אני מניחה שגם את הרעידות היום אף אחד לא הרגיש

yaron419

New member
דווקא הרגשתי משהו, אבל לא ייחסתי חשיבות

חחח חשבתי שזו סתם סחרחורת. יכול להיות שאני טועה. זה נורא מפחיד שהרעידה הגדולה שמדברים עלייה תבוא. בינתיים יש מספר רב של בניינים שלא יעמדו ברעידה, והצפי לנפגעים הוא גדול. נראה לי שהבניין בו אני גר יתמוטט ברעידה. מדברים על זה שתהיה רעידה תוך 48 שנים, יכול להיות מחר או עוד 5 שנים. לי נראה שהרעידה קרובה.
 

דנטל

New member
טוב, זה כבר ממש מפחיד

אגב, גם הבנין שבו אני גרה בעל סיכוי גבוה לא לעמוד בפני רעידת אדמה חזקה.
 

yaron419

New member
../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo12.gif

בקרוב: נדע מראש על רעידות אדמה למרות הכל, ד"ר לאור מספר כי בעוד כשנתיים, ישראל תוכל לחזות בבירור יותר את רעידות האדמה, ולדעת בדיוק את חלון הזמן בו הן עומדות להתרחש. "אנחנו עדיין לא יודעים לקשור קשר ולחזות בוודאות מתי תתרחש רעידת אדמה חזקה. למרות זאת, יש קבוצות מחקר שהצליחו ליצור מודלים על סמך ניתוח פעילות סייסמית קלה, והם יודעים לנבא מתי תתרחש רעידת אדמה חזקה באזור הבדיקה". "ישנם כיום רק 3 מקומות בהם ניתן לנבא את רעידות האדמה. הם הציעו לנו להצטרף אליהם, וכיום אנחנו לומדים מהם את השיטה. אנחנו מקווים שבעוד שנתיים-שלוש, גם לנו תהיה היכולת לנבא את רעידות האדמה". מתוך MSN
 

דנטל

New member
לזלזל? מי מזלזל? אני בטח לא מזלזלת

מאידך, אני כן מזלזלת באפשרות לנבא רעידות אדמה. מצטערת, פשוט לא מאמינה בזה. כן מאמינה שאפשר לנחש מיקום ומועד ועוצמה, אבל לא מאמינה בחיזוי כמו שהם גורמים להבין בכתבה.
 

yaron419

New member
חלק לא קטן מכל כתבה שאת קוראת

הוא סילוף, שקר, ניפוח, המצאה - מחקי את המיותר. דוגמא: למשל בכתבה שהבאתי מ-Yנט "קיבלנו מבול טלפונים מאזרחים שנזכרים בנפילות הטילים", סיפר דובר עיריית קריית שמונה. מדובר כאן בניפוח מיותר. דוגמא 2: מתוך MSN ואדם נוסף הוסיף, שבזמן הרעידה, כמעט ונפל מהכסא. גם כאן מדובר בהגזמה, אם לא של הכתב, אז של הגולש ההוא בפורום.
 

דיטי

New member
כן, אבל אלה נשמעים ניפוח בכל מקרה

וגם ככה זה לא שהם נותנים משמעות כלשהי למשהו. הקטע של ה"נבואה" נותן תחושה של אמינות ולאמונה בדבר הזה יש משמעות, כמו אדישות ו/או הביטחון שיהיה בסדר ולא צריך לדאוג ולא צריך לטרוח ללמוד איך להתגונן בזמן אסון.
 
למעלה