אני משתוקק לחוות חוויה רוחנית שתעזור לי

yes21212

New member
אני משתוקק לחוות חוויה רוחנית שתעזור לי

לעזוב את התפיסה הסקפטית והמקובעת שאנחנו נולדים ומתים ואין שום המשכיות. הייתי רוצה לקבל איזה טיפ לקניית ספר, או אפילו טכניקה שתעזור לי להגיע להתגלות רוחנית.
 
YES יקר

אני אמנם לא מומחה גדול בספרים שמלמדים איך לעבור חווייה רוחנית, ולכן אני יכול להמליץ לך בחום על שני ספרים שעוסקים בתחום קצת אחר, ששינו את חיי ואמונותי בקשר לגלגול נשמות והחיים אחרי המוות מקצה לקצה. הספרים אינם מלמדים חוויות רוחניות, אלא מביאים בפירוט מאוד רב תיאורים של אנשים שעוברים היפנוזה שמתארים את הגילגולים הקודמים שלהם, ואת הבית של כולנו עולם הרוחות בפרטים רבים ומדוייקים. ההיפנוט או רגרסיה נעשים בספרים האלה בידי מומחה בינלאומי. שם הספרים: מסע הנשמות - ד"ר מייקל ניוטון גורלן של נשמות - ד"ר מייקל ניוטון אנשים רבים מאוד שקראו את הספרים האלה ברצינות ולא היה להם מושג מה להאמין לגבי המוות, שינו לגמרי את תפיסתם. שני הספרים מדעיים ורציניים מאוד, והתיאורים מפורטים ומדויקים בהצלחה
 
שורשים ושיעורים בזמן...

ד"ר מייקל ניוטון פחות דיבר אלי, אני בעניין של ד"ר בריאן וייס, שהפך את עולמי על פיו - במובן הטוב... בהצלחה
 

yes21212

New member
שלום יוסי, ראשית תודה רבה על ההתיחסות ומילות

הבינה. את האמת לא לזה ציפית, אבל זה בהחלט מהווה דרך בהסתכלותי הרחבה יותר. הייתי שמח אם מישהו יצרף שם של ספר מעשי לגלגול נשמות, אחד אני חושב שכבר יש לי והוא נקרא "גלגול נשמות יגאל ארכיא" אשמח לשמות נוספים. בנוסף לכך אם למישהו יש מדריך או קישור שעוסק בגוגל נשמות מעשי, אשמח לקבל אותו.
 

yes21212

New member
מישהו מכיר את הספר סת מדבר התקפות הנצחית של

הנשמה. יש לי אותו במקרה, האם הוא שווה קריאה ?
 
למעלה