אני מתקשה להבין למה...

מצב
הנושא נעול.
אני מתקשה להבין למה...

אני מתקשה להבין למה...
למה התחבורה ציבורית בארץ נראת כמו תפוח רקוב שאפילו תולעת לא רוצה אותו
למה נהגי מוניות צריכים לעשות הפגנה בכדי שמשרד התחבורה יזיז ת'תחת שלו בכדי להפסיק את פעולת המוניות הלא חוקיות, וגם זה לא עוזר
למה התחנה המרכזית החדשה בתל אביב, צריכה להראות כמו שהיא נראת
למה אי אפשר לדאוג לכבישים שפויים במדינה הזאת
למה אין פיקוח על האוטובוסים לאחר ההפרטה
למה רכבת ישראל לא יכולה לספק מענה שפוי לציבור הנוסעים
למה the fuck אני צריך לחכות ל - 2010 בכדי שנתע לא יגמרו שום דבר בתכנון שלהם
למה אני צריך לסבול כל בוקר הליכה מתחנת ההגנה לתחנה מרכזית
למה אני קונה כרטיסיות וחופשי חודשי
בכדי ללכת
אני בכלל לא רוצה לדבר על באר שבע, ועל קו הרכבת לירושלים כי זה בכלל לא שווה דיון. למה הממשלה שלנו עושה טובה שהיא קיימת בכלל
בעעעעעע.....
 

אוהד11

New member
אולי ההצעה לסלול נתיב אגרה בנתיבי

אני מתקשה להבין למה...
למה התחבורה ציבורית בארץ נראת כמו תפוח רקוב שאפילו תולעת לא רוצה אותו
למה נהגי מוניות צריכים לעשות הפגנה בכדי שמשרד התחבורה יזיז ת'תחת שלו בכדי להפסיק את פעולת המוניות הלא חוקיות, וגם זה לא עוזר
למה התחנה המרכזית החדשה בתל אביב, צריכה להראות כמו שהיא נראת
למה אי אפשר לדאוג לכבישים שפויים במדינה הזאת
למה אין פיקוח על האוטובוסים לאחר ההפרטה
למה רכבת ישראל לא יכולה לספק מענה שפוי לציבור הנוסעים
למה the fuck אני צריך לחכות ל - 2010 בכדי שנתע לא יגמרו שום דבר בתכנון שלהם
למה אני צריך לסבול כל בוקר הליכה מתחנת ההגנה לתחנה מרכזית
למה אני קונה כרטיסיות וחופשי חודשי
בכדי ללכת
אני בכלל לא רוצה לדבר על באר שבע, ועל קו הרכבת לירושלים כי זה בכלל לא שווה דיון. למה הממשלה שלנו עושה טובה שהיא קיימת בכלל
בעעעעעע.....
אולי ההצעה לסלול נתיב אגרה בנתיבי
איילון יענה על שאלותיך ......
 

barak67

New member
גם אני מתקשה להבין למה....

אני מתקשה להבין למה...
למה התחבורה ציבורית בארץ נראת כמו תפוח רקוב שאפילו תולעת לא רוצה אותו
למה נהגי מוניות צריכים לעשות הפגנה בכדי שמשרד התחבורה יזיז ת'תחת שלו בכדי להפסיק את פעולת המוניות הלא חוקיות, וגם זה לא עוזר
למה התחנה המרכזית החדשה בתל אביב, צריכה להראות כמו שהיא נראת
למה אי אפשר לדאוג לכבישים שפויים במדינה הזאת
למה אין פיקוח על האוטובוסים לאחר ההפרטה
למה רכבת ישראל לא יכולה לספק מענה שפוי לציבור הנוסעים
למה the fuck אני צריך לחכות ל - 2010 בכדי שנתע לא יגמרו שום דבר בתכנון שלהם
למה אני צריך לסבול כל בוקר הליכה מתחנת ההגנה לתחנה מרכזית
למה אני קונה כרטיסיות וחופשי חודשי
בכדי ללכת
אני בכלל לא רוצה לדבר על באר שבע, ועל קו הרכבת לירושלים כי זה בכלל לא שווה דיון. למה הממשלה שלנו עושה טובה שהיא קיימת בכלל
בעעעעעע.....
גם אני מתקשה להבין למה....
יש דברים כנראה שהשתיקה יפה להם.
 

OMER G17

New member
בקשר לקשר בין תחנת ההגנה לתמח"ת...

