אני שאלתי כמו אשה - הוא ענה

שרון-ב-

New member
אני שאלתי כמו אשה - הוא ענה

כמו גבר. ``אתה מתגעגע אליי ?`` שאלתי ``שאלה נשית`` ``אל תשאלי אותי שאלות כאלה`` ענה לי המתוק הזה ``תשובה גברית`` אז ברגע של חולשה, עייפות, לאות ותשישות בכדי לקבל קצת פידבק, חום וקירבה רגעית (ולא תמיד משנה ממי זה...) נשאלת השאלה וכמו כל ``גבר`` שהוא ``גבר`` ניתנת התשובה הזאת ושוב ברגע של חולשה זה מעליב למה הוא לא יכול לענות ``כן`` פשוט כזה, לגרום קצת נחת אבל אז...את חושבת לעצמך (וואללה חושבת על אמת אריה) יש לו מזל הוא ניצל שאחרת, אולי ההרגשה נעימה לכמה רגעים אבל אז.... לא הייתי מכבדת אותו בבוקר
 

softy

New member
תראי תקשיבי

יש לך דעות קצת עקומות על גברים, אני לא יודע עם איזה גברים את מסתובבת מה שאני כן יודע שזה לא עם מדגם מייצג של גברים. תסתכלי עלי ותלמדי, תנסי לחשוב כמו גבר, לא כמו סטראוטיפ של גבר, אנחנו הגברים, לפחות רובנו, קורצנו מחומר משובח, אלה שלא, הם נזרקו לשוליים הנדחים של הדרכים העזובות. אז למה לך לשוטט שם בדרכים העזובות ולאסוף את שארית הפליטה, תתחילי ללכת עם מותגים, הם אמנם עולים ביוקר, אבל בהחלט מצדיקים את המחיר. שלך סופטי.
 

שרון-ב-

New member
אני מחליטה אם הוא משובח

(שיט, הבטחתי לאיה, אבל סופטי מושך אותי בלשון איהההההה, זה כואב) יקירי,אני בודקת בדיקה נשית מעמיקה אני מסתובבת איתך לא ? עושה עליך ניסויים, משתמשת בגופך בנפשך ובראשך לבדוק כל מיני נוסחאות אתה רוצה לאמר לי שאתה לא גבר והולכת אותי שולל לאורך כל הניסוי ? הרשה לי לתקן לך טעות סופר.... ``הם אמנם עולים ביוקר, אבל בהחלט מצדיקים את המחיר, שלך.`` (נקודה !) ``סופטי`` עכשיו סלחתי לך :)
 

softy

New member
שאני אהיה עיוור אם יש לי

מחשבות רעות עלייך!!! סופטי.
 

שרון-ב-

New member
:) :) :) :) :)

(רציתי שבע, יצא חמש, נגד עין רעה) גדול ענק אני מתה פה מצחוק שוב פיפי שוב לישון אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף (בפ` רפויה איה)
 
אני שואלת וגם עונה

וכך לא מתבאסת מה``אין`` תשובה. וזה הולך ככה: ``נכון שאתה מתגעגע אלי?? אני הרי יודעת שאתה מתגעגע? כמוני, נכון? יופי, מותק, ידעתי שאתה מתגעגע.`` `` נכון שאתה אוהב אותי? אין כמוני, נכון? בטח, שאתה אוהב אותי`` וככה שרון, אני מרוצה. הוא הרי לא הכחיש אף מילה. נכון, גם לא אמר כלום- אבל זה באמת לא נורא. והשלווה נשמרת עד סוף היממה. יש רק מינוס אחד לשיטה, הוא טוען שאני פטפטנית איומה.
 

שרון-ב-

New member
הוי סופגי סופגי :) הרגת אותי

``נכון שאתה רוצה אותי ? כן, אין ספק שאתה רוצה אותי, אני ממש בטוחה שאתה רוצה אותי, הרי אין כמוני הה ? ברור שאתה רוצה אותי אני הכי טובה בשבילך, בטח שאתה רוצה אותי, איך אתה יכול שלא לרצות אותי, נו באמת, רוצה אותי כמוני, בדיוק כמו שאני רוצה אותי, נכון ? מקסים שכמותך, אתה כל כך נהדר, רוצה אותי מאד מאד, אני יודעת ממי נכון שאתה רוצה אותי נואשות ? אז נחש מה ? לא תקבל אותי !`` והוא בכלל נרדם כבר במשפט הראשון בברכת ``הוי סופגי סופגי :) `` שרון חנוקה, ולא מדמעות
 
שרוני :cool: הכי טוב כשהם ישנים

רק יש משהו קטן שמפריע לי. הוא נוחר . כן, כן, יש לך פתרון לזה? כי המרפקיות שאני שמה לו, לא מזיזות לא. אולי יש רעיונות נוספים???
 

שרון-ב-

New member
בטח בטח בטח שיש לי רעיון !!!

תני לו נבוט בראש (ולא לאריה, לשועל) סתם סתם, צחקתי, צחקנו, צוחקים אז ככה...לעניות דעתי העשירה, שימי לו אטמי אוזניים בנחיריים או שתגרבי לו גרביים או שתשימי לו מוסיקת היפ הופ בזמן שהוא ישן או ....וזו לדעתי העצה הכי טובה שיש.... לכי לישון עם השכן שלא ישן (כי אשתו נוחרת) !!! שמחה תמיד לעזור שרון
 
לו היית רואה את השכן??

הו, לא לא , עדיף כבר נחירות. אבל האטמי אוזניים בנחיריים. חחחחחחחחחחחחח נשבעת לך, מנסה כבר היום. וכשיתלונן אני שולחת אותו אלייך.
 

שרון-ב-

New member
לידי הוא לא ינחר !!!!!

לידי הוא לא ישן ;-) שרון שתקריב עצמה מינית למען אוזניים נקיות
 
למעלה