אני עצבני על העולם ולא שקט ונמאס לי מהכל

ירון מקשקש

Well-known member
מנהל
מרגיש חנוק מאוד..המצב קשה.. אני עצבני על בית חולים שלא שולח תוצאות של בדיקות חשובות בזמן...על שאתר ממשלתי עושה בעיות בלשלוח טופס מקוון....על הצ'ט והאנשים שנעלמים ומי שנשאר זה בחורה אחת מוגבלת שכלית שאני אוהב אבל קשה לתקשר איתה הרבה זה מתיש וחוץ מהצ'ט אין ממש לעשות משהו. אין תיאבון אין חשק לתפקד ממש אין לאן לצאת אין לאן ללכת כלום...כמה יוטיוב אפשר? כמה מחשב בכלל לפעמים זה חנק ...טיוי אני לא צופה לא אוהב... עייפתי...כל פעם אני אוסף כוח ממשיך עוד קצת ואין משהו חדש ממש טוב לאחרונה זיהו לי מחלת מין שכנראה מקוננת בי מעל עשור סבלתי ולא עלו על זה עד עתה שני סבבים של טיפולים..לא נעים ממש , יש את החשש לגידול בבלוטות רוק בפנים שאם בבדיקה הבאה יהיה ברור יותר זה ניתוח מסובך ומסוכן ואולי זה סרטני לא סביר אבל 20 אחוז שכן...המוח שלי מותש מבולבל המחשבול שלי קצת על ייאוש קצת על חלומות על זכיה בכסף בלקנות רכב בית ...חלומות..ומצד שני מה שאני רואה עתיד לא ברור לא יציב ומפחיד שאם החששות יתממשו זה רק עוד סבל ובתי חולים שממילא יש עוד בדיקות אחרות זה הבילוי שלי בתי חולים רופאים בדיקות ...
הגשתי לביטוח לאומי החמרת מצב רפואי ..החליטו יום חמישי נר ראשון של חנוכה לזמן אותי בערב...ממש גאונים לקלקל לי את החג להתיש אותי בנסיעה ועוד בערב שאני סובל מהעיניים...בעוד הכל במסמכים כבר כתוב וברור וזה אפילו פגיעה מדידה באחוזים מסודרים. למה לטרטר אותי? הם סדיסטים..פשוט נהנים מזה.

ומה אני עושה מחר איזה פגישת זום 45 דקות ואחרי זה להחיות חי מת בבית מעגל חוזר של עכבר שתקוע באותו מבוך מסתובב סביב עצמו.. אפילו ער"ן שבא לי לדבר לא עונים עומס..כל המדינה חרדות ולחץ נפשי כזה או אחר...מצחיק אותי קצת קושי טיפה סגר כולם בפאניקה וחרדה...כאילו מה אנו שנפגעים באמת נאמר? בעיה אבל התעוררתי לא יכול לישון אני די בהיפר בטח אני גן כותב ככה בסופר ספיד אולי מבולבל קצת לא? לא יודע האמת אני רק יורה מה שאני חושב ומחכה בקו ו...נותקה השיחה וואלה אפילו לדבר עם מישהו חי אין...עולם חרא. לא בא לי לראות סדרה משהו שהורדתי..סתם אשב לחכות אולי אלוקים יעשה לי טובה יקח אותי הלילה..וייגמר הסיפור הזה..חיים של ייסורים לפחות שהמוות יהיה קל מהיר לא בקשה גדולה מידי לא? איף כמה אני מברבר מותר לכתוב ככה לא מותר כבד מידי לא כבד..די כבר רוצה מנוחה!
 

מול123

New member
שלום ירון, תחזיק מעמד, כי אתה מאוד חשוב לנו. אתה עמוד התווך, אתה מציל נפשות. אתה מעיין פסיכולוג, פסיכיאטר, וקבוצת תמיכה, סדנא לשיפור כל המצב המתלווה להפרעה. תתגבר כדי להמשיך להיות לנו כל מה שאתה. בהצלחה.
 

מול123

New member
נ.ב. אתה מוכשר בטרוף, כותב כל כך מדויק, אם תתגבר על הפרעה אתה יכול למלא תפסיק של מישהו מאוד חשוב בכל משרד שתבחר.
 
למעלה