אני מתקשה להבין למה...
למה התחבורה ציבורית בארץ נראת כמו תפוח רקוב שאפילו תולעת לא רוצה אותו
למה נהגי מוניות צריכים לעשות הפגנה בכדי שמשרד התחבורה יזיז ת'תחת שלו בכדי להפסיק את פעולת המוניות הלא חוקיות, וגם זה לא עוזר
למה התחנה המרכזית החדשה בתל אביב, צריכה להראות כמו שהיא נראת
למה אי אפשר לדאוג לכבישים שפויים במדינה הזאת
למה אין פיקוח על האוטובוסים לאחר ההפרטה
למה רכבת ישראל לא יכולה לספק מענה שפוי לציבור הנוסעים
למה the fuck אני צריך לחכות ל - 2010 בכדי שנתע לא יגמרו שום דבר בתכנון שלהם
למה אני צריך לסבול כל בוקר הליכה מתחנת ההגנה לתחנה מרכזית
למה אני קונה כרטיסיות וחופשי חודשי
בכדי ללכת
אני בכלל לא רוצה לדבר על באר שבע, ועל קו הרכבת לירושלים כי זה בכלל לא שווה דיון. למה הממשלה שלנו עושה טובה שהיא קיימת בכלל
בעעעעעע.....
בקשר לקשר בין תחנת ההגנה לתמח"ת...
זה באמת כל כך גרוע? תתאר כמה הליכה זה...ומה בדיוק הבעיה...?אין לך אוטובוס למקום שאתה צריך מת"א מרכז אולי?
 
...

בקשר לקשר בין תחנת ההגנה לתמח"ת...
זה באמת כל כך גרוע? תתאר כמה הליכה זה...ומה בדיוק הבעיה...?אין לך אוטובוס למקום שאתה צריך מת"א מרכז אולי?
...
אם זה גרוע
זה תלוי. בוא נגיד שזה מרחק של חמש דקות הליכה, ועוד ברחוב הכי מסריח בתל אביב. יש מוניות שירות קו 16, אבל יש לי חופשי חודשי. יש קו 16 אבל הוא מגיע פעם ברבע שעה, והוא גם די מפוצץ. התדירות שלו נמוכה בגלל המוניות שירות (יש כל חצי דקה - חמש דקות). עדיף ללכת לתח"מ. אבל לא כולם צריכים קו 16, בגלל זה המון הולכים לתח"מ, וזה אחד הדברים הכי מטומטמים שהומצאו. לפי דעתי לבנות את התח"מ מחדש יחד עם ההגנה (במיקום הנוכחי של תחנת הרכבת)
 

OMER G17

New member
אפשרי לבצע את זה?

...
אם זה גרוע
זה תלוי. בוא נגיד שזה מרחק של חמש דקות הליכה, ועוד ברחוב הכי מסריח בתל אביב. יש מוניות שירות קו 16, אבל יש לי חופשי חודשי. יש קו 16 אבל הוא מגיע פעם ברבע שעה, והוא גם די מפוצץ. התדירות שלו נמוכה בגלל המוניות שירות (יש כל חצי דקה - חמש דקות). עדיף ללכת לתח"מ. אבל לא כולם צריכים קו 16, בגלל זה המון הולכים לתח"מ, וזה אחד הדברים הכי מטומטמים שהומצאו. לפי דעתי לבנות את התח"מ מחדש יחד עם ההגנה (במיקום הנוכחי של תחנת הרכבת)
אפשרי לבצע את זה?
חמש דקות הליכה זה כלום! אתה עושה את זה באופן יומיומי? חוץ מזה יש בניינים בין התמח"ת לת"א הגנה לא?
 
כן באופן יומיומי...

אפשרי לבצע את זה?
חמש דקות הליכה זה כלום! אתה עושה את זה באופן יומיומי? חוץ מזה יש בניינים בין התמח"ת לת"א הגנה לא?
כן באופן יומיומי...
ולא זה לא כלום, כי מדובר על קשר בין תח"צ. תחשוב שאני צריך לקחת אוטובוס בבאר שבע לתחנת רכבת, שגם ככה בד"כ הם לא מגיעים ואז אני הולך ברגל רבע שעה, או לוקח מונית ספיישל. אח"כ אני צריך לעלות על הרכבת (אם היא בכלל הגיעה), משם אני מגיע לת"א באיחור מינימלי של 15 דקות, אח"כ אני סובל עוד הליכה של חמש דקות, ברחוב הכי מסריח בעולם, ורק אז אני עולה על אוטובוס בת"א, שלך תדע בכלל אם הוא מגיע ליעדך, וכל כמה זמן הוא מגיע. למזלי אני מגיע לאלנבי, כך שזה לא בעיה. היום נסעתי לגבעתיים, ונראה לי כבר עדיף ללכת ברגל מבאר שבע עד גבעתיים. בסוף בגלל שהרכבות לב"ש נגמרות ב - 11 בבוקר, אז כולם עולים על האוטובוס, שיוצא בתדירות מזוויעה בשביל כמות האנשים שמשתמשים בו. הוא למזלי, מגיע מהר ועוצר לי ליד הבית. אבל עדיין זה מטומטם.
 

