אני רק אומר לכם שלום

אני רק אומר לכם שלום../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

שתדעו שגם כשאני לא כותב כאן פיזית,ליבי איתכם....
להתראות לכולכם!
 
../images/Emo39.gif../images/Emo20.gif../images/Emo141.gif../images/Emo142.gif../images/Emo140.gif

אני כאן אבל עסוקה בימי הולדת ,מסיבת שחרור ,מסיבת גיוס
ואתם מה קורה? תכתבו.....
 

Deerest

New member
הי עוזי

היה היום יום קיצי וכל עמישראל יצא לפקנק... ועוזי ואני נפגשנו במקרה, קטע. הכרתי לו את דירסטה והתכבדנו במטעמיו של עוזי. משובח.
 

Deerest

New member
מישהו פה מרגיש

מקופח. הושיטי יד ואתן לך
לא שכחנו יש לנו את הבטחון שהוא מעניק ואז גם אפשר להתרחק קצת יותר כי יודעים את הדרך חזרה ויודעים שהוא שם.
 
כן

אני
והפרח בא בזמן
במיוחד שאני חולה היום
דירסט אתה נשמע כמו הבנים שהתרחקו קצת לבדוק את העולם
לתגובה המקסימה שלך הייתי צריכה אותה סיגלוש בואי לכאן
 

seaגל

New member
../images/Emo11.gif

אני כאן אישה מקסימה יותר מקשיבה לא ממש מצליחה להכניס אותי לשיחות לא יודעת למה אז בנתיים רק צופה מהצד תמיד כאן אתכם.
 
חג שמח לך דירסט,טל,אישה אורחת,איילת

וגם לך ישראל ולדמן,מאחל הצלחה והנאה מכל מה שאתה עושה,וחג חנוכה שמח! רוצה לאמר לכם,וגם לך ישראל,שאני מעט עייף מלשוחח,ולא רק בזכות פורום העצמה אישית,אלא גם בגלל הרבה דברים אחרים,שחלק מהם הוא עניין המילים הרבות ששפכתי במעמדים אחרים בחיים,אני בשלב אחר עכשיו,משהו שקשור יותר למישור המעשי,למרות שאני עדיין חי את התיאוריה,אך תמיד מעש היה חלק אינטגרלי מהחיים שלי...רק שעכשיו,אני שוב בשלבי עשייה,בתחומים שלא אוכל לפרט כרגע,אך הכי חשוב לי לציין שהכל איתי קשורה,הכל בסדר,אני בסדר,בריא ומאושר כמו שאתם בטח מנחשים. לכשעצמי,אני חש שאני הולך למחזר דברים שכבר דשתי בהם,ועצם המחשבה שאני אמור להמשיך ולחזור על מה שכבר נכתב,עושה לי תחושה לא נעימה,משהו שקשור כמובן רק אלי,ואולי אני טועה,ויש עוד הרבה לכתוב כאן,ואולי עוד אכתוב,אך אני רק משתף אתכם בתחושות שלי. מכל מקום,הכוונה של ישראל היא כוונה ברוכה,ואני רואה שיש בהחלט מקום לשתף עם ישראל פעולה ע'מ להרים משהו יקר שאיבד גובה,ואם אפשר לתרום בכתיבה,בהבאת "קליינטים חדשים",ובכל שיתוף פעולה אחר,אני רואה בזה משהו חיובי,דבר מבורך,והלוואי שהפורום אכן,יקבל מפנה חיובי בהיבט של רמת הפעילות שלו,והיכולת שלו לחדש למשתתפים. אני תוהה ביני לביני כעת,אם מעבר לסובייקטיביות שלי,ניתן למחזר נושאים שכבר נטחנו כאן,רק באופן אחר,מרענן יותר,מזווית שונה,וכו... זה מזכיר לי שבחדר הכושר,המדריכה שלי כל הזמן מזכירה לי שאכן מדובר באותו התרגיל,רק ש"התרגיל הזה עובד על השריר מזווית שונה מעט..." מה שלומכם חברים? חד שמח לכולכם,ובהצלחה לישראל,אני אהיה כאן מדי פעם...
 
חג שמח עוזי../images/Emo138.gif

שום למחזר שב ודבר אתה יודע לעשות את זה מצויין
מתי שבא לך
 
את רואה,אישה?

לא תמיד זה יוצא,ולפעמים כשזה מגיע,זה בא בצרורות... איך אמרת לי כשנפגשנו? אתה כותב הכי הרבה.... ואיך הבטתי בך? כי השתוממתי,מה שהיה לנגד עיני,אלו הם המצבים האלה, שבהם אני לא ממש כותב הרבה, זה צריך לבוא ממש מבפנים,ולא תמיד זה מגיע, את יודעת שאני מאד מחבב אותך?
 
seaגל,seaגל,seaגל,seaגל,seaגל,

לא כללתי אותך,סיגל,בכותרת למעלה,כי פשוט נעלמת לי בטעות, אז אני מתנצל על כך! שולח לך זר פרחים
 
דירסט,

אף פעם לא נהניתי לכבד מישהו כמו שכיבדתי אותך, לכן היה לי מביך שהצעת לשלם, למרות שאני לוקח כסף גם מחברים,בעבודה,ממך זה היה בלתי אפשרי,פשוט ככה. אתה כמו אח!
 
למעלה