אני רוצה לבנות תחנת כח לייצור חשמל בישראל

מירי ברוכה הבאה, כן אחוול כבר בישר לנו, ותודה

וגם כתבה מ-Ynet מהיום. על טעם וריח אפשר להתווכח אך מה שיותר מעניין זה האם החברה וחקלאי האזור מסיימים את החודש עם מאזן חיובי מהעניין, מה שבטוח שהסביבה יוצאת נשכרת, כי מאזן פליטת גז חממה לעבר שכבת האוזון טוב יותר.
 
את יודעת חשבתי ובאמת אותי הטריד עניין הזפת

כי גם בתהליך pyrolysis הכי מהיר ויעיל שקיים היום יש כמה אחוזים של זפת תוצר לוואי של התהליך, מעניין מה עושים איתה?
 

שמשון 2

New member
חבל, משום שבתוך זמן קצר תחנת הכח שלך תיסגר...

אם שמעת על ה - פרויקט החשיפה (PROJECT DISCLOSURE), אתה יודע שתודות ללחץ העצום שהפרויקט הגלובלי מפעיל על המעצמות הגדולות ובמיוחד על ארצות-הברית עוד מ-93, כל ארצות העולם שמחזיקות את הסוד התחילו לחשוף לאט את האמת. (צרפת, אנגליה, מקסיקו וארצות הברית גם מתחילה...) גורמים בחירים כמו NASA ורשיות סודיות, הפסיקו את הנסיונות להשתיק אנשים שיודעים את האמת, וגם אינם מכחישים אותה, אלה פשוט מתעלמים, (בעבר הם נהגו לאיים על אותם אנשים ולגרום לחוסר אמון בהם. משום שהם סוף סוף רוצים לשחרר את האמת לאט - לאט. גילוי האמת, משמע - אנרגיה זולה, חסכונית ועוצמתית במיוחד! שהאנושות עוד לא מכירה. כל כלכלת הנפט תתמוטת אם היא לא תצליך להתפתח ולקבל את השינוי העצום.
 
בניגוד לך אני סבור שגם קרינת השמש עוצמתית

אמנם קרני השמש העוצמתית קורנות ובעזרת חומן ואורן ניתן לייצר אנרגיה אבל קיימות תופעות לא רצויות של סרטן עור אצל אנשים הנחשפים חשיפת ייתר וגם בעת ניצול מקור בלתי נדלה זה ליצירת אנרגיה נקייה קיימת בעייתיות מסויימת הקוראת במדינתנו הקטנה ובאזורינו, הנה לפנייך דוגמא קטנה מיני רבות. קולט פוטו וולטאי הופך את קרינת השמש לזרם חשמלי (DC), אך עליה וקוץ בה. ההגדרה של וואט שיא שהוא מייצר, נכון לתנאים מסויימים ובמקרה זה 25 מעלות צלזיוס אך בארצנו הקטנטונת שופעת השמש הקרינה המכסימלית בצהריי היום מה לעשות כרוכה בחום רב בחודשי הקייץ ולכן הנצילות יורדת. לכן אם הינך מביא דוגמא של אנרגיה עוצמתית וכזו מדהימה עלייך לדעת את הנתונים הטכניים, שלא ראיתי שהבאת.
 
למעלה