OMER G17

New member
הרכבות לא צריך להפסיק ב11...

כן באופן יומיומי...
ולא זה לא כלום, כי מדובר על קשר בין תח"צ. תחשוב שאני צריך לקחת אוטובוס בבאר שבע לתחנת רכבת, שגם ככה בד"כ הם לא מגיעים ואז אני הולך ברגל רבע שעה, או לוקח מונית ספיישל. אח"כ אני צריך לעלות על הרכבת (אם היא בכלל הגיעה), משם אני מגיע לת"א באיחור מינימלי של 15 דקות, אח"כ אני סובל עוד הליכה של חמש דקות, ברחוב הכי מסריח בעולם, ורק אז אני עולה על אוטובוס בת"א, שלך תדע בכלל אם הוא מגיע ליעדך, וכל כמה זמן הוא מגיע. למזלי אני מגיע לאלנבי, כך שזה לא בעיה. היום נסעתי לגבעתיים, ונראה לי כבר עדיף ללכת ברגל מבאר שבע עד גבעתיים. בסוף בגלל שהרכבות לב"ש נגמרות ב - 11 בבוקר, אז כולם עולים על האוטובוס, שיוצא בתדירות מזוויעה בשביל כמות האנשים שמשתמשים בו. הוא למזלי, מגיע מהר ועוצר לי ליד הבית. אבל עדיין זה מטומטם.
הרכבות לא צריך להפסיק ב11...
תתלונן! בקשר למטרודן..הם באמת כל כך גרועים?! אולי אתה צודק...פשוט חמש דקות נשמע לי כמו כלום...עמך הסליחה אם זה לא ככה בשבילך...ושוב שאלתי את זה כבר...אתה לא יכול לקחת אוטובוס מת"א מרכז..אם מה שמפריע לך זה התנאים?
 
מת"א מרכז לדרום ת"א../images/Emo35.gif

הרכבות לא צריך להפסיק ב11...
תתלונן! בקשר למטרודן..הם באמת כל כך גרועים?! אולי אתה צודק...פשוט חמש דקות נשמע לי כמו כלום...עמך הסליחה אם זה לא ככה בשבילך...ושוב שאלתי את זה כבר...אתה לא יכול לקחת אוטובוס מת"א מרכז..אם מה שמפריע לך זה התנאים?
מת"א מרכז לדרום ת"א

למה
נסיעה לדרום ת"א מהמרכז זה יותר מחצי שעה נסיעה באוטובוס. ובסביבות ה - 30+ ש"ח מונית. זה כמו לנסוע מב"ש לחיפה, ולקחת משם אוטובוס לת"א. מטרודן... הממממ... בוא נגיד שאחרי שבע בערב יש יותר סיכוי לראות את אלוהים מלראות אוטובוס. בבוקר הם באים מתי שמתחשק, ומדובר על תחנה של ארבעה קוים (3,6,22,18)
 

OMER G17

New member
עצוב לשמוע...

מת"א מרכז לדרום ת"א

למה
נסיעה לדרום ת"א מהמרכז זה יותר מחצי שעה נסיעה באוטובוס. ובסביבות ה - 30+ ש"ח מונית. זה כמו לנסוע מב"ש לחיפה, ולקחת משם אוטובוס לת"א. מטרודן... הממממ... בוא נגיד שאחרי שבע בערב יש יותר סיכוי לראות את אלוהים מלראות אוטובוס. בבוקר הם באים מתי שמתחשק, ומדובר על תחנה של ארבעה קוים (3,6,22,18)
עצוב לשמוע...
 
ד"א...

הרכבות לא צריך להפסיק ב11...
תתלונן! בקשר למטרודן..הם באמת כל כך גרועים?! אולי אתה צודק...פשוט חמש דקות נשמע לי כמו כלום...עמך הסליחה אם זה לא ככה בשבילך...ושוב שאלתי את זה כבר...אתה לא יכול לקחת אוטובוס מת"א מרכז..אם מה שמפריע לך זה התנאים?
ד"א...
לא הבנתי למי להתלונן
 
אבל זה לא יקרה לעולם...

