אני, יש לי שאלה! (נדמה לי שככה אומרים בגששית)

אנימו

New member
אני, יש לי שאלה! (נדמה לי שככה אומרים בגששית)

זה לא בענין של הצ'ופצ'יק של הקומקום אבל זה בענין הצ'ופצ'יק של המועצה והפעם הכוונה למחלקת הגביה של הארנונה. אם מישהו מכם התנסה ב"הכה את המומחה" ובצליחת מערכת הטלפוניאדה כשהוא מבקש לבצע באמצעות הטלפון שינוי מספר החשבון שלו לחיוב הארנונה, יואיל נא להנחותני. הגעתי לשתלומי, ארנונה וגם למערכת הגביה, למוקד תשלומים שבו הגברת המומנה ענתה לי שזה לו המקום אבל עלי להגיע לבירורים. לא מצאתי הגדרה כזו. ב-106 הפנו אותי לטלפון של הלשכה. בלשכה כבר לא ענה איש בשעה 1400. מודה שאינני יודעת מה שעות העבודה. דוקא בחברת החשמל השינוי בוצע בצ'יק -צ'ק. תודה על תשומת הלב. מחר, אצעד כנראה ללשכה. אולי זו שיטה לזמן את התושבים למקום ולחזות בהם פנים אל פנים....
 

alonaski

New member
- ניסית לשלוח אליהם פקס? נראה לי הכי פשוט.

לפני כמה ימים מצאתי על שער הבית פתק צהוב של קורא המים שהיה אצלי כשלא הייתי בבית והכלבים לא היו מספיק ידידותיים אליו כדי לפתוח לו את השער...
אז על הפתק רשום שעלי לשלוח בפקס את קריאת מונה המיים - לגבייה במועצה. עשיתי את זה גם בתקופת התשלום הקודמת: פקס אחד קטן - שהגיע וסודר החיוב
היה מאוד פשוט...
 

אנימו

New member
אני מהדור הישן....ניגשתי לשם. הפקידה ענת

ממחלקת הגבייה היא חמודית וסידרה ענין באופן יעיל וסימפטי ועל כך תודתי לה. אבל מה לעשות שיש עדיין אנשים בתחום הציבורי שלא יודעים שירות וקבלת קהל מהו וכשנכנס "לקוח" נושבת מהם רוח רעה.... אבל ענת היא חמודית כמו שאמרתי.
 

alonaski

New member
טפו טפו טפו... עד היום, כל פעם כשנכנסתי

למזכירות המועצה ו/או לגבייה עם איזו בעיה - תמיד קיבלתי יחס ושירות מעל ומעבר למצופה!
- הופתעתי ושמחתי למצוא שם אנשים נבונים, אינטיליגנטיים, אדיבים שנראה כי טובת הישוב והתושבים שבו - בראש מעניהם!
הנסיון שלי עם מזכירות ישובית ועיריות הוא לא מאוד גדול. אני תל אביבית במקור. רוב שנותי גדלתי בת"א ולהגיע לעיריה לנסות לקבל אוזן קשבת ו/או לפתור בעיה כזו או אחרת.... - זו אחת ה"חוויות" הפחות סימפטיות שתושב העיר נאלץ לעבור...
הנסיון הנוסף שלי הוא במגורים במושב בגוש תל מונד ובעמק חפר... ובשני המקומות - לא מצאתי שם נציגות שקשובה לתושבים כמו אצלנו... :
 

אנימו

New member
אלונה- יש ויש. אבל נכון שמתשדלים ומצליחים כאן

יותר. בקופת חולים למשל אני ממש נהנת להכנס. הסיבות לא תמיד משמחות אבל השירות - עשר. אני בכללית ואני אוהבת את דבי! שלא לדבר על הרופאה המופלאה - דר' אירנה גרשון.
 

CEF

New member
שירותי המזכירת בכללית 'על הפנים'

מאז שיהודית עזבה. פשוט בלתי אפשרי להשיג אותם טלפונית וגם כשנמצאים זם, צריך לחכות המווון זמן עד שמתפנים אלייך.
 
למעלה