופן תקין. יש לי רגעים שאני מסתכלת על הדברים כמוך.... יש רגעים שפתאום לא נתפס לי שאשה בהריון ראשון יולדת כרגיל ואין שום בעיות. אבל אז כשאני יוצאת לגינה ורואה שלכל אשה יש ילד משלה, נופל לי האסימון שוב ושוב שבעולמנו לכל אשה כמעט יש ילד, ככה העולם בנוי. ואז כל הפרופורציה משתנה לי. השכיחות באוכלוסיה היא של 20% - כך שברוב ההריונות- 80% - הכל תקין. מצד אחד קצת צובט לי בלב שאני לא בסטטיסטיקה של ה-80%, מצד שני זה מה שנותן לי את התקווה.
 

2קשת

New member
טוב שהלכת לרופאה ../images/Emo57.gif

תשמרי, תנוחי, תשתי, טוב שתפסת את זה בזמן. זה באמת כואב נורא לשמוע על אחרות שמצטרפות למעגל העצוב שלנו. לפני כמה שבתות היינו אצל חברים, היינו ארבעה זוגות וכל הבנות היו בהריון. כולן היו עליזות ומפטפטות, כולן עם תוכניות מפה ועד השמיים, אצל שלושתן זה הריון ראשון, ורק אני הרגשתי שמכולן בחדר אני היחידה שמרגישה שהיא צופה בשלושה סרטי מתח. אבל לסרט שלנו הפעם יהיה סוף טוב ושמח. חייב להיות! וככה גם יהיה.
 
יש לך דרך נפלאה להעביר את השמירה

כאן איתנו , ואנחנו נהנה מנוכחות מוגברת שלך. תשמעי לעצת הרופאה, תנוחי תשתי הרבה והכל יהיה בסדר.
 

Tנקר בל

New member
../images/Emo45.gif באמת דרך נפלאה

עם כל הנשים הנשים הנהדרות והתומכות שיש כאן
 

עד חצות

New member
תתעודדי

הכל יהיה בסדר,אנחנו איתך
ואחזור על המתכון "תנוחי ותשתי הרבה"
 

happy

New member
תרגישי טוב תנוחי ותשתי המון

באיזה שבוע את? את מקפידה לשתות? מקווה שהרופא שלך יחזור ותצאי מהשמירה מהר מאוד. בקשר לאובדנים אני חושבת שמהרגע שאת חווה אובדן את פתאום מגלה עוד המון מקרים מזעזעים של אובדנים שאם לא היית עוברת את הטראומה הזאת סביר להניח שאפילו לא הית שומעת עליהם.
 

סינטה1

New member
תנוחי ותרגישי טוב../images/Emo24.gif

לפחות נצלי את הזמן הזה קצת לנוח ולעשות דברים שאת אוהבת.
 

Tנקר בל

New member
תודה לכולכן ../images/Emo24.gif

איזה תחושה נהדרת להרגיש את כל החום והדאגה.
 

נוריה

New member
טינקר חביבתי,

את הולכת אחרי באש ובמים, הא? בסוף ההריון של טל (בערך בשבוע 35) הרופא שלי הכניס אותי ל"בית הבראה" כלומר לשמירה במחלקה להריון בסיכון גבוה למשך כשבוע. לא היו לי צירים או משהו כזה אבל הוא רצה לראות מלא מוניטורים לאורך כל היום והשבוע. בקיצור, ביום הראשון לא הפסקתי לבכות אבל אח"כ לקחתי את זה בסבבה. קראתי מליון ספרים, ישנתי המון, ראיתי את כל הסדרות האידיוטיות בערוץ ויוה, הכרתי כמה בנות במחלקה שהיו בפרוש הרבה יותר מסכנות ממני (עם שמירה משבוע 22 למשל עד הסוף, ועוד כל מיני דברים שגרמו לי לשמוח בחלקי!) ועשיתי כל יום לפחות 3 מוניטורים אם לא יותר. זה לימד את בעלי לקחת קצת יותר אחריות על הבית, לא שהוא עשה כביסה וכאלו (בשביל זה יש סבתות) אבל פתאום רשימת הבייביסיטריות נכנסה ליומן שלו אחרי 3 שנים שרק אני הייתי מעורבת בנושא. הקיצר, אני הייתי במקומך שומעת לאיתות הזה מהגוף שאולי צריך באמת לנוח. הרי את כל הזמן במתח נוראי, המתנות לכל מיני תשובות, לרוץ מבדיקות לבדיקות, וגם חופש גדול עכשיו... לכי למיטה, בקשי מחברות להביא לך כל מיני ספרי רם אורן למניהם (לקרוא רק על צרות של עשירים בבקשה!) ואולי גם מרק עוף מאמא? אני יכולה לסדר משלוח מהצ'כונה שלנו
ולגבי הנושא האחרון שדיברתי עליו. רק שתדעי שכל פעם שאני שומעת על עוד מקרה אני פשוט נדהמת שזה קורה שוב. משום מה הייתי בטוחה שזה לא יכול לקרות יותר, שאני האחרונה. אני גם חושבת שיש לנו בתור אנשים שפויים שמיעה סלקטיבית וגם אם שמענו על מקרים כאלו פעם, אז היינו מדחיקים את זה לתחום הביזאר והמאד מאד לא סביר ושוכחים את זה תוך שניה. עכשיו זה הדבר האחרון שאנחנו נשכח אם נשמע...
 

Tנקר בל

New member
מתוקה

איזה כיף שחזרת להיות פעילה! האמת היא שגם קודם, אני בקושי מזיזה את עצמי. טאטוא, שטיפת הבית וכו' הפכו להיות העבודה של בעלי המסכן מרגע שנודע לי על ההריון. אז עכשיו הצטרפו לזה כל יתר המלאכות - אפילו הקלות והפשוטות ביותר. אני לא במיטה, אבל באמת שלא נראה לי שאני זקוקה לכך. נראה מה יהיה לי במוניטור מחר, ומה יגיד הרופא שלי. האמת היא שאני לא כל כך סומכת על מוניטורים - בלידה הקודמת שלי, עשיתי מוניטור ואולטרה סאונד בערך יומיים לפני הלידה, ולא ראו כלום.
 

רונה 4

New member
לנוח בפקודה! ../images/Emo8.gif

ולשתות ולנוח ולשתות ולנוח... אבל כבר אמרו לך את זה פה. והלוואי שיום אחד ימצאו את התרופה איך למגר את התופעה העצובה הזו, וכל הפורום הזה יוכל להתרוקן ורק להתרכז בצרות של עשירים... במהרה בימינו.
 

Tנקר בל

New member
הייתי אצל הרופא שלי ששיחרר אותי ../images/Emo8.gif

עשיתי עוד מוניטור וקיבלתי פטור מהשמירה. זה מה שאני אוהבת אצלו - הוא אחראי אבל לא מלחיץ סתם כשאין בזה צורך.
 
למעלה