אנרגיה עולה ויורדת

idanmeri

New member
אנרגיה עולה ויורדת

מה המשמעות של אנרגיה עולה ואנרגיה יורדת בשמות? האם זה משפיע על תכונות חיוביות ושליליות בשמות? למשל שם שיש בו אנרגיה עולה הוא יותר טוב משם שיש בו אנרגיה יורדת?
 

ilanamysticana

New member
אנרגיה עולה ויורדת

אתה לוקח חתיכה אחת קטנה מפזל אנרגתי של הרבה מאד חלקים, אתה מוציא אותו חלק מהתמונה הכללית ויהיה זה לא נכון לתת תשובה. כפי שידוע האותיות העבריות מתחילות באות א' ומסתיימות באות ת'. אנרגיה עולה משמעותה ששמו הפרטי של אותו אדם מורכב מאותיות שהסדר שלהן בשם לפי סדר עולה המהא' לכיוון הת'. אנרגיה יורדת משמעותה שהאותיות שמרכיבות את שמו הפרטי של האדם מורכב מאותיות שהסדר שלהן מת' לא'. יש שמות פרטיים שמורכבים מאנרגיה עולה ויורדת ביחד. לדוגמא אייל -אנרגיה עולה, עודד -אנרגיה יורדת, מיכל - אנרגיה מורכבת. כמובן שלדברים אלה יש משמעותה לגבי מהות האדם והאנרגיות שיש בו אך כפי שציינתי זה חלק אחד מפזל ענק ויש לבחון את הדברים כחלק מתמונה כולה.
 

idanmeri

New member
אז...

מה המשמעות של עליה וירידה של אנרגיה בשמות? האם זה משפיע לטובה או לרעה? לא הבנתי כל כך. למשל בן אדם שקוראים לו אבי, אז יש לו אנרגיה עולה, אז השם שלו יותר טוב מאשר השם ניב, שיש בו אנרגיה יורדת? ומה משמעותה של אנרגיה מורכבת? כשמחליטים על שם למישהו, לוקחים בחשבון את העליה והירידה של האנרגיות, זה משמעותי? או בחלק מן השמות?
 

ilanamysticana

New member
טוב...

ברור שבשביל להבין את הענין יש להרחיב ולהרחיב. אך בקטנה רוב השמות מורכבים מאנרגיה עולה ויורדת. זה בעצם משקף שהאנרגיה שלנו עולה ויורדת. מראה על שינויים מתמידים, שלא תמיד אנו מצליחים כי יש עליות וירידות זה כלי נוסף בהבנת מפה נומרולוגית,שעוזרת לנו להבין את התכנית האנרגתית שלנו. לאלה שיש שמות עם אנרגיה עולה החיים קלים יותר יש יכולת השרדות טובה יותר, זה מראה על יכולת להזיז דברים ולשנות ביתר קלות. אנרגיה יורדת מראה שהאדם לא יוזם וגם אם הוא בעל יוזמה קשה יהיה לו להגיע לשיא אליו הוא שואף.ויש אפשרות שיתייאש באמצע הדרך ליישום ההצלחה. אך מה שנאמר הוא פשטני מדי. שיהיה רק טוב.
 

doingood

New member
שאלה טובה מאוד

מסכים עם התשובה של אילנה, זו עוד חתיכה בפאזל המורכב. איפה מצאת את זה?
 
למעלה