אני חייבת לרשום את זה

riktal

New member
אני חייבת לרשום את זה

אני צופה עכשיו בפיילוט של הסידרה בערוץ יס סטאר נאקסט ואני חייבת להסכים עם ג'יימס ודולי - כשרואים את הפרק הזה ואת הפרקים של העונה הרביעית, זה כאילו לא אותה סדרה! זה מדהים כמה הם התקדמו מאז הפיילוט, כמה הסדרה הזאת השתנתה והתבגרה. גם אם לא ראיתם את העונה הרביעית עדיין, אבל כן ראיתם את השלישית, זה אותו הדבר! הבדל של שמיים וארץ מהפיילוט עד לסוף העונה השלישית. מה דעתכם?
 

Nich92

New member
מה הם משדרים את כל העונה מהתחלה?

העבירו פשוט את הפרקים לשם או שהתחילו לגמרי מהתחלה?
 

riktal

New member
בקשר לשידור:

ביס אקשן עדיין משדרים את הפרקים בסוף השבוע - שני פרקים ברצף. השבוע הם סיימו את העונה הראשונה ובשבוע הבא הם יתחילו את השנייה. ביס נאקסט הם התחילו אתמול מהתחלה עם פרק אחד, הפיילוט. אין לי מושג איפה תשודר העונה הרביעית, למרות שלדעתי היא יותר מתאימה לאקשן מאשר לנאקסט, אבל גם על טבעי יותר מתאים לאקשן מלנקאסט והם בכל זאת העבירו אותה לשם. האמת - לא אכפת לי איך ואיפה משדרים אותה, רק שישדרו אותה!!
 

eellaadd

New member
השתנתה לטובה או לרעה? חח כי אני לא ממש ראיתי

את ההבדל בין העונות ששודרו עד עכשיו ביס...(מצד שני לא ממש חיפשתי חח)
 

riktal

New member
סמוך עלי - יש הבדל גדול

אם צופים בעונה השלישית ובעונה הראשונה - הם השתנו לגמרי, ממש התבגרווהעונה הרביעית (שחוזרת סוף סוף השבוע, ביום רביעי!!!) היא עולם אחר מהעונה הראשונה, כאילו זאת סידרה אחרת, רק טובה יותר ומרתקת הרבה יותר. אני מאוד מקווה שלקראת סוף מרץ ישדרו את העונה הרביעית בישראל (היא תסתיים באמצע מרץ בארצות הברית) ואז תבינו על מה אני מדברת.
 

Nich92

New member
מממ...

האמתי שלא שמתי לב לזה אבל חכי ישודר הפרק הבא של העונה הרביעית ואז נדבר חחחחחח
 
למעלה