אני מוכן להתנהג כמבוגר.......

ovrelord

New member
אני מוכן להתנהג כמבוגר.......

אם תלך ברחוב ותספר לאיש אל כול מה שאתם רואים וחשים אתה חושב שהוא יאמין לך? אם תלך להורה ותגיד לו אני מוכן ללמד את הבן שלכם מגיה לבנה אתם יודעים לראות רוחות וכו הם יסכימו אני לא חושב אולי אתם צריכים לחזור למציאות למה לא כל אחד רואה כאלה ויש לי שאלה מי בכלל או מה יצר את המגיה הלבנה? ואת השחורה? הסיבה שאני תוקף אותכם היא אתה הולך ברחוב אתה רואה ילדים בני נוער מדברים על זה שהם רואים רוחות וכו זה לא נשמע הגיוני מה אתם רוצים חברה שלמה ידברו אל זה ויעסקו בזה זה בכלל לא נשמע הגיוני והפרום הזה מעודד עוד להצטרף לעסק הזה בגלל זה אני חושב שיש לסגור את הפרום.
 

נופר

New member
תגובה

אוקיי, זאת כנראה תהיה תגובתי האחרונה אלייך... דבר שלא רואים (רוחות וכו`) לאו דווקא אומר שהוא לא קיים. נראה אותך מטיח תגובות כאלה בפורום של דתיים(האם כל הדתיים גם כן הורסים את נשמות הנוער בעודם ממלאים אותם באמונה באל בלתי נראה?!) בתקווה שתתבגר ותחכים עם השנים... חג שמח נופר.
 

the wizard

New member
i would say it like this

WHY IT BOTHERES YOU WHAT PEOPLE THINK OR TALK if you feel threated by this subject ask your self why? aquriouse-dli has began allreay ,life got a different presspective :) and you know what: why to become to an adoult, stay a child your child inside is your truth wizzard`s reallistics
 
למעלה