אני רוצה עכשיו להיות מיליונר ברגע זה!!

אני רוצה עכשיו להיות מיליונר ברגע זה!!../images/Emo66.gif

אני בן 18 גר בישוב של עשירים יש הרבה ביישוב הכל מהכל יעני ממבוססים עד מיליונרים... אני מהמבוססים ותאמת בעקבות שאבא שלי עצמאי נהיינו עם הכנסה כפולה עם לא משולשת אך אני מדבר על עצמי אני רוצה להיות כבר מיליונר אפילו מיליארדר תמידד ידעתי שאני יהיה תמידד יש לי רעיונות המצאות וזה לא שאני חושב שסתם מהשמיים יפול המיליון אבל היה לי הרבה רעיונות שלא עשיתי כלום ואז גיליתי להפתעתי שאחרי הרבה זמן חשבו על זה גם ורשמו את הפטנטים אבל הייתי יותר קטן עכשיו אני יותר בוגר אבל הרעיונות קצת נעלמו לי פעם באו לי על בסיס יומי יש לי ולאבא שלי קשרים בעולם הזה ממש הרבה אבל הרעיונות הגדולים הפסיקו לבוא! אנא עזרו לי ואמרו לי על מה צריך לחשוב ע"פ הסוד איזה תמונה בראש תיאורים אולי מעשים לעשות? תעזרו לי אולי אתם תוכלו לזרז את זה אצלי! בבקשה תחסכו לי את הדברים של מזה שווה כל הכסף אם אין אושר כי יש לי אושר וחלק מהאושר שלי זה להיות מיליונר וחוויתי אהבה אמיתית בחיים שלי אכזבה והכל אז זה ממש לא נכון! בקיצור תודה רבה רבה לעוזרים!
 

naty3

New member
היי

תחשוב באיזה תחום אתה רוצה להתעסק בחיים, מה אתה אוהב לעשות. בתחילת השנה קניתי פנקס קטן ואמרתי לתת מודע שלי שאני מבקשת רעיונות. התחילו להגיע אלי רעיונות בעיקר לתסריטים (אני תסריטאית מתחילה) ולעסקים-אני בדרך להיות עצמאית. בקש ושחרר. כיום אני ממלאת את הפנקס השלישי והיד עוד נטויה.... בהצלחה!
 
היי נאטי - בתחום ההיטק

סטארט אפים מחשבים טכנולוגיה ואינטרנט ובכללי כל תחום שיש עולה לי המצאות בכלל התחומים אך בעיקר באלה שפירטתי למעלה... זה שרשמת כבר שלושה פינקסים זה עזר? הכנסת מזה כסף או שזה רק ברמה ההתחלתית? והאם כדי לרשום בפינקס או באייפון שלי או במחשב בתיקייה שאני רושם את ההמצאות? ואולי יש איזה תמונת רקע למחשב שתעזור לי יותר
 
תראה - יש לך יתרון שאין להרבה אנשים

אתה נמצא בסביבה הנכונה כדי לקבל מה שאתה רוצה, וזה יותר טוב מבן אדם שלא מוקף מעשירים ומליונרים כל יום. רבים שמנסים לשפר את מצבם הכלכלי, מתחילים לעשות את זה ממקום של חוסר, וחלק גדול מהעבודה שהם עושים, זה להגיע למצב שהם מאמינים שהם יקבלו את זה למרות שמסביבם הם רואים רק חוסר. אתה כבר נמצא במקום טוב. הייתי קודם כל במקומך לומד מאבא שלי מה שאני יכול, אייך הוא מנהל עסק, אייך מנהלים מאזן, אייך מנהלים כספים הכל. רעיון טוב רחוק מלהספיק, הרבה יותר חשוב להיות מסוגל להוציא רעיון לפועל מאשר שיהיה לך רעיון טוב. אם יש לך את הרצון והמנטליות, כסף אפשר לעשות מכל דבר. ואם כבר יש מליונרים מסביבך, תשאל אותם מה הם עושים, אייך הם הגיעו למצב הזה, מה העצות שלהם.
 

naty3

New member
היי

עדיין לא הכנסתי מזה כסף, אבל לקחתי את אחד הרעיונות לצעד הבא - אתר אינטרנט - ואני מפתחת את הרעיון. תכתוב איפה שנוח לך, העיקר שיהיה זמין, לפעמים רעיונות צצים בזמנים לא צפויים. דבר חשוב מאוד בעסק הוא בדיקת היתכנות אצל יועץ עסקי ואם יש אור ירוק - תוכנית עסקית. תתחיל לקרוא על תכנית עסקית ועל עסקים בכלל.
 
מדהים גם שזה בא אליי אחרי ששאלתי את השאלה פה

פתאום המאמר ממש הסתכל אליי מהמייל
 
למעלה