אני לא מבינה מה ההתנגדות הגדולה

QueenOfMagic

New member
אני לא מבינה מה ההתנגדות הגדולה

זכותנו לחשוב מה שאנחנו רוצים!! אחרים לא יכולים להגיד לי שזה יעבור לי... ואם זה לא?? זה עושה אותי למשהו רע?? זה עושה אותי פחות אישה מכל אחת שיש לה ילדים?? אישית זה לא עושה לי את זה...ואני גם לא מתכוונת לעשות ילדים שמא אולי פעם אני ארצה אותם או שמא אהיה בודדה.. גם כאלה שעשו ילדים לפעמים הם בודדים והילדים לא מסתכלים עליהם או יורקים לכיוונם!! לפעמים הילדים שאותם ילדת הם האוייב הכי גדול שלך...אני יכולה לתת כמה דוגמאות מחברות של אמא שלי..ומה הילדים שלהם עושים להם. לי יש יותר סיבות טובות למה אני לא רוצה ילדים מאשר סיבות טובות כן לעשותם... ואם יעבור לי...יעבור לי...אני יכולה להתחרט כל עוד לא עשיתי שומדבר דרסטי כמו ניתוח או מה שלא יהיה
 
יקירה

אף אחד לא אומר לך מה ואיך לחשוב. הבעיה היא שאת יוצאת כאן עם נתונים ממש לא נכונים לגבי הריון ולידה. זה לא מעמיד אותך האור הכי אינטליגנטי בעולם ואני לא אומרת את זה כדי לעקוץ אלא כדי להעיר את תשומת ליבך. לפחות תפרגני לעצמך רמת דיון אינטליגנטית ותזהרי מלהביא נתונים לא נכונים.(כאילו שאני אגיד בפורום חתולים שהאוכל הכי טוב עבורם הוא חלב). זה הכל.
 

QueenOfMagic

New member
תראי, ברור לי ש..

שישנן נשים שהריון עשה ועושה להם רק טוב. אני גם מכירה את הסיבוכים שאני מעדיפה לא להיות חלק מהם. אצלינו במשפחה חוצמזה שרובינו (הבנות) עם בעיית פוריות מי שנכנסה להריון. יש לה סכרת, או שהיא השמינה בצורה מחרידה. או שהילדים שלה נוראיים (לשתי אחיותיי יש ילדים שאני אישית אם היו לי כאלה הייתי מתחרפנת). לידות עכוז שנשמעות לי מטורפות וכל מיני סיבוכים. לא רוצה להיות חלק מזה. ואמא שלי שוטפת לי את המוח...את לא רוצה אחד כזה חמוד?!? חמוד?!?! אני רואה קוף מכוער!! מה חמוד פה?!?! אני לא רואה את עצמי קמה באמצע הלילה כדי לטפל במישהו שאחרי סבל רב ילדתי וסחבתי 9 חודשים. זה נשמע לי התעללות נפשית...אבל ככה אני רואה את זה. אולי פעם יבוא לי להתעלל בעצמי....היום אני לא רואה צדק לעשות לעצמי דבר כזה נוראי. לא היום וגם לא ב- 5 שנים הבאות...כי אני לא יודעת מה יבוא אחרי זה..
 
או עכשיו את כבר נשמעת אחרת

כי את באה ממקום אישי שלך. מהחוויה הזו שאת עברת או חווית ושעזרה לך להגיע להחלטה שלך. אם יום אחד יתגנב לליבך צל צילו של רצון בילד כדאי לך להתחבר לקבוצות נשים שהרות ויולדות בדרך קצת אחרת. מעצימה. להגיד לך שכיף לי לקום בלילות? לא באמת. זה נורא קשה. להגיד לך שכיף לי שהילד קם באמצע הלילה עם חום ומקיא עלי במיטה? מ-ממממממממש לא. אבל הקושי הוא חלק מהחיים. אפשר לחוות הרבה סוגים של קושי. שלא נדע. ככה שלהאשים את ההורות בקושי עלי אדמות זה קצת קיצוני. לפחות לטעמי.
 

habubnik

New member
אז

בואי נבין שכל אחת חוותה את מה שחוותה בחייה, והגיעה למסקנות כאלה ואחרות. מה זה משנה אם הן ישנו את דעתך בעתיד או לא? הן נכנסו לפה כדי לדבר על זה היום. מחר - אלוהים גדול. אני גידלתי מגיל 11 את אחותי הקטנה מצד האמא, כי אמא שלי לא תפקדה איתי ולא תפקדה איתה...וזה לא סוף הסיפור, אבל אני לא רוצה להכנס אליו כרגע. העניין הוא שאני מכירה מקרוב את הדברים הללו. אבל באור קצת אחר ממך כנראה. ואני אומרת לך מכל הלב, שאני מאוד אשמח אם תשתפי בשמחה שילדיך מביאים לך. ספרי חוויות אם תרצי... אבל תני לאחרות פה את אותו הכבוד להרגיש אחרת ממך, ולהביע את זה חזרה.
 
חביבתי

קיראי נא את כל הודעותיי. לא היה מצב שבו לא דיברתי בכבוד או הכללתי. אז אנא ממך. הרוחות נרגעו. אין טעם ללבות שוב את האש. מה דעתך? אחרי שאני קוראת את שתיכן מתגנב לליבי איזשהו רעיון...מותר לי להעלות אותו כאן בצורה מכובדת או שזה עלול ללבות שוב האנרגיות השליליות?
 

habubnik

New member
אני לא מנסה

ללבות את האש כלל. חלק מהמדיום הזה של תקשורת, נוטה להיות לוקה בחסר בגלל שאינך יכול לשמוע את האינטונציה של הכותב. אני חושבת שאת יכולה לומר דעתך כל עוד לא מדובר בפגיעה אישית מכוונת למישהי פה.
 
למעלה