אני הומו בגלל חוסר ביטחון עצמי????

אני 2424333

New member
אני הומו בגלל חוסר ביטחון עצמי????

אמא שלי יודעת על נטיותיי המיניות והיה לנו וויכוח ובין לבין דיברנו על הנטייה והיא אומרת שבגלל שיש לי חוסר ביטחון עצמי אז יש לי נטיות הומוסקסואליות. רציתי לדעת בגלל שאתם הורים להומואים , לסביות וכו' האם אתם מכירים בדעה זאת? האם בזמן שהילד/ה סיפר/ה על הנטיות המיניות שלו/ה הגבתם ככה ? האם יש הוכחה שהטענה הזאת נכונה ? תודה רבה ואשמח לקבל תשובות.
 

שירה910

New member
הי

אין הוכחה לטענה הזאת . יש דעות קדומות שמקורן בבורות, המייחסות כל מיני סיבות פסיכולוגיות להיות האדם בעל נטיה כזאת . למעשה הוכח כבר שהדבר אינו בבחירת האדם ואינו ניתן לשינוי , גם אם ישתנו תכונות אופי כמו בטחון עצמי . תגובת אימך מייצגת את המחאה שלה על הבשורה והרצון שלה לשנות את הדבר . יקח זמן עד שתסכים להכיר בכך . ואתה - חזק ואמץ . החיים יפים וזו זכותך להנות מהם . אם יש עניין של ביטחון עצמי, בנה אותו, בלי קשר לנטייתך . כי הוא יאפשר לך למצות את הפוטנציאל הגלום בך , כמו בכל בן אנוש . שירה.
 

Master Stav

New member
אני אהיה עדין ....

קישקושים מקושקשים !!! אין קשר בין חוסר ו/או עודף ביטחון ולנטיה מינית מכיר לא מעט סטריטים( מילה טיפשית ) חסרי ביטחון כל שכן לא מט אנשים בעלי נטיות מיניות הומו/לסבי/דו עם ביטחון עצמי מופרז ..... ושוב קישקושים מקושקשים ... מה שכן אחלה תירוץ ...
 
ברוך הבא../images/Emo140.gif

כפי שאתה בוודאי מבין - בין נטייתך המינית ובין בטחון עצמי אין קשר. אני אמא לבת גאה, אני אוהבת את בתי וכל מה שעומד לנגד עיניי זה האושר שלה. אני מבינה ויודעת שלהורים מסויימים קשה לקבל את נטיותיהם המיניות של ילדיהם, אבל מה שאמא שלך אומרת זה הדבר האחרון שהייתי מצפה מהורה להגיד. אתה נמצא בזוגיות כרגע?
 
כשתהיה לך אהבה

או זוגיות זה ימלא אותך בטוב, הטוב הזה יקרין לכל העולם ואני רק מקווה שאמא שלך תשמח עבורך.
 
הי

כמו שכתבו קודמי אין קשר בין הנטיה המינית לביטחון. אבל לעיתים הגילוי של הזהות משפיע על תחושת הביטחון העצמי. ככל שאדם מכיר בערך עצמו תחושת הביטחון מתחזקת. אני מציעה לך להפנות את אמך למקורות מידע על נטייה מינית. בהצלחה ממני יעל הרפז
 
למעלה