...
אם זה גרוע
זה תלוי. בוא נגיד שזה מרחק של חמש דקות הליכה, ועוד ברחוב הכי מסריח בתל אביב. יש מוניות שירות קו 16, אבל יש לי חופשי חודשי. יש קו 16 אבל הוא מגיע פעם ברבע שעה, והוא גם די מפוצץ. התדירות שלו נמוכה בגלל המוניות שירות (יש כל חצי דקה - חמש דקות). עדיף ללכת לתח"מ. אבל לא כולם צריכים קו 16, בגלל זה המון הולכים לתח"מ, וזה אחד הדברים הכי מטומטמים שהומצאו. לפי דעתי לבנות את התח"מ מחדש יחד עם ההגנה (במיקום הנוכחי של תחנת הרכבת)
אבל זה לא יקרה לעולם...
בזמנו שבנו את התחנה המרכזית{יש לומר הגדולה בעולם}החדשה בתל אביב השקיעו סכומים אדירים אני מדבר בכסף של פעם לא היו רגילים לזה... לכן בחיים לא יהרסו אותה או יעבירו אותה או שאר הצעות... מה שכן כנראה ישפצו אותה וגם יש תוכנית לבנות מגדל עליה... וכל האיזור המסריח מסביב יש לגבהם כבר תוכניות הריסה במסגרת תוכנית פינוי בינוי מה שנקרה התחדשות עירונית כמו שנעשה בערים מרכזיות אחרות בעולם רק מה בישראל הכל יותר מסובך ובמקרה הזה זה די באשמת התושבים שרוצים לקבל כמה שיותר פיצויים על נכס שלא שווה הרבה והם אפילו לא גרים בו אלה משכירים את זה לעובדים זרים ולכל הסרסורים באיזור...
 
../images/Emo51.gif

אבל זה לא יקרה לעולם...
בזמנו שבנו את התחנה המרכזית{יש לומר הגדולה בעולם}החדשה בתל אביב השקיעו סכומים אדירים אני מדבר בכסף של פעם לא היו רגילים לזה... לכן בחיים לא יהרסו אותה או יעבירו אותה או שאר הצעות... מה שכן כנראה ישפצו אותה וגם יש תוכנית לבנות מגדל עליה... וכל האיזור המסריח מסביב יש לגבהם כבר תוכניות הריסה במסגרת תוכנית פינוי בינוי מה שנקרה התחדשות עירונית כמו שנעשה בערים מרכזיות אחרות בעולם רק מה בישראל הכל יותר מסובך ובמקרה הזה זה די באשמת התושבים שרוצים לקבל כמה שיותר פיצויים על נכס שלא שווה הרבה והם אפילו לא גרים בו אלה משכירים את זה לעובדים זרים ולכל הסרסורים באיזור...

ד"א מאיפה המידע, ויש עוד מידע לגבי זה?
 
../images/Emo92.gif


ד"א מאיפה המידע, ויש עוד מידע לגבי זה?

המידע לגבי התחדשות עירונית נמצא באתר משרד השיכון כל המכרזים לאיזור. לגבי המגדךל זה נכתב בפורום גורדי שחקים ע"פ מקורות מוסמכים... לגבי עלות הקמת התחנה המרכזית זה נמצא בספר 50 שנות ציונות. אני יחפש לך קישורים לחלק מהדברים.
 
../images/Emo51.gif רבה.


המידע לגבי התחדשות עירונית נמצא באתר משרד השיכון כל המכרזים לאיזור. לגבי המגדךל זה נכתב בפורום גורדי שחקים ע"פ מקורות מוסמכים... לגבי עלות הקמת התחנה המרכזית זה נמצא בספר 50 שנות ציונות. אני יחפש לך קישורים לחלק מהדברים.
רבה.
 

eggedan777

New member
בונים מגדל מעל תחנת מרכזית חדשה ??

אבל זה לא יקרה לעולם...
בזמנו שבנו את התחנה המרכזית{יש לומר הגדולה בעולם}החדשה בתל אביב השקיעו סכומים אדירים אני מדבר בכסף של פעם לא היו רגילים לזה... לכן בחיים לא יהרסו אותה או יעבירו אותה או שאר הצעות... מה שכן כנראה ישפצו אותה וגם יש תוכנית לבנות מגדל עליה... וכל האיזור המסריח מסביב יש לגבהם כבר תוכניות הריסה במסגרת תוכנית פינוי בינוי מה שנקרה התחדשות עירונית כמו שנעשה בערים מרכזיות אחרות בעולם רק מה בישראל הכל יותר מסובך ובמקרה הזה זה די באשמת התושבים שרוצים לקבל כמה שיותר פיצויים על נכס שלא שווה הרבה והם אפילו לא גרים בו אלה משכירים את זה לעובדים זרים ולכל הסרסורים באיזור...
בונים מגדל מעל תחנת מרכזית חדשה ??
 

