אני יודעת שזה לא גבורה,אבל אני

אני יודעת שזה לא גבורה,אבל אני

מתה מפחד מהטלפון,בעלי חייל מילואים קרבי צלף,נפצע קל בג'נין ואני משקשקת שייגיסו אותו,אני ממש מפחדת מה עושים?
 
ברור שאת מפחדת. ולא סתם...

מקווה בשבילך שלא יגייסו אותו. תחזיקי מעמד
נ.ב - תעדכני אותנו
 

Jen74

New member
זה מסוג המצבים שאין לי מה להגיד ../images/Emo4.gif

מצד אחד, אני נגד השתמטות. אם צה"ל קורא לך ואתה כשיר, צריך להתגייס. למה אחד כן ושני לא? ואני מדברת רק על כאלה שכן כשירים לקחת חלק פעיל בלחימה ולא על כאלה שיש להם בעיות ועדיף להם וגם לנו (העורף והחזית) שהם יעסקו בדברים אחרים בזמן המילואים ולא בלחימה עצמה. מצד שני, אני מבינה אותך כל כך ויחד איתך אני מקווה שבעלך לא יגוייס בעיקר בגלל שאני רוצה לשמוע, כמו כולם אני בטוחה, שהקרבות יסתיימו להם והחיילים שלנו חוזרים הביתה.
 
זה נכון שלא פייר אחד לא יותר טוב מהשני,

אבל פשוט הוא היה מהלוחמים של ג'נין שיום לפני האסון, שבו נהרגו 13 חברים שלו פינו אותו פצוע מרסיסים ביד,ומאז אני לחוצה (דבר שהוא די היגיוני)כמובן שהוא אמר לי שברגע שמתקשרים אליו,הוא מתייצב.להורים שלו אני די מצדיעה,4 בנים אחד גולני,אחד צנחנים,אחד צלף ואחד שריון,יאו,גם לי יש 4 בנים,מה יהיה?
 

Jen74

New member
אין ספק, לאנשים כאלה מגיע את כל הכבוד../images/Emo45.gif

היום זה כבר לא משנה בנים או בנות - לא חסר חיילות שגם נמצאות בקו האש.
אני אמא לתאומות בנות 15 (ממש בקרוב) ואני כבר חושבת על יום הגיוס שלהן. הן מצידן טוענות שלא מוכנות להתגייס. הן שומעות כל מיני דברים על צה"ל ועל גיוס ועל להיות חיילים ואם היו נותנים להן את האפשרות, הן היו בוחרות שלא להתגייס. אני חושבת שזאת טעות וכל מי שכשיר לשרת צריך להתגייס ולשרת שירות מלא ככל שמתאפשר לו/לה. אני באה מבית שאבא שלי היה בחיל האוויר ואחרי שסיים סדיר המשיך לקבע במשך שנים רבות ולאחר מכן עוד שירת כאזרח עובד צה"ל והשתחרר לפנסיה מוקדמת לפני שמלאו לו 50, אני כבר לא זוכרת מאיזו סיבה. אנחנו 4 אחים, שתי בנות ושני בנים. לצערי, כל אחד מסיבות שונות לא סיים שירות מלא, מלבד אחי הקטן שעשה שירות סדיר מלא. בתחילה כנהג ולבסוף כטבח.
 

Jen74

New member
../images/Emo207.gifמה אומרים לילדים כשאבא הולך למילואים?

"מקווה לטוב 20" - אני מקווה שזה בסדר שאני מנצלת את ההודעה שלך אבל אני חושבת שזה בדיוק המקום והזמן לדיון שכזה. מה עושים ומה אומרים לילדים כשאבא הולך למילואים? וכשהוא מוקפץ באופן פתאומי בגלל מצב של מלחמה כמו שיש לנו עכשיו? איך אנחנו מתמודדים עם השאלות וההתנהגות של הילדים כשאבא לא בבית ואי אפשר לתת לילד/ים לדבר עם אבא? יש לכם עצות? רעיונות? טיפים?
 
האמת שהילדים כ"כ מעורבים,

הגננת סיפרה לבני ה-5 שטנק שלנו ירה בטעות בחיילים שלנו,הם כ"כ מעורבים,הם יודעים הכול.הם מבינים ונבונים,וגם אם לא אומרים להם הכול,הם יודעים,אצלי יש בעיה שהגדול שלי בן 11 התחיל את גיל הבגרות ועונה בחוצפה,וזה מטריף אותי,אני לא יכולה לעשות כלום,לכל דבר יש תשובה,הצילו,לא מכירה גיל בגרות של בנים.
 

Jen74

New member
הילדים מתבגרים היום מהר מדי מצד אחד

ומצד שני, הם רוב היום עם הטלוויזיה והאינטרנט ולא יוצאים לשחק בחוץ כמו שאנחנו היינו משחקים כשהיינו בגילם. הבנות שלי לא יודעות מה זה ללכת עד לחברה הביתה ולקרוא לה באינטרקום. זה או בנייד או באינטרנט, שיחות באייסיקיו ובמסנג'ר. לא מכירות דבר כזה לצאת החוצה. למרות שהן כן יוצאות להסתובב בשכונה אבל רוב הזמן זה בעיקר דרך המדיה האלקטרונית הזאת. מה הם יעשו אם לא יהיה חשמל?
 
אז אצלינו אין אינטרנט בכלל!!!!!!!!!!!

ואין מחשב,וטלויזיה רואים כשאני לא נמצאת,כי אני מקבלת חלחלה,כשאני מגיעה ב-16:30 יש חברים,משחקים בחוץ בפנים וזהו,אין טלויזיה,אני לא יודעת אם זה נכון לעשות,אבל ככה זה אצלינו.
 
למעלה