אני כנראה לא יפה כמו שאני חושבת

קיפולים

New member
אני כנראה לא יפה כמו שאני חושבת

זו המסקנה המבהילה אליה התעוררתי הבוקר. הכרטיס שלי באתרי ההכרויות גורף התפעלויות ומחמאות מקיר לקיר, אבל אז אני שולחת תמונה. תמונה יפה בעיניי... לא של דוגמנית בלונדינית ומחוטבת - כי אני לא. אלא של האשה היפה שחשבתי שאני. רובם לא חוזרים אליי ואם הם חוזרים זה כדי להגיד לי שאני לא מתאימה להם, אבל אני בטח אמצא בקרוב את החצי השני... עכשיו לא בא לי להיות חכמה, אינטליגנטית ושנונה... עכשיו רק מתחשק לי שמישהו יחשוב שאני ממש ממש יפה.. אוףףף!!!
 
המישהו הזה נמצא מאוד קרוב אליך../images/Emo13.gif

המישהו הזה זו את. רק את צריכה לחשוב שאת יפה. עכשיו תגידי לי משהו - הגברים שאת מעדיפים מישהי אחרת על פניך, עושים את זה לא כי את לא מעניינת, או לא שנונה, או לא מצחיקה. הם מעדיפים מישהי אחרת כי חיצונית את לא לטעמם. את באמת רוצה להיות עם מישהו כזה???
 

קיפולים

New member
אולי...

ואני לא רוצה להיות עם מישהו שיחשוב שאני פחות, אלא הרבה הרבה יותר. מגיע לי!
 
דפקא יפה

לפחות כך נראה לי מהתמונה בעולם שלך... רק למה עשית קרחת?
 

שרשירית

New member
לא היופי הוא שקובע ולפעמים היופי הוא מכשול

לי ישנה בעיה אבל הפוכה... לא שאני מלכת היופי אבל אני נחשבת נאה. לצערי הרב רוב הגברים שרואים אותי רק רוצים לזיין .... בד"כ במקום העבודה הגברים מזילים ריר ומפלרטטים והנשים שונאות אותי ועושות פרצופים. נמאס לי להיות רזה... אי אפשר למצוא מידות קטנות בחנויות כשהכי קטן גדול עלי, אי אפשר למצוא חזיה נורמלית במידה A (כי גם ציצי אין לי), נמאס לי שמעירים לי על כך שאני רזה - אני נעלבת מכך כמו שמעירים לשמנה, נמאס לי לשמוע מגברים: "אוו הפתעת אותי, יש לך שכל" או משהו כזה, נמאס לי שמעירים לי שאני שחורה כמו שוקולד, נמאס לי שהגברים בעבודה מדברים לקו המותניים / ציצים שלי, נמאס לי מזה מתחילים איתי רק נשואים, נמאס לי שהנשים בוחנות אותי במבט עקום, והכי הכי... נמאס לי לחשוד בכל גבר שנחמד אלי שהוא רק רוצה לזיין אותי. קשה לי למצוא מישהו שיאהב אותי בגללי ולא בגלל הגוף שלי או הפנים היפות. אז בג'יידייט שמתי תמונה הכי מכוערת שיש וישר ציינתי שאני גרושה+1 על מנת לסנן את כל ה..... עכשיו רק מתחשק לי שמישהו יחשוב שאני ממש ממש אינטיליגנטית ושנונה.. אוףףף!!!
 
קיפולים,תראי

באינטרנט בד"כ התגובות שונות...חלק מקנאה..יש הבדל עצום בין האינטרנט למציאות.. מה לעשות..יש אנשים שהאופי לא חשוב להם..אלא רק המראה החיצוני(ולא שאת לא נראת טוב)... את לא חייבת למצוא באינטרנט...אני אישית לא מאמין שאפשר למצוא משהו איכותי באינטרנט...אלא רק במציאות..
 

שרשירית

New member
מה שחשוב ובזה תתמקדי ש...

יגיע האחד שבשבילו את תהיי הכי יפה, הכי אינטיליגנטית ושנונה, הכי מדהימה שיש, ואם תחשבי שגם הוא כזה אז תתפסי חזק בציפורניים ואל תשחררי. אין נכון יותר מהקלישאה שאומרת שמה שבחוץ זה לא מה שחשוב,אלא מה שיש בפנים. סבלנות, יקירתי, סבלנות...
 
שרשירית זו הטעות שלך...

לא כל בחור "רק רוצה לזיין אותך" ..זו חשיבה מוטעית... אני למשל ברגע ששלחתי לך הודעה ושאלתי מאיפה את...לא קבלתי תשובה וישר עפתי להתעלם..כי חשבת שאני רק ... ואני ממש לא...שלחתי לך הודעה במטרה להכיר אותך ולא רק לזיין!!(חוץ מזה ,זה מגעיל איך שאת מבטאת את זה כי זה ממש לא נכון) אז איך את רוצה להכיר אנשים חדשים?ואיך את רוצה שיכירו אותך.? או שטוב לך להישאר לבד?
 
../images/Emo20.gifכאן נמחקו הודעות לבקשת המשתתפים-

בפעם הבאה אפשר "לריב" במסרים או פשוט לחשוב לפני שלוחצים "שלח".
 

cheshire9

New member
אם את יכולה

להיות באותה הזדמנות גם מליונרית - ועם פרס נובל - עדיף - לא ? אתרי ההיכרויות זה בשביל להכיר אנשים. לא תחרות יופי. גם בכיתה תמיד היתה את מלכת הכיתה שכולם היו כרוכים אחריה - לא ? יאללה . להתבגר. קדימה לחיות את החיים האמיתיים
 

קיפולים

New member
ואת הפוליצר שכחת, וחבל...

כי עליו ממש בא לי ולדעתי הוא מגיע לי בדין! אני משתדלת להתבגר, אבל תן להעלב קצת. טיפה. בקטנה.
 
אני שמה תמונה גלויה ../images/Emo66.gif

וזה פותר את הבעיה... קורה לי הרבה ששולחים לי פניה ללא תמונה והפרופיל נראה ממש מרשים ואז מגיעה התמונה ו... זה לא ממש הטעם שלי.. לא נעים... מי שירצה אותך את תהיי בשבילו הכי יפה בעולם
לא לאבד ביטחון
.
 
למעלה