אני חייבת לציין ש.............

אני חייבת לציין ש.............

לא ישנתי כל הלילה!!!!!!!! עד עכשיו אני ערהההה..... ואני ממש לא עייפההההההה אימאל´ההה ניראה לי שתקעו לי בתחת סוללת דורסאל... (אני חושבת שרושמים את זה כך)... חחח לא באמת... יממה שלמה (שזה ממש שיא) לא ישנתיייייייייייי !!! בדרך כלל אני נירדמת יחד עם התרנגולות הפעם נירדמתי עם הדגים... (למי שלא הבין-דגים אף פעם לא ישנים...)
 

hadarosh16

New member
היי מתוקה...

תגידי את בסדר? מה זה לא ישנת? אצלי עכשיו זה רק בוקר! את משהו מיוחד! אני חייבת להגיד.. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח את מצחיקה! אגב קראתי את ההודעה עם החברה שלך! אני חייבת להגיד שהיא מוזרה.. חחחחחחחחח אני לא רוצה לראות אותה בפעולה חחחחחחחחחחח שלך הדרו´ש..
 
חחחחחחחחחחחחחח

כן כן עדיין לא ישנתי...!!! מפחיד הא?? חחחחחחחח כן, בקשר לחברה שלי בקטע הזה היא מאודדדדד מוזרה... אני לעומתה איך שאני רואה ככה איזה חרק... אני ישר לוקחת נעל דופקת את האמא שלו נותנת לו כמה נאגחות עד שהוא נהיה מעולף... חחחחחחחחחחחחח אבל לראות את החברה שלי עם השואבבבבב אני פשוט ניקרעעתתתתתתתתת! ודווקא כדאי מאוד לראות..חחחחחח זה משהו מיוחד.... אין מילים כדי לתאר את זה... ו... תודה... אני ?? משהו מיוחד?? חחחח אני מקווה שהתכוונת לצורה החיובית של הביטוי
 

hadarosh16

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח

כן כן את באמת משהו מיוחד! התכוונתי חיובי להתראות אני..
 
למעלה