אני לא יודעת אם זו חרדה

אני לא יודעת אם זו חרדה

אבל אני פוחדת מדלתות ומוילונות פתוחים, תמיד יש לי הרגשה שמסתכלים עליי ובגלל זה אני תמיד סוגרת חלונות או דלתות (אפילו של ארונות). גם כשאני עוברת ברחוב אני תמיד מרגישה שמסכלים עליי...
 

noni2222

New member
חדשה

נועה, 14, אוסטרליה.. חרדות קשות כשדברים פתוחים.. ראיתי שמישהי כתבה את זה.. אני לא מסוגלת חלונות, דלתות פתוחות.. אני תמיד מרגשיה שיש שם מישהו מסתכל.. כמו שמיהי כבר אמרה - אפילו ארונות! וגם חרדה מאודדד מנחשים. וגם.. (כן כן אני ילדה בעייתית בקטע הזה) חרדה מאוד מאוד מאוד מאודדד קשה מתאונות דרכים. אני יודעת מה הקטע של החרדה מתאונות דרכים.. בזמן האחרון היו 2 תאונות דרכים קשות מאוד ליש היישוב שאני גרה בו בישראל.. של אנשים שהכרתי...=/ אבל גם לפני הייתה לי חרדה. כשהייתי בכיתה ד' עשינו תאונת דרכים.. ממש קלה.. לא נפצענו רציני חוץ מהצוואר כל המשפחה.. אבל טיפונת.. אבל הקטע של להרגיש שמכונית מתנגשת בך, להיכנס לאמבולנס ולנסוע לבית חולים בגלל תאונת דרכים הפחיד אותי.. יש פעמים שאני פשוט לא מסוגלת לשבת באוטו!
 
לא כדאי לסחוב כאלה חרדות לבד

לא כדאי לסחוב כאלה דברים לבד ולמשך כל כך הרבה זמן. כדאי לשמוע מילדים ונערים שעברו טיפול בדברים כאלה, ניתן להתגבר על זה בעזרת יעוץ והרבה עבודה קשה.
 
למעלה