אני לא מאמינה

טינגומי

New member
אני לא מאמינה

חשבתי שזאת רק אני ושאין באמת דבר כזה. סיפרתי רק לחברה אחת והיא אמרה שאני צריכה פסיכולוג.
 
ברוכה הבאה טינגומי../images/Emo135.gif

החברה שלך היא זו שצריכה ייעוץ, לפחות כדי לפקוח את עיניה. את יכולה להפנות אותה לשרשור הסקרנים שלנו
בהחלט יש דבר כזה, ברוכה הבאה לפורום של זה!
 

טינגומי

New member
תודה רבה

אני לא מאמינה שאמרתי את זה דווקא באינטרנט זה כמו לצעוק באמצע הרחוב עם מגפון. ועוד יותר מוזר לי שמישהו מאמין לי בכלל.
 

טינגומי

New member
../images/Emo189.gif

אני מרגישה כלכך מוזר עצוב ושמח ביחד. אני חייבת לעשות משהו עם עצמי. תודה רבה לכם. עכשיו שאני יודעת שאתם פה אני כנראה יבוא אלף פעם ביום (רק להציץ). אני מקווה שהפורום הזה יישאר לנצח. ורק שיהיה לי עם מי לדבר. להתראות בנתיים. ורק שתדעי שעשית מצווה גדולה שפתחת את הפורום הזה. (לא שאני דתיה אבל לפעמים אין הגדרה יותר טובה)
 

p019

New member
ברוכה הבאה

אני מיודעת מה את חשה. כולנו עברנו את זה (מי יותר ומי פחות). תהני מהיום יומים הבאים - לא מרגישים כך ארבה פעמים בחיים
 
למה לא?

אני מרגישה ככה כשאני רואה א-מיניים מגלים שהם לא לבד
במיוחד אם זה בזכותנו. כל פעם. זה נהדר.
 

p019

New member
באמת?

כל הכבוד. אני חושבת שההרגשה שאני מדברת עליה היא ההרגשה שתוקפת אותי כשאני עולה על מה שהוא שאני מרגישה בכל נימי נפשי "זה נכון". זה קרה לי פעמיים בחיים. פעם על נושא בפיזיקה, שאם החיים יסתדרו, אולי עוד ארבה שנים, אני יצליח להוכיח. ופעם שניה כשגילית את ההגדרה של א-מיניות. זו גם הסיבה שאין לי בעיה להגדיר את עצמי ככזו ואני לא מפקפקת. יש הרגשות שתוקפות אותך שיותר חזקות מהכל ואתה יודע שזה פשוט נכון!!
 

arak

New member
אמונה

אנשים לפעמים מאמינים למה שההולך בראשם אומר , ממש כמו עדר , ובמקרה הזה הם לומדים הכל מההורים וכמובן מהחברה בה הם חיים. היום רק התוודעתי לראשונה על הפורום הזה , ואני שמח שיש פתאום מודעות לנושא הזה. מגיל צעיר הבנתי שאני שונה מהרבה אחרים והפתרון שלהם היה לומר שאני מוזר או הומו - דבר שלא רק לא נכון אלא גם קשה מאוד להוכיח שזה לא נכון.... קצת בעייתי. אני מניח שזה שונה במקצת אצל בנים ובנות אבל זאת הרגשה אדירה לדעת שאין קוד התנהגות שמחויב לבצע , וככה גם היכולת שלנו להתעמק בהבנות של מי אנחנו ומה יש לנו לתת יכולות להיות הרבה יותר עמוקות ומלאות. מקווה שמעכשיו תוכלי לראות את הדברים בצורה הרבה יותר מעניינת , מסקרנת וכמובן גם מהנה.
 
למעלה