אני לא מצליח להבין !!!

אני לא מצליח להבין !!!

אין בכזו מהירות יורד מחירו של הלווין ואילו הכלים הפשוטים יותר עולים במחירם ?! האם הביקוש ללווין הוא מופחת או שהשוק מוצף בו ?! ומדוע ניתן למכור רק 20% מכמות הלוויינים שיש לי ?! למה אני לא יכול למכור הכל או לפחות 50% ?
 

Mr K i n g

New member
ורוצה בנוסף לשאול

מה הקטע של המלאי? יכול להיות שבאיזשהו שלב מסויים אני לא אוכל לקנות עוד?
 

Parks

New member
הנשק במשחק

לא בא משום מקום.
הרקע: כך הנשק במשחק נוצר במפעלים הצבאיים של שחקנים. הנשק שמוכרים השחקנים מועבר למלאי - כל פעם שמישהו קונה נשק הוא קונה אותו מהמלאי. ככה נוצר מצב שהכמות במלאי צמודה לתנודות עליה וירידה. במקרה והמלאי גודל המחיר ליחידה יורד וכן ההפך - במקרה והמלאי קטן המחיר ליחידה גדל.
לשאלתך: במקרה ולא ישאר נשק במלאי לא תוכל לקנות עוד, עד שמישהו ימכור עוד.
 

RED OR DEAD BS

New member
הדבר הכי מיותר לקנות

לי יש 25 לויינים ואני מצטער על כל 100 אלף שביזבזתי. ד"א, קניתי את האפשרות של תפוקה כפולה במפעלים, כעת אני מקבל 5 מיליון ומשהו כל תור, אולי נעשה ברית של הפורום?
 

Mr K i n g

New member
איך לעזאזל מגיעים ל 250000000???

אני מקבל כל תור "רק" 250000 , מישהו רוצה להוסיף לי עוד 3 אפסים (מצד ימין אם אפשר...) כמה זמן אני צריך לשחק כדי להגיע למספרים האלו???
 

bigo2

New member
יש לי תשובה בארי

ביגלל לשאתה קונה נשקים פשוטים כל כך הרבה אז המלאי יורד ו אז הכסף שלהם עולה ברגע שהמליי נגיד של הטנקים יגיעה ל 3 יכול להיות שלטנק אחד יהיה מחיר כמו ל טילים נגד טילים אסור להיתנשק בחדר המדרגות אומרים האהבה היא איוורת אבל השכנים לא!!!!!
 
למעלה