אני עושה (לא לצחוק) שריון טבעות

Levos

New member
אני עושה (לא לצחוק) שריון טבעות

ומתקשה למצוא כלים וחומרים. למישהו יש רעיון היכן אוכל לקנות כבל תיל מפלדה בעובי של 10-15 מ"מ ובאורך של מאה מטר ומעלה? בחנות גדולה של הום סנטר נמכרו רק חתיכות באורך 15 מטר (ובמחיר יקר). כמו כן אני צריך כי שיחתוך המון התיל בלי לההרס או להרוס לי את האצבעות. שוב חיפשתי בהום סנטר ולא מצאתי כלי מתאים. קטר רגיל אינו חזק מספיק. היכן נמכרים כלי עבודה יחסית מוזרים?
 
נקודה למחשבה

רוב הכבלים שאני מכיר עשויים מפלדה אלסטית. זה אומר שאתה (את?) תתקשה לעצב את התיל לצורת טבעות או סליל. שים לב לנקודה הזו כשאתה בוחן כבל לקניה.
 

zimes

New member
מה עם לקנות טבעות מוכנות?

למשל - צמידים של ילדות.
 
פתרון אפשרי אתה יכול להשתמש בתיל מפליז מצופה ניקל שנקרה "חוט אלפקה". קל לעצב אותו,יש להשיג אותו בעובי שאתה מבקש,וקל לחתוך אותו. את חוט האלפקה ניתן להשיג בחנויות תחביב,וכמות גדולה רצוי כבר לקנות על משקל. (להשיג בחנויות לממכר חרוזים בככר המושבות בת"א). טבעות מכינים ע"י ליפוף החוט על מוט עגול שקוטרו קטן במעט מהקוטר שאליו אתה שואף. יוצא מעין קפיץ. עכשו עוברים פסיעה פסיעה וקוצצים מתוכה - טבעת.
 

Levos

New member
אני חושש שפליז עלול להיות רך מדי

עד עתה השתמשתי בפלדה, כיוון שהטבעות נושאות על עצמן משקל לא קטן וצריכות לשמור על צורתן. ידוע לי שברזל ואלומיניום חזקים מספיק, אך נחושת או פליז עלולים להיות רכים מדי.
 
בחנויות שמוכרות גדרות ורשתות

חפש בדפי זהב "רשתות וגדרות" לגבי מכשיר לחיתוך.. גש לחנות לחומרי בנין ובקש "מקצץ" בהצלחה
 

Levos

New member
למען האמת עד עכשיו השתמשתי

אכן בגדרות בתור "חומר גלם". אבל כפי שאפשר לתאר הדבר מאריך מאד את כל התהליך. לכן רציתי למצוא תיל מוכן.
 
כנראה שלא הבנת

מי שמוכר גדרות מוכר גם תיל בחבילות לפי משקל גם יותר זול וגם יותר קל לעבודה
 

Levos

New member
תודה, אולי אנסה את זה

אם אברר על חברת גדרות בסביבה.
 

אורן51234

New member
כנס די-אנ-די

ראיתי מישהו שעשה דבר כזה בכנס די-אנ-די. אני לא יודע מאיפה הוא קנה חומרים אבל אני יודע שהוא קנה המון טבעות כאלה קטנות ממתכת וישב 3000 שעות בערך עם פלייר וחיבר טבעת טבעת. שאלתי בפורום די-אן-די, אולי הם ידעו...
 

Wainshtein Lev

New member
מציע לך לשאול באיטליזים

ממי הם קונים את הכפפות שלהם (הם משתמשים בכפפות משריון כזה בדיוק כדי לא להחתך כשהם פורסים בשר) ואז תפנה לאותם ספקים לבירור נוסף. סתם מסקרנות, למה אתה צריך שריון? אתה מתכנן לצלול עם כרישים?
 

Levos

New member
השריון נועד למשחקי תפקידים חיים

אשר גם ידועים בתור לארפים. הדימוי הוא בדרך כלל אנשים מעט נגועים בדעתם אשר לובשים שריון ומנופפים בנשק (לא חד) בפראות בנסיון לפגוע זה בזה.
 

אורן51234

New member
ל-levos

חבר שלי גם משתתף בעניין. הוא וכמה אנשים בפורום משחק תפקידים המליצו על ארם. לבחור יש נסיון בעניין והוא הזמין אותך לשאול שאלות: לינק1 לינק2
 
למעלה