אני צריכה עזרה דחוווווווווווף......

איימו

New member
אני צריכה עזרה דחוווווווווווף......

נמאס לי אני כבר לא יודעת מה לעשות............. אחותי הקטנה (קטנה בת 11 מחר) כל הזמן חושבת שאני רוצה שיהיה לה רע. וכל מה שאני עושה זה בשביל שישיה לה רע ובשביל להרוס לה. לא משנה מה, אם אני יגיד לה משהו אז אני לועגת לה, אם אני לא יגיד לה משהו אז אני גם לועגת לה. אם אני יחייך אליה אז זה כי אני צריכה מימנה משהו, ואם אני לא מסתכלת עליה אז זה בגלל שאני שונאת אותה. אם אני צוחקת עם אחד האחים שלי אז זה בטוח עליה..... לא משנה מה אני עושה זה תמיד איך שהוא כאילו אני לרעתה. בשבת דיברתי איתה על זה והיא אמרה לי שהיא לא מרגישה ככה.... אבל בערב כשביקשתי מימנה את המחשב היא ישר נעלבה ואמרה שאני רוצה את המחשב כדי שהיא לא תדבר עם חברות שלה באייסיקיו. אני עושה הכל, הכל כדי שהיא לא תרגיש ככה אבל כלום לא עוזר... אני ממש כבר לא יודעת מה לעשות... אני אוהבת אותה והיא יודעת את זה.... אם יש לכם רעיונות מה כדי לעשות אני ישמח..... תודה מראש..........
 

איימו

New member
לפעמים

זה היא עושה דברים שפוגעים בי ואני מבליגה עליהם כדי לא ליצור עוד מריבה. ולפעמים זה גובל בזה שהיא מזלזלת בי וממש מעליבה אותי ואני שותקת ואם אני כבר אומרת לה משהו היא ישר נעלבת וגורמת לזה שזה יצא שאני זאת שאשמה.
 
לדעתי את מנסה יותר מדי

להוכיח שאת לא נגדה ואולי זה מה שגורם לה את החוסר ביטחון. אני חושבת שאת צריכה ללכת בכיוון שונה לחלוטין, פשוט לומר למשל: "אני רוצה לעבוד גם קצת במחשב, חברות שלי מתגעגעות אליי, אני אהיה איתן קצת ואז יהיה לך גם את המחשב לעבוד עליו", כלומר תני לה ביטחון. או שתציעי לה ביחד והיא תראה שאת לא האוייב ושהיא לא צריכה לראות בך אוייב.
 
למעלה