אני נוסעת לסין! :) יש לי כמה שאלות

hila546

New member
אני נוסעת לסין! :) יש לי כמה שאלות

שלום לכולם אני נוסעת לסין מטעם העבודה יש לי כמה שאלות 1. איפה אפשר לקנות בישראל מטבע יואן ? 2. יש לי כמה ספקים שאני עובדת איתם, ורציתי להביא להם מתנה מישראל , גם כי זו פעם ראשונה שמתראים וגם כי אני ממש מעריכה את העבודה שלהם מה דעתכם? מה אפשר לקנות ? חשבתי על יין ודבש אבל אני לא יודעת אם אני אוכל להיכנס עם זה מהונג קונג לסין יש רעיונות אחרים? תודה רבה
 

חופשימי

New member
ni hao

1. יואן עדיף לקנות בסין (לא בשדה התעופה). אם את ממש רוצה לצאת לשם עם כמה יואנים בארנק ואת מוכנה להגיע לירושלים צרי איתי קשר בהודעה. 2. לגבי מתנה, ממש כמו שאת תרצי לקבל מתנות מיוחדות מאורחים מחו"ל תנסי לחשוב מה יש בישראל שאין בסין. מזכרות מארץ הקודש יכולות להיות אופציה טובה.
 

פנומן 72

New member
בנוגע להמרת מטבע

אני עושה את זה רק עם חברת צ''ינג' פלייס http://www.cpl.co.il הם יושבים בנתב"ג ויש להם שערי המרה טובים. כדאי לברר עמם...
 

bizhar

New member
יין ודבש

אם את לוקחת איתך למטוס אז בוודאות לא תוכלי להעביר יין ודבש בהונג קונג. שלחי בבטן המטוס (זה אומר לקנות את היין בסופר..) ולא תהיה כל בעיה. אפשר לארוז בניילון פצפץ וזה לא יישבר. יין עם כיתוב ישראלי יתקבל תמיד בברכה, לא סגור לגבי דבש, לא נראה לי שפופולרי כל כך בסין. יתקנו אותי מי שחושב שאני טועה. אם יש לך לקוחות נשים אז מתאים גם מוצרי ים המלח. רק לא עטים או כל דבר שניתן להשיג בסין בגרושים. בהצלחה ותהני!
 

hila546

New member
אז לדעתך זה מתנה יפה ?

יש לי 5 מפעלים. השאלה אם מוצר מזון זה בסדר? לא יראה קצת מוזר שרק כמה אנשים יוכלו לשתות מ2 בקבוקי יין? בקשר לסוכנת שלי - מוצרי ים המלח זה באמת רעיון טוב תודה
 

bizhar

New member
ממש לא יודע

יין ישראלי טוב זה בסדר גמור, אבל הנסיון שלי הוא יותר עם חברים שתמיד שמחים ליין ישראלי ולא בגלל הטעם. הם מביאים את זה מתנה לספקים שלהם.. :)
 

1974avi

New member
נסיעה טובה -

אין כל צורך לקנות יואן בארץ. מיד עם נחיתתך בסין ישנם בשדה התעופה סניפי צ'ינג' של בנקים שונים או עצמאיים, בהם תוכלי לפרוט דולרים ליואן. השערים בשדה תעופה מצויינים [בעת האחרונה הציבו מכונות אוטומטיות לפריטה, לא כדאי להשתמש בהן, הן גובות עמלה הגונה], ולרוב טובים יותר מאשר בעיר עצמה. מתנה מהארץ? את יכולה להביא להם כל אביזר שמאפיין את ישראל. כמו מגן דוד ארוז באריזה עם אותיות עבריות, שופר עם אותיות עבריות או אפילו סדרת בולים רשמית ישראלית. גם כיפה עם ציור יהודי עליה, או ספרון של נופי הארץ עם הקדשה בעברית [למרות שהם אינם מבינים - עדיף באותיות מרובעות ולא בכתב יד] ובאנגלית תעשה להם את זה.העקרון פשוט: כל הדברים הים מגיעים מסין, כך שהיכולת היחידה היא לתת להם משהו שמאפיין את הארץ במיוחד. לסיום - היחס הנכון עם הסינים בעסקים חוסך המון כאב ראש. כבדי אותם באמת בליבך - הם ירגישו זאת וינהלו איתך עסקים בהוגנות. צריך לדעת איך לעבוד איתם נכון. בהצלחה.
 

BenBaryo

New member
באמת?

כבדי אותם באמת בליבך? איזו עצה מוזרה. אם כבר עצה שימושית לעסקים בסין זה להיות במקום לפקח ולבדוק שאכן מקבלים מה שמשלמים עבורו ושהעבודה מתבצעת במהלך הזמן המוקצב ובצורה הנכונה..
 
למעלה