אני גבר, ואני סובל מאלימות נפשית+פיזית מאשתי

ניב נ

New member
אני מצטט מהאתר

"מרכזי טיפול וסיוע לטווח ארוך וקצר לנשים נפגעות אלימות, גברים אלימים ולילדים חשופים לאלימות" דני תבצע חיסכון במזומן אצל קרוביך (הורים, אחים) תשכור עו"ד. תהיה חזק עבור בנך.
 

dani551

New member
אני גבר, ואני סובל מאלימות נפשית+פיזית מאשתי

לאן אני יכול לפנות ? כל המרכזים הנפשיים כמו ויצ"ו ונעמ"ת וכדומה הם מיועדים לנשים בלבד. למטרה אני לא יכול לפנות, משום ששם יצחקו לי בפרצוף וביום שאשתי תוזמן לשם לבירור התלונה היא יכולה פשוט לטעון להגנהעצמית, ובזה לגמור לי את החיים. לא תמיד הצלחתי לצלם או להקליט וגם זה לא מספיק להויח חד משמעית. גם הילד שלנו, תינוק מקסים בן שנתיים וחצי סובל , לאן אני יכול לפנות כגבר ושתייחסו לגהנום שאני עובר בבית ברצינות ?
 
שלום לך

תודה שכתבת בפורום וחלקת איתנו חוויה קשה. אני חושבת שכאשר הקורבן לאלימות הוא גבר, המצב יותר מורכב. אני מסכימה איתך שהמשטרה רגילה לשמוע אישה מתלוננת על אלימות ועלולה לפקפק בתלונתו של גבר. הרבה גברים לא מדווחים על אלימות מצד בנות זוגן או לא פונים לטיפול מתוך חשש ל"תדמית הגברית" שלהם. הם רואים את חולשתם, את היותם קורבן, כבושה גדולה שיש להסתירה. אני הייתי מקדימה לשאלתך "לאן לפנות" שאלה אחרת: "לאיזה מטרה". אם אתה רוצה להתגרש מאישתך, אני מניחה שאתה יודע מה לעשות (עם או בלי עו"ד). אם אתה מרגיש שאתה רוצה ליווי בתהליך קבלת החלטות לגבי החיים שלך, אני עדיין חושבת שהמרכזים למניעת אלימות הם הכתובת המקצועית הראויה גם לגברים שהם קורבנות לאלימות מצד בנות זוגן (ואני מסכימה לגמרי עם המגיב לפני שההגדרת קהל היעד של המרכזים היא מוטעית. גם גם גברים סובלים מאלימות). כן, למען עצמך ולמען הבן שלך, אתה צריך לקבל החלטות ולבחור בדרך שתעזור לך לחיות חיים שאתה ראוי להם.
 

dani551

New member
לצערי הרב במרכזים האלה

שאת ממליצה עליהם מטפלים בנשים נפגעות אלימות בלבד. לא בגברים. הבעיה היא לא רק אלימות פיזית. אלא נפשית. בסוג של טרור פסיכולוגי. והבעיה היא שגם אם יש אלימות פיזית, אני לא יכול לדווח עליה לא בגלל שטויות כמו תדמית גברית וכל הבולשיט הזה. הסיבה היא מאוד פשוטה: כשמגיעים שוטרים הם קודם כל עוצרים את הגבר. נקודה. האישה תמיד יכולה לטעון שהיא קורבן או הגנה על עצמה. זה מילה שלך מול שלה. ואין לך שום סיכוי במצב הזה. אני לא יודע מה לעשות קודם. לקחת עורך דין זה ים של כסף שאין לי. לשכור חברת בילוש שתצמיד האזנות סתר ומצלמות סתר , גם אפשרות עם הוצאות מטורפות. אני כבר קבלתי רמזים עבים שביום שבו אני אלך לרבנות היא הולכת לקרוע אותי מבחינה כלכלית בדרישות של מזונות ++. האם יש גורמים שאליהם אפשר לפנות לסיוע ויעוץ ראשוני בלי שצריך להיוולד למשפחה עשירה ?
 

הכוכב33

New member
אתה צריך חיזוקים

1.אם אשתך מכה אותך-צריך להתגרש.פתח תיק גירושין בבית-דין רבני 2.הדיינים יקבעו מזונות סבירים.הדיינים קובעים,לא מה שאשתך רוצה.
 
תקליט, תצלם, תאסוף ראיות

בשביל זה לא צריך הרבה כסף, רק נייד סביר שיעשה את העבודה. את החומר תשמור מחוץ לבית כמובן ותבצע גיבוי. שיהיו לך מספיק ראיות, תוכל לפנות ליעוץ משפטי -לקבל סיוע משפטי אולי דרך הסיוע - הדרך שלך תהיה פחות קשה לצאת מהסבך. אם האלימות הפיזית משמעותית, תפנה בעת הצורך לטיפול רפואי ותתעד את הפניות. בהצלחה.
 

מעושן

New member
יש לו ילד, קשה להשאיר את הילד

החיים שלך אצל אשה שהיא קצת לא שפויה כדבריך הכוכב.
 
למעלה