אני מוחה! אני מיתנגד! זה לא הגיוני!

fayd הפשוש

New member
אני מוחה! אני מיתנגד! זה לא הגיוני!

שמישהו יפנה ליוצרי הסידרה!!!!!!!!!!! אתם ראיתם אתמול הכי גאים שיש????? בטח שראיתם אז כהה: ג´סטין המושלם הטהור והיפיפה בעצם עבד אתמול בתור זונה! כן כן שמעתם נכון גם אני לא האמנתי! רק ביגלל האבא המניק שלו! זה לא הוגן שהוא יצתרך לעבוד בתור זונה של אייזה מנהל אידיוט אחד שחרמן על התחת שלו זה לא בר ביצוע ביכלל אני מוחה!!!!!!
 
לא מדוייק...

לא שאני מבינה הרבה... אבל כמה הוא כבר יכול לסבול מזה שהמנהל שלו ירד לו? כלומר, מילא אם זה היה ההפך. מילא אם הוא היה צריך לרדת למנהל, אז הוא באמת היה יכול להיקרא "זונה" כי הוא סובל והמנהל נהנה כלומר. אבל זה כזה דפוק...אויש ג´סטין מסכן שלי, ירדו לך! אבל, לא שאני מבינה בזה הרבה..
אני לא בדיוק בן
 

פריפטס

New member
המממ...

אולי ג´סטין לא אוהב שיורדים לו? אולי הוא חושב שהמנהל מכוער? אולי הוא לא רוצה מסיבות השמורות עימו? מה שהמנהל עשה זה סחיטה ועל כאלה דברים עומדים למשפט.
 
דבר ראשון:

לרדת למישהו זה לא גיהנום. יש אנשים שחולים על זה.... שני: ג´סטין הוא לא זונה מה שהוא עשה לא היה מוצדק...וסביר להניח שבנאדם נורמלי לא היה עושה את זה שלישי: זאת רק סידרה! ברור שבמציאות הסיכוי שזה היה קורה הוא נמוך ותר, אבל מה אם לא היו קורים דברים כאלה בטלוויזיה לא היה לנו עכשיו על מה לדבר, וגם זה היה די מטומטם שהכל טוב ויפה . זה חלק מהסידרה וזה מה שמושך את הקהל ומוסיף תענוג לצפייה. אם מישהו רוצה ללמוד לקח מסידרה שיראה המומינים (אחלה תוכנית דרך אגב)
 

לירונדה

New member
אני מבקשת!~

יש הבדל בין רקדן במועדון לזונה..... מה שכן, דבי מתחילה לעצבן אותי מרגע לרגע....
 

TheHock

New member
שניה...

גסטין המושלם והטהור? לפי זכרוני זו לא פעם ראשונה שהנוא משתמש בגוף שלו להשיג משהו, נכון בעבר זה היה דברים יותר "אצילים" כמו לטהר את שמו של מייקל וכו´. מה לעשות אבל ככה זה בקפיטליזם לא? עושים הכל בשביל להתקדם
 

ShmupyGirl

New member
אמ..

לא ראיתי את הפרק האחרון, בא לכם לעדכן אותי מה היה?
 

luv kev 4ever

New member
טוב, אב עכשיו אני, נכון?

טוב, נראה... אני פה במקור בחיפוש אחר מישו... (עופר אם אתה פה, תאמר לי זו וייצי.) אז אני וייצי ואני לא לסבית, ואני לא דו, וזה משאיר... סטרייטית (חבל? לא כל כך). אז זהו ואני בת 14, ואני חולה על עופר.
 
למעלה