אני רוצה לומר לכם משהו.

ליאל44

New member
אני רוצה לומר לכם משהו.

תראו יכול להיות שבאיזשהו מקום טעיתי ואני מודה שהתנהגתי לא בסדר כשהתנפלתי על ירדן בגלל שחשבתי שהיא לא אהבה את השיר. ואני מצטער על כך ירדן אני מצטער שהתנפלתי עלייך ואני רוצה שנפתח דף חדש אולי זה יראה לכם הודעה מיותרת אבל רציתי לספר לכם על מה שאני מרגיש אולי לא אמרתי לכם וויקי ועדי אבל מאוד נפגעתי מהיחס שלכן כלפיי זה היה יחס די מזלזל ובחיים לא זילזלו בי ככה. אני הרגשתי כאילו אני במין מגרש של האבקות ואני מול 50 אנשים שצועקים שיפרקו אותי ואיזה אחד מכה בי. זה היה לי מאוד כואב לראות ולקרוא את ההודעות שלכם ולכן בעזרות ירידות משלי אני אפשר לומר התגוננתי. אני לא עומד לעזוב את הפורום אבל רציתי לעזוב והבנתי שאם אני רוצה להנות מהפורום הזה אני לא יכול להיפגע מכל דבר, ושאני לא צריך לשים על ילדים שמעליבים אותי. ועדי וירדן אני אשמח אם ננסה לפתח שיחה בוגרת, ולדבר על מה שקרה בהיגיון. וזהו אני מקווה שאני לא יצטרך לריב פה עם ילדים ושהאווירה תהיה נעימה
 

ליאל44

New member
האא

ולמי שלא הבין זה לא הודעת כאסח זו הודעה שבה אני רוצה לחסל סיכסוכים שנוצרו כאן בגלל שירשור מצעדים שהפך לשירשור ירידות דוחה.
 

עדידי15

New member
...../images/Emo204.gif../images/Emo100.gif

ההודעות שלך נכתבו בזלזול והשמצה. באמת שעד עכשיו אני מנסה להבין מאיפה הבאת את זה שקיללתי אותך בפורום לינדזי, שקראתי לאמא שלך זונה ושאר עלילות שווא. אל תצפה שאני לא אגיב לך על זה. תלמד להתמודד עם מה שכתבת. טעית- אז למה אתה לא מודה בזה? כל הודעה שניה שלך נכתבת בתוקפנות והעלבה. כמו כן, בשפה שאינה הולמת את הפורום [קללות? איפה אתה חושב שאתה נמצא?] לא פעם דיברתי איתך בצורה יפה ובוגרת ואתה ממשיך בשלך. בסופו של דבר זה הגיע לחסימה במסרים וכן, גם ירידה ברמה, לצערי. אל תנסה לצאת מסכן, אתה לא היית יותר טוב. אתה שוב ושוב אומר שנוכל לפתח שיחה בוגרת. וול, אני לא מתכוונת להתדיין עם מישהו שלא מיישם זאת בעצמו. שלא נדבר על זה שאתה ממשיך בשלך ואז מבקש סליחה ומצטער ומבקש שנדבר על זה. היינו בסרט הזה כבר, אשמח אם תצא ממנו
. תלמד למתן את התגובות שלך ואולי אז אתה לא תהיה השק חבטות של כולם. שמת לב שבכל פורום שאתה כותב הנושא הזה חוזר על עצמו. לא חשבת שמשהו בך לא בסדר? כמה נחמד לעשות את אותה טעות ואז לחזור ולהצטער. הינה, דיברתי איתך בצורה בוגרת. מקווה שעכשיו ההודעות שלך יכללו משפטים קצת יותר עשירים מקללות וגידופים.
 

In Rehab

New member
ואני מקווה בשבילך,

שבתור ילדה בת 16,תמצאי לעצמך עוד עיסוקים חוץ מלהתחיל באמבושים על ילדים קטנים בפורומים.[לכי ללמוד נהיגה או משהו...] מה שאת וויקי עשיתן לו היום,היה גועל נפש.תתביישו לכן על ההתנהגות שלכן. ממש כיסחתן אותו ככה מול כל הפורום,ואתן רואות שאף אחד לא בא לעזור לו,ואתן ממשיכות..וממשיכות.. שכחתן שיש בן אדם מאחורי ההודעות,שיש נשמה שיכולה להיפגע. מילא וויקי,ז"א,כולנו היינו בני 14. אבל את,פאק את בת 16+,בגילי,ובחיים שלי לא ראיתי מישהו בגילי שמתנהג בכזה חוסר בגרות. אנחנו פורום MTV,לא פורום סגירת חשבונות עם ילדים קטנים. יש לך משהו להגיד לו? תגידי לו במסרים ואל תחסמי אותו כמו ילדה קטנה. ועכשיו,כשהוא בא לבקש סליחה,ככה את מגיבה? איכס.
 

