אני מאוד רוצה להפסיק לעשן

שיבולת6

New member
אני מאוד רוצה להפסיק לעשן

נמאס לי לקום כל בוקר ולהבין שעוד יום הולך לעבור היום בין סיגריה לסיגריה,בעקרון אני מרגישה טוב(גם בדיקות שעשיתי לאחרונה מוכיחות את זה)ואני טיפוס שהולך המון ברגל,לא בדיוק בטטת כורסא טיפוסית,אבל אני בפארנויה .כל כאב שיש לי אני ישר משליכה את זה על הסגריות אני לא מעשנת כבדה מאוד בערך חצי קופסא ליום אבל אני רואה בדאגה שאני רק עולה בכמות עם הזמן,אני מקנאה באנשים שלא מעשנים ולא יודעים מה זה אפילו,הסגריה עם הקפה בבוקר נורא כייפית אבל כל הסגריות לאורך היום הם כ"כ מיותרות . אוף איך משתחררים מזה...... והכי מבאס... שיש לי ילדה בבית ומאפרות מלאות וכמה שאני מנסה לא להתקרב אליה כשאני מעשנת ,תמיד היא מוצאת תרוצים להתקרב אליי.
 
את הצעד הראשון כבר עשית ../images/Emo214.gif

והוא לומר לעצמך שאת מאוד רוצה להפסיק לעשן. השלב הבא הוא השלב המעשי... אין דרך אחת שמתאימה לכולם. ישנם כאלה שהפסקה טוטלית מיידית תתאים להם, וישנם כאלה שרק הפסקה הדרגתית תעבוד אצלם לאורך זמן. נסי להפחית סיגריה אחת כל 3 ימים, והדבר שהכי מומלץ להיזהר ממנו זה השימוש במילה "בערך" (כמו "בערך חצי קופסא ליום"). ספרי את מספר הסיגריות שאת מעשנת במדוייק.
 
ברכותי על הפניה

שלום לך, יכול להיות שמה שיעזור לך מאוד זה לקרוא את הספר של אלן קאר הדרך הקלה להפסיק לעשן. תתחילי בזה, אשמח לשמוע מימך אח"כ
 

eliranass

New member
להפסיק לעשן דר' אריקסון

שלום לך , אני אלירן נציג של חברת דר' אריקסון . אני גם נגמל של המערכת , שעזרה לי להיגמל בעזרת כדורים טיבעיים המאושרים על ידי משרד הבריאות ועל ידי ייעוץ מומחים לאורך כל התהליך .( הכדורים עוזרים להיפטר מהתלות הפיזית בניקוטין , אך בשביל התלות הפסיכולוגית ישנו הייעוץ) התהליך הינו בעל 96 אחוזי הצלחה , כאשר כל אדם מקבל את הטיפול האינדיבידואלי והאפקטיבי ביותר בשבילו . חשוב לציין כי רק אנשים המעוניינים להיגמל ומעוניינים לשתף פעולה באופן מלא בתהליך יורשו להתחיל בתהליך שכן , אנשים צריכים לרצות להיגמל ולשתף פעולה שכן , אין תרופת פלא ! החברה מאפשרת אחריות ל3 שנים כאשר לאורך כל 3 השנים מקבלים אספקה ויעוץ ללא הגבלה וללא תוספת מחיר , ובמידה ובמשך תקופת האחריות הנגמל חוזר לעשן יוכל לקבל את כספו בחזרה באופן מלא !!! התפקיד שלנו במעבדות דר' אריקסון הוא לא רק לגרום לנגמל להפסיק לעשן אלא גם לשמר את התוצאה לזמן המירבי ולצמיתות ! לאנשים רציניים בלבד המעוניינים להיגמל הינכם מוזמנים לפנות אלי במייל [email protected] שוב לקוחות שאינם רציניים ואין הם שלמים למידת רצונם להיגמל אין צורך לפנות . תודה .
 
למעלה