אני המשוגע היחיד או שלכולם כבר נמאס מהשביתה?

FIFI1981

New member
אני המשוגע היחיד או שלכולם כבר נמאס מהשביתה?

על אף שהיא מוצדקת לחלוטין ובלי קשר לחומר שנצטרך לדחוס במה שישאר מהסמסטר הזה (אם בכלל יתקיים...) קצת נמאס לעבוד כמו משוגע ולהשתעמם בערב בבית. לא? הדבר החיובי היחיד שיצא מהשביתה זה שהספקתי לסיים כבר שלושה ספרים בחודש האחרון...
 

lironk25

New member
נמאס בהחלט!!

איזה ספרים קראת? אגב לגבי התוצאות של היום אני מהמרת על ניצחון לטורקים ולשלאלקה..מה אתה אומר? נ.ב הפועל במצב מסריח אני יודעת :(
 

FIFI1981

New member
אני מציע לא לדבר על הפועל בכלל...../images/Emo13.gif

גם יתר ההימורים שלך לא היו משהו היום...אבל איזו הצגה של יוסי!!! קראתי את 1984 (בפעם העשירית בערך), כרוניקה של מוות ידוע מראש וסיינפלד ופילוסופיה, שאגב זה ספר מומלץ בחום לחובבי הסדרה הגאונית הזו.
 

lironk25

New member
אני עכשיו קוראת את סימפסון ופילוסופיה

מאוד מומלץ:) אגב מה דעתך על אוהדי בית"ר? @ההימורים שלי באמת מסריחים :)
 

FIFI1981

New member
מה יש להגיד? חבורה של חיות

עמדתי ביציע ופשוט נגעלתי. נתמלאתי כל כך הרבה כעס. אני גם ככה שונא את הברברים האלה, כל משחק בטדי אני יוצא בדקה 85 כי זה גן חיות שם ופחד איימים והם רק נותנים לי יותר ויותר סיבות עם הזמן להיגעל מהם. עוד יותר מרגיזה הצביעות התקשורתית שכאילו סולדת ומזדעזעת מההתנהגות הזו מחד, ומאידך מתנהגת כאחרון הקופים הירושלמים כשהיא רודפת אחריהם ותוחבת להם מקרופונים בכל הזדמנות אפשרית וזה כולל את כל ערוצי הטלוויזיה וכל העיתונים שבאותה נשימה גם רצים אחרי הצאצא החדש של משפחת עמיר כמוצאי שלל רב ואחר כך מצטדקים "איך יכול לקרות כזה דבר?" טוב, נסחפתי קצת מעבר לנושא הפורום... בכל מקרה זו דעתי
 

lironk25

New member
מסכימה עם כל מילה../images/Emo45.gif

בושה שהבבונים האלה קיבלו רק שני משחקי רדיוס..
 

primus solus

New member
בושה שהם בכלל הועמדו לדין

האם יש להעמיד לדין קבוצות כמו הפועל ת"א על כך שאוהדיה שרים "נעשה שואה למכבי" או בני סכנין על מוות ליהודים ודגלי חמאס ביציע? האם יש להעמיד לדין על "השופט בן זונה"? ומה עם חילול קבר הוריו של רון חולדאי?
 

FIFI1981

New member
זה בכלל לא משנה

וגם אם לא היו עומדין לדין זה הופך את המעשה שלהם ליותר טוב? הויכוח בכלי התקשורת השבוע סטה, כרגיל, לגמרי מהנושא. הויכוח הזה הוא ערכי ותו לא.מדובר בחבורה של חיות שלא מסוגלת להבין את המשמעות של רצח רבין ואת ההשלכות שהיו לו. "למה לא מזכירים את המוות של בגין?" משתוממים כולם. האם באמת יש צורך להסביר את ההבדלים? לא חלילה שמקרה אחד מצער יותר או פחות מהשני. העניין פה הוא משמעות הרצח והסיבות שהביאו את הרוצח השפל לעשות זאת. את זה הקופים מירושלים לא מבינים. האמת, אף אחד גם לא מצפה מהם שיבינו.
 

primus solus

New member
אני לא מצפה מאוהדים ערסים של בית"ר ירושלים

להבין את משמעות הרצח כמו שאני לא מבין מאוהדים חוליגנים של הפועל ת"א להבין את משמעות השואה או משמעות קבר הוריו של רון חולדאי.
 

lironk25

New member
מדובר פה בעניין ערכי בלבד.

זו פשוט התנהגות דוחה של אוהדים.(כמו האוהדים שצועקים נאצים,והורסים קברים). בהתחלה גם אני חשבתי שמגיע להם עונש,אבל שיניתי את דעתי כי הבנתי שזו פגיעה בחופש הביטוי. הדבר העצוב בכל הסיפור הזה שאנחנו כחברה,הפכנו להיות חברה אלימה ומפחידה. יש לנו ילדים שמשתכרים בגיל 12,רציחות כמעט בכל יום,גנבות,אונס וזו הבעיה האמתית של המדינה.בעיה שאם לא נטפל בה באמצעות ענישה אגרסיבית יותר (כולל עונש מוות) אנחנו נתפרק.
 

FIFI1981

New member
פגיעה בחופש הביטוי?

עד מתי יוכלו האנשים האלה להלל את מי שניסה לרצוח את הדמוקרטיה וחופש הביטוי באצטלה של "מדינה דמוקרטית" ו"חופש ביטוי" ??? אירוני משהו...
 

lironk25

New member
אירוני וזו הבעיה בדמוקרטיה

במסגרת הדמוקרטיה מותר לך לקלל את רבין ולהלל את הבן זונה שרצח אותו.ערכית אין ספק שאוהדי בית"ר עוררו בחילה,אבל אסור להעמי אותם לדין כי אז זו פגיעה בדמוקרטיה..
 
למעלה