אני רוצה לומר לכם משהו.

In Rehab

New member
תשמע ליאל,אולי בגלל שאתה עוד יחסית קטן,

אתה לא רואה את הדברים כמו רובנו. לפעמים אתה עונה לאנשים בתוקפנות,ומגן על בריטני בחירוף נפש.אני מצטער לנפץ לך את הבועה,אבל בריטני אפילו לא מודעת לקיומך ולכן,מיותר שתריב עם אנשים בשבילה. לתקן אנשים,ולנסות להסביר את המעשים של בריטני זה בסדר,אבל אתה לא יכול לחייב אנשים לאהוב אותה. אנחנו מתמודדים עם שמועות,סרטונים ותמונות של בריטני כל יום,חלקם נעימים וחלקם לא. אז זה מה שיפריע לך? שאנשים אחרים חושבים אחרת? זכותם לחשוב אחרת. אתה יכול לא לקבל את הדעה שלהם או לא להסכים איתה,אבל בטח שלא לתקוף אותם ככה.
 

xtina 4 ever

New member
אבל מהההה הקשר?../images/Emo210.gif

הלוואי וה"ריב" היה על בריטני או על הפאנטיות של ליאל. למה סתם לדבר אם אתה לא יודע?
 

xtina 4 ever

New member
..../images/Emo210.gif

האמת, לא חשבתי שאתה אשכרה נפגע מזה כי אני לקחתי הכל בהומור, אז.. אני מצטערת אם נפגעת. כנראה הגזמתי.
באמת סליחה, אבל כזאת אני. כשיש לי משהו לומר (לטוב או לרע), אני לא אשתוק, וההודעות שלך פשוט דרשו תגובה. אתה מגן על בריטני כאילו היא אחותך הגדולה ומחייב את כולם לאהוב אותה כשבאותו הזמן אתה מקלל זמרות אחרות שיש משתמשים מסויימים בפורום שאוהבים אותן. בנוסף, אתה משתמש בקללות שקצת קשה לעצום עיניים ולא להגיב. אני מודה שאני קצת "חיפשתי" אותך, אבל מה אני אגיד לך..אין עשן בלי אש. בכל מקרה, אני אשתדל להתייחס כמה שפחות להודעות שלך. גם בגלל שאני לא אוהבת להיכנס לריבים מהסוג הזה, וגם בגלל שעידן ביקש כל כך יפה. :)
 

ליאל44

New member
וויקי

את יודעת מה מילא פעם אחת תגובה מגעילה התעלמתי פעם שנייה תגובה מגעילה התעלמתי, אבל פעם שלישית תגובה מגעילה? זה כבר עבר את הגבול. ת'אמת מכל מה שעשית לזה לא ציפתי, לא ציפתי שאת תתחילי לרדת עליי עם עדי וירדן ומה שעשית וויקי זה אשכרה רוע. אם עדי וירדן אני אנסה לדבר בצורה בוגרת אם לא אז לא ואיתך-איתך אני בכלל לא מתכוון לדבר כי יש לי קו אדום ואת עברת אותו בהתנהגות המגעילה הזו כאילו ''יאללה ליאל לא יכול לעשות לנו כלום אז בואו נרד עליו ככה בסבבה'' אני לא מאמין שאת אשכרה ירדת לרמה כזאת ותסלחו לי אם אתם חושבים שהגזמתי אבל מי שהגזימה זו וויקי והיא הגזימה בענק. אני רק מקווה שיום אחד תביני את ההשלכות של המעשים שלך ותביני שלא מכול דבר אפשר לעשות צחוק. ביי
 
למעלה