Shexy Peanut

New member
../images/Emo45.gif כל כך מסכימה ../images/Emo4.gif

זה אפילו לא קשור לגיל.. גם אם הוא היה בן 16. הוא עדיין בן אנוש.
 

עדידי15

New member
ואתה יקירי../images/Emo204.gif../images/Emo100.gif

שכחת שזה בסה"כ אינטרנט. אדון ליאל נהג בגסות רוח והתגובות שלי היו חייבות להעמיד אותו במקום. תחילה שילמד לדבר כמו בן אדם ואז אולי אני אנהג אליו אחרת. במידה ואצטרך את העצות שלך אני אפנה לך. בנתיים אל תתערב בעיניינים שלא שלך כי הויכוח הזה מזמן לא על בריטני והפנאטיות של ליאל, אם כך חשבת לרגע. ניתן להבין מההודעה שלך שאתה בכלל לא יודע על מה מדובר. הייתי חייבת לחסום אותו במסרים אחרת זה לא היה מסתיים כדוגמת השרשור שהיה פה ונמחק. אני אפילו לא מבינה למה אני מסבירה לך בכלל. את עינייני עם ליאל אני אסגור לבד. אני בטוחה שהוא לא צריך את העזרה שלך [ושלכם...]. וואו, קודם תבינו על מה מדובר ואז תכתבו את מה שיש לכם להגיד
. קחו את החיים באיזי. "אמבוש" חח מה לקחתם קשה
.
 

xtina 4 ever

New member
../images/Emo45.gif ../images/Emo210.gif

והכי מפתיע אותי שדווקא הוא מדבר. XD כנראה שכח קצת את סגנון הכתיבה שלי לפני כמה חודשים..
 

In Rehab

New member
לא דיברתי על שום דבר אחר

חוץ ממה שהיה כאן בפורום וממה שאני ראיתי. כל מה שעולה על הפורום,הוא עניינו של כל חברי הפורום וזכותו של כל אחד להתערב כי הפורום הוא של כולנו. ואם קרה משהו לא על גביי הפורום,קל וחומר שהוא לא צריך להיפתר על גביי הפורום. מה שעשיתן[לפחות מה שאני ראיתי שעשיתן],לא היה העמדה במקום. זה היה לנצל את החולשות שלו,ולשרשר הודעות מגעילות הודעה אחרי הודעה ממש כמו חיות. תעצרו שנייה,תחשבו שיש מישהו שם,מלפני המסך,שסובל מכן. לא ייעצתי לך,הבהרתי לך את המצב ואיך אתן יצאתן לפני מישהו כמוני שמסתכל "מהצד".
 

xtina 4 ever

New member
מה?../images/Emo210.gif

אני עוד מעט בת 16, ככה שאני לא מבינה מאיפה הבאת את ההתנשאות הזאת שלך. "מילא ויקי". שאני אזכיר לך כמה הודעות שלך?
 

In Rehab

New member
גם כשממש לא אהבתי את ההודעות שלו,

לא התנפלתי עליו ככה. כל דבר שלא נוגע לנושא,לא קשור אליו. את עוד מעט בת 16? כי פשוט השרשור הזה הראה אותך כבת 13 גג סתם שתדעי. וכן,מילא את, כי את,עם כל העקיצות שלך שלא התחילו מהיום וכל הנסיונות שלך לפתח איתו ריבים,ממש מראים כאילו את ממזמן מתה להתחיל איתו איזה כאסח. וכזה עם עוד חברת נפש,מה רע?
 

xtina 4 ever

New member
טוב, תשמע.../images/Emo210.gif

מצידי, תחשוב שאני בת שנתיים ושני שלישים. הדבר האחרון שמעניין אותי זה בת כמה אתה חושב שאני. וכמו שכבר אמרתי ובחרת להתעלם (פחחחח מעניין למה), עדיף שלא נדבר על הודעות, כי אני לא באמת הולכת לבזבז את הזמן שלי בחיפוש אחר הודעות "בוגרות" שלך ששנינו יודעים שקיימות. חברת נפש? אני לא מכירה את עדי אישית. היא פשוט מצאה לנכון להחזיר לליאל שלפי מה שהבנתי, פתח עלייה פה יותר מדיי גדול.
 

CapitanSparrow

New member
אין לך מה להצטער,

שום דבר שאמרת לא נלקח ללב ולא פגע בי. פשוט עיצבן אותי שישר יצאת עליי כי זו בריטני. אתם יודעים שאני רגישה לנושא התקיפות בנושא.
 

ליאל44

New member
כי פשוט

קשה לי לקבל דעות ששונה מהדעות שלי. אבל אני מצטער על כל מה שקרה ואני מקווה שנוכל לדבר בצורה בוגרת.
 
למעלה