eggedan777

New member
היה דיון על זה

בקשר לקשר בין תחנת ההגנה לתמח"ת...
זה באמת כל כך גרוע? תתאר כמה הליכה זה...ומה בדיוק הבעיה...?אין לך אוטובוס למקום שאתה צריך מת"א מרכז אולי?
היה דיון על זה
פעם גולש הציע למצצוא פתרון על זה .ואף גם חשבו לחפור מנהרה לרכבת אך עקב כלכלי החליטו רק לשים סככה .וגבי חום ולקור .זה לא בעייה שלהם לגבי תחנת מרכזית ישנה .שקלתי לקרוא מחתנת מארכזית ישנה למסוף "אמסטרדם תל אביב" אך בגלל שיש שם כל מיני דברים לא נעמים ,לא עושים כלום מה שמעניין אותי לאן הולכים כל כספים שקבלו מדוחות של נהגים
 
אני לא מתקשה להבין

אני מתקשה להבין למה...
למה התחבורה ציבורית בארץ נראת כמו תפוח רקוב שאפילו תולעת לא רוצה אותו
למה נהגי מוניות צריכים לעשות הפגנה בכדי שמשרד התחבורה יזיז ת'תחת שלו בכדי להפסיק את פעולת המוניות הלא חוקיות, וגם זה לא עוזר
למה התחנה המרכזית החדשה בתל אביב, צריכה להראות כמו שהיא נראת
למה אי אפשר לדאוג לכבישים שפויים במדינה הזאת
למה אין פיקוח על האוטובוסים לאחר ההפרטה
למה רכבת ישראל לא יכולה לספק מענה שפוי לציבור הנוסעים
למה the fuck אני צריך לחכות ל - 2010 בכדי שנתע לא יגמרו שום דבר בתכנון שלהם
למה אני צריך לסבול כל בוקר הליכה מתחנת ההגנה לתחנה מרכזית
למה אני קונה כרטיסיות וחופשי חודשי
בכדי ללכת
אני בכלל לא רוצה לדבר על באר שבע, ועל קו הרכבת לירושלים כי זה בכלל לא שווה דיון. למה הממשלה שלנו עושה טובה שהיא קיימת בכלל
בעעעעעע.....
אני לא מתקשה להבין
הרי מה שעושים כאן במישור הציבורי מונע ע"י אינטרסים צרים, לחצים סקטורליים, התנשאות כלפי נסיון של ארצות אחרות, נסיונות אלתור, קיצורי דרך, עיגולי פינות, ומריחות. אין הקפדה לגשת לנושאי התכנון והביצוע באופן ממצה ומקצועי. אז מה הפלא ש"מערכת" התחבורה בארץ עדיין מקרטעת, כשהיא שבויה בקונספציה של סגידה לרכב הפרטי, וכל מיני גורמים עדיין שמים מכשולים לפני פיתוח מערך תחבורה ציבורית רציונלי ואינטגרלי, שישרת את כל אזרחי המדינה בצורה ידידותית ושוויונית, כמו במדינות מתקדמות?
 
אני דווקא כן...

אני לא מתקשה להבין
הרי מה שעושים כאן במישור הציבורי מונע ע"י אינטרסים צרים, לחצים סקטורליים, התנשאות כלפי נסיון של ארצות אחרות, נסיונות אלתור, קיצורי דרך, עיגולי פינות, ומריחות. אין הקפדה לגשת לנושאי התכנון והביצוע באופן ממצה ומקצועי. אז מה הפלא ש"מערכת" התחבורה בארץ עדיין מקרטעת, כשהיא שבויה בקונספציה של סגידה לרכב הפרטי, וכל מיני גורמים עדיין שמים מכשולים לפני פיתוח מערך תחבורה ציבורית רציונלי ואינטגרלי, שישרת את כל אזרחי המדינה בצורה ידידותית ושוויונית, כמו במדינות מתקדמות?
אני דווקא כן...
כי אם יש משרד ממשלה שלא מטפל בנושא כמו שצריך, אז אני לא מבין איך אנחנו אזרחי המדינה שמרוצים/לא מרוצים מפעילותו, במדינה דמוקרטית, נותנים לו להמשיך לפעול בדרכו
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה