אני לא יודעת איך אתם עושים את זה

אני לא יודעת איך אתם עושים את זה

למרות אזהרות חוזרות ונשנות של הרופאים שאני מפתחת מחלת ריאות כרונית. למרות שאני מובטלת כבר איזה זמן, ואין לי כסף, אני מוציאה כ-23 ש"ח ביום על סגריות. למרות שעכשיו היתי חולה עם דלקת בדרכי הנשימה, ולסגריות היה טעם רעעעעעעעעע. למרות שאני לא יכולה לצחוק / לנשום עמוק בלי להשתעל. למרות שאני "מצפצפת" בנשימה. למרות כל זאת אני לא מפסיקה לעשן. האם אני רוצה? כן, אולי לא מספיק כי אחרת בודאי הייתי מצליחה.
איך עושים את אנשים שאין להם משמעת עצמית - כמוני? ------------------------------------------------------- מעשנת כבדה
 
את חייבת להבין שההחלטה

להפסיק לעשן צריכה לבוא ממך .תראי כמה סיבות טובות מנית בכדי לקבל את הכח ולהתחיל להתמודד עם הסם ועם ההרגל .בימים הראשונים את תהיהי במלחמה עם עצמך אבל ככל שיעבור הזמן המלחמה תהיה פחות קשה .בשלב ראשון הייתי מציע לך ללמוד איזה מין מעשנת את .יש לך בדף הראשון של הפורום קישור (להכניס לחבילת הסיגרית) תוציאי לך את הדף הזה ותבצעי אותו וכך נלמד מהם הרגלי העישון שלך ומאיזה סיגריות את באמת נהנית בפועל.מכאן נמשיך הלאה .אני מציע לך לא לגשת לענין מתוך יאוש אלא מתוך תקוה ןידיעה שאפשר לשיםקץ לעישון.בהצלחה!
 
תודה עלהתשובה ../images/Emo26.gif

אבל אני לא מוצאת את הקישור המדובר (קופסת הסיגריות בדף הראשון של הפורום ), האם תוכל להכניס לכאן את הקישור? ולגבי הבחורה שהורידה במס' הסיגריות, נסיתי את זה פעם, ירדתי מ- 40 ל- 4 סגריות ביום, זה החזיק מעמד שבועיים. (היה לי טריגר חזק - נסיתי להיכנס להריון), לקח עוד כשבוע לחזור בהדרגה למה שעישנתי קודם, אבל מאז אני לא קונה פאקטים, אלא - שתיים-ארבע קופסאות ביום ביום). בנתיים זה לא ממש משנה. יום טוב ובהצלחה, אוויר צח לכולנו - מגיע לנו.
 
הקישור נמצא בדף הראשון

של הקהילה תחת הכותרת מאמרים נבחרים.תדפיסי לך את הדף ותעבדי איתו.להת'דרור.
 
למעלה