אני כאן בגלל אמא שלי..

../images/Emo57.gif

ככה.. אימי גדלה בבית עם 8 ילדים והתיתמה מאב בגיל 12 האמא נכנסה למשבר גדול(סבתא שלי) וגידלה אותם מאוד בדוחק ובפרמיטביות רבה יש לאימי סיפורי זוועה מהילדות שלה וכאן אני רוצה להגיד לכל האמהות כאן שעברו התעללויות וחיים קשים כילדות- אפשר לקחת את זה לכיוון טוב או רע ואימי לקחה את זה לכיוון הטוב. אני לא יודעת להצביע על נקודה מסויימת.. אבבל היא בהחלט אישה נדירה ומיוחדת בכל דרך ההסתכלות שלה, באהבה והנתינה לא גבול, באהבה שלה בעינים.. זו אמהות בשבילי. נתינה ואהבה לא גבול. אני בת יחידה ומאוד מאוד קרובה לאמא שלי. היא החברה הכי קרובה לי בעולם והנה מהתרגשות הכתיבה אני יושבת פה ומזילה דמעות כמו פוסטמה.......... :)
 
../images/Emo24.gif

אשרייך שזכית לאמא כזו ואשרי אמא שלך שזוכ לפירגון כזה ממך. כנראה היא באמת "עשתה עבודה טובה". יש לכן תכונה משותפת? תחביב משותף? איך אתן מבלות יחד?
 
הפרגון כולו מגיע לה ויותר!

אני חושבת שזה מתחיל בפרטים הקטנים. שיתוף בהכל, להיות חברה אך כמובן גם להציב גבול כשצריך. אני מאחלת לעצמי תמיד שהלואי וילדי יאהבו ויעריצו אותי כמו שאני את אימי. תכונות משותפות? לא ממש.. ואולי פה סוד ההצלחה.. היא הרבה יותר פשרנית ממני. מותרת ומבליגה כשאני "תופסת ראש" יש את תחום הנתינה אולי שזה הדדי. אני נהנת לפנק ולקנות לה בכל הזדמנות וזה הדדי.. בילויים.. בגדול שופינג! יש לה 2 ימי חופש בבוע שאני ממש משתדלת לתאם עם שלי כך שיוצא שפעמים בשבוע אנחנו יחד מהבוקר בא.בוקר מפנקת, טיול בקניון או סתם יום כיף בבית.. גם כילדה היא היתה מאפשרת לי מידי פעם להשאר איתה בבית להתפנק.. זה עשה קסם ליחסים ביננו וקירב אותנו מאוד! ויש לי שאלה, אני מתפלאת לגלות אצלך חברותי מצב שלי אישית נראה מוזר. שיתוף בדברים אישיים, כלומר בגדים, תמרוקים, איפור וכו' אצלי מה ששלי שלה ולהיפך ומעולם לא היתי צריכה לבקש אישור להשתמש בדברים שלה איך אצלכן?
 
לא היה שיתוף.

ופעם אחת כשכבר עשיתי זאת כל כך ניזהרתי שלא יקרה כלום לבגד שלה שלא הצלחתי להנות. אמא שלי לא מתאפרת - אני כן, הבשמים שלה לא היו לטעמי, אני אוהבת לאק - היא לא, אני צובעת שיער - היא לא וכדומה....
 

mAmA MiSiSiPi

New member
אם לא היית כותבת שאת בת יחידה

עוד הייתי חושבת שאת אחותי האמהות שלנו נשמעות דומות.
 
למעלה