אני חייבת תשובות

aviavid

New member
אני חייבת תשובות

היי לכל המטפלים והמבינים :) האם למדתם או שמעתם שאפשר לשים תמציות פרחי באך במבער על מנת לטהר את הבית ? טלי
 

shanyka10

New member
בטח שאפשר!

הי, למיטב ידיעתי אפשרי בהחלט לטפטף למבער פרחי באך אפילו מהבקבוק הטיפולי. לגבי טיהור- ניתן לדעתי להשתמש בתמצית 10. בברכה, שני
 

Balancedflow

New member
טלי,

ראשית אני מתנצלת על העיכוב הגדול במתן תשובתי. אני ממליצה לך בהודעה הזו, ממנה תוכלי להבין מה דעתי ודעתו של עימנואל על שימוש בתמציות במבער.
 

aviavid

New member
לטל

אז ראשית שאלתי נבעה מסקרנות כי אני לא למדתי על שיטת פרחי באך במבער אלה שמנים אתריים כמובן מצאתי שאלה זו בפורום אחר ומנהל הפורום אמר שבהחלט אפשרי להשתמש בפרחי באך במבער ולצורך העניין לטיהור על ידי קראב אפל אתמול הייתי בסיור בגן הבוטני והשאלה עלתה שוב - התשובה הייתה חד משמעית - אפשר לעשות כל שימוש בפרחי באך לצורך העניין ....... דר באך לא השאיר את כתביו אלה שרף אותם ולכן אפשרי כל שימוש וכל דרך לסיכום................. כנראה שעלינו ללמוד ולהסיק מסקנות לבד מה לעשות ואיך להשתמש ולתת את תגובתינו לאחרים . כנראה שבמשך הזמן יהיו אפקטים חדשים אגב - אפשר להשתמש בתמציות פרחי באך גם באמבט !
 
שלום ושלומות

אפשר לעשות כל דבר עם פרחי באך?!? אז אולי תנסי לעשות נרות עם חמאת קקאו ולדחוף אותם פנימה... מוזמנת לדווח על התוצאות לאחר המעשה. סלחי לי, אבל... הנסיון להמציא שימושים נוספים לתמציות בעיניי נע מ-פתטי ל-מגוחך. האם יש לך משהו להגיד על הנסיון הלא מובן שלך למצוא תמיד את האדם שייתן לך את התשובה שאת רוצה לשמוע? בקיצור, מאחל לך יום שמח ויום של שימוש הדברים למה שהם יועדו.
 

aviavid

New member
עמנואל

אני רק מסרתי דיווח מהשטח אני לגמרי לא מסכימה עם מה ששמעתי ובטח לא חיפשתי תשובה שרציתי לשמוע ! בניגוד לפעמים קודמות - התקדמתי ...........
 
דיווח מהשטח.

חם בכל רחבי הארץ, התחזית לחודשים הקרובים: חם, חם ויותר חם. איך הודעה עם כותרת אני חייבת תשובות|סדגש זה לא שאלה אלא "דיווח מהשטח"?
 
היתה כותרת

והיתה שאלה ויש שירשור ... איזה דיווח מסרת? את רק שאלת שאלה שלטענתך את חייבת לקבל תשובה אליה.
 
למעלה