אני רוצה לציין משהו

קבוע בפורום

 
לא יחיאל
היא לא מוכרת סקס אלא משתפת אהבה. היא לא מנצלת את הבחור ולא נותנת לו להרגיש מנוצל, אלא מאפשרת לו להרגיש מאושר על כך שהוא אוהב לעזור לה ולהביע לה את אהבתו. אין לזה קשר לסקס, אלא מדובר בחלק הרגשי שבקשר. אם יפריע לכותבת שהחבר משלם עליה, תדע להעיר בעצמה. בינתיים הם מאושרים. לא צריך להעליב אותה סתם.
&nbsp
 
לא נכון, שטויות!!
ממש לא יפה לדבר ככה. אני אוהב אתה כי היא אדם נהדר, אני לא מפנטז עליה ולא מאוהב בה, אלא חושב עליה ברצינות והיא חשובה לי. הפסיקו כבר לזלזל ברגשותיי.
&nbsp
 
בקשר למהללת
אני בהחלט גאה בכך שזכיתי להכיר אישה נהדרת כמו אותה עובדת השמה שטיפלה בי ולכן אני אוהב אותה כל כך הרבה שנים, ואני גאה בזה שיש לי חברה נהדרת שאוהבת אותי מאד ואני אותה, ומי שיש לו בעיה עם זה מוטב שישתוק.
&nbsp
 
אני לא צריך הגנה
אני מסתדר מצוין בעצמי. אם אתה רוצה, אל תגיד שיש לי מוגבלות אלא התלונן ביחד אתי להנהלה כדי שיחסמו את הטרול=.
&nbsp
 
תודה אדם אוהב וחושב
אף שאתה ודאי מדבר בציניות כי אתה מתחזה לי ואורח, דבריך נכונים וחשובים ותודה שהגנת עליי מפני הטיפשים האלה.
 
כן, חשוב להיות עדין
בעבר תמיד הייתי אדם מאד עדין ובכל מקום אהבו אותי מאד, בזמן האחרון נהייתי מאד תוקפני בגלל דברים שהרגיזו אותי, עכשיו אני חוזר להיות עדין כבעבר.
&nbsp
 
בשום אופן לא
האדם פיתח כללים חברתיים, שלפיהם לא מציעים קשר אינטימי לאדם מבלי שיש איזשהו קשר קרוב מוקדם. זה תוקפני ולא מכבד את נפש האדם וקשריו הרגשיים. יש תרבות, אי אפשר לנהוג כמו שרוצים.
&nbsp
&nbsp
 
יש לי חיים מספיק טובים, תודה.
יש לי בת זוג נהדרת, יש לי חיי חברה טובים אני חי במקום טוב ואוכל היטב, ואני לומד, יוצר וממציא רעיונות מורכבים בהצלחה. אני לא צריך עזרה ואין לי במה להתפדח.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
אבחר להגיב כי אמרתי שיש לי חיים נהדרים
אני אכתוב ככל שארצה בפורומים, יש אנשים שמתנהגים לא יפה וצריך להתעלם מהם ולא לתת להם להמשיך להציק. לכעוס פירושו להעניש את עצמך על טמטומם של אחרים.
&nbsp
&nbsp
 
אני לא נעלב
אני מזלזל בכך שיש אנשים טיפשים שחושבים עליי דברים רעים. אני מוצלח ושיניחו לי. בכל מקרה צריך להתלונן כשמישהו מתנהג לא יפה כדי שיטפלו בעניינו. אולי צריך להתעלם וזהו. בכלל, נדמה לי שבתגובה לאלון התייחסת גם אליי. בקשר להטרדה של מזייפת החיוך, יותר חכם להגיד "אני יכולה לשכב אתך" ולא "אני רוצה" כדי שלא ייראה כאילו היא לוקחת ממני משהו שחסר לה ואני צריך לתת לה אותו.
&nbsp
 
ממש חוצפה מגעילה שיש טיפשים
שבוחרים להתייחס לא נכון לאדם כאילו הוא בעייתי ומסכן וחלש. אין לי בעיה קשה, אני לא צריך עזרה, אני בז למציקים פגומי השכל שנטפלים אליי ומציגים אותי לא כמו שאני, ותעזבו אותי כולכם בשקט. אמשיך להילחם עד שאקבל את כל הכבוד המגיע לי.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
ויש לי חברה מצוינת בכפר
יש לנו קשר נהדר כבר הרבה זמן. לא צריך להבין אותי, מצבי מצוין ואני לא מוצא כל פסול בזה שאני גר בכפר טיפולי. אני אדם מוצלח ומצליח, ולא צריך הערות רעות.
&nbsp
&nbsp
 
כמה טיפים לחיים:
בהיגיון אפשר וכדאי להגיד "אתה אמור להאמין לי" במקום לשקר, יפה להתעניין בתחביבים של חברים, צריך לדבר מאד ברור ולעניין בשפה יפה אבל במלים פשוטות, צריך להימנע מלדבר רעות על אנשים וכשמעליבים אותנו להתייחס עניינית לנאמר, ולא צריך להילחם בחברה בצורה לא הגיונית.
&nbsp
 
למעלה