אני נוסע ב15.7 עם עוד 6 חברים.....

Kurayami

New member
אני נוסע ב15.7 עם עוד 6 חברים.....

מישהו יכול להמליץ על מועדונים שווים? על מקומות שיש בהם דברים שווים בספורט ימי וכאלה?
 

Dopa

New member
ה ice והקסל

מומלצים מאוד - ה ICE וה Castle שנמצאים בסקוור. מקומות ענקיים עם מוזיקה פצצה. בקסל יש 4 אולמות והוא נראה מיליון דולר. נראה לי שכל המקומות שם טובים. לפני היציאה למועדון נהוג לשבת שם בפאבים שרגע לפני 2 בלילה סוגרים את המוזיקה וכולם עוברים למועדונים. פאב נחמד ומפוצץ בשבדים וסקנדינבים נקראה הלאונג'...הוא אחרי הקסל ימינה(סוג של פרסה) הכי שווה לישון באזור של הסקוור. במלונות דירות. הם בסיסיים לאללה אבל מי בכלל נמצא בחדר
אני לשם חוזר בטוח...לא יודע מתי
 

nikold

New member
גם אני חייבת לחזור לשם....

הייתי באיה נאפה בשנה שעברה המלון שהכי קרוב לסקוור - אזור המסיבות הוא נאפה פלאז'ה, מלון ברמה הוא בצד השני של הסקוור, האייס והקאסל הכי חייתיים, אבל אתה חייבים לנסות את הג'סמין, פאב עם ריקודים פתוח מ- 21:00 עד 13:00 במקום לעלות לסקוור זה על הכביש עצמו. שם מתייחסים לישראלים והמוסיקה סוף הדרך - הכי יפה שיש. על טיול לאיה נאפה אסור לוותר למי שאוהב מסיבות.
 

fun and beach

New member
בנגליס! בנגליס! בנגליס!

איזה מועדון שווה! נכנסנו לשם והתחלנו לרקוד. מעבר לעובדה שהיו שם חתיכים שוודים שגרמו לי להזיל ריר, פתאום הבנתי שהחולצה שלי מתחילה להירטב ואחרי שקלטתי שזה לא מהריר, הבנתי שזה בעצם מממטרה ענקית שממוקמת בתקרה שמשפריצה על כל אלה שנמצאים על הרחבה. מה אני אגיד לכם... זה היה מדהים! 1. זה גרם לכל השוודים להוריד את החולצות שלהם. (שוב... הריר המשיך לנזול לי). 2. זה גרם לקבוצת אנגליות להוריד את החולצות שלהן ולהישאר עם חצאיות זהות (מסתבר שהן חשבו על זה עוד בבית) ורק חזיות! זה היה פשוט מדהים!! ועל זה כל זה ניצחה מוזיקה היסטרית של היפ הופ, שחורה וכל מיני להיטים. יצאנו משם ב - 4 וחצי בבוקר ולצערי זה היה בלילה האחרון כי הייתי חוזרת לשם בכיף! (ולו רק כדי לראות את השוודים הרטובים על הרחבה...)
 
למעלה