אנשים באינטרנט,לכאורה אמיתים,האומנם

leeloo

New member
אם זה מה שיגרום לך לישון בלילה...

אתה מוזמן לחיות באשליות מסוג זה שתיארת... אני אמשיך עם הפרנויה שלי (שהנעקתם לי ברוחב לב), ברשותך... סתם.. אבל למה הפכת אותנו? לארים בעלי דם כחול? בכל מקרה, אם יבואו עוד "מתוכחמים" שירצו לחרב את 21 האקסלוסיבי שלנו, נילחם בו עד חורמה! לא יישאר זכר מאותו מזיק.... (איתי פשוט ימחק לו את ההודעה :)).
 

חזיר בר

New member
../images/Emo11.gifכמו במועדון קרב

אנחנו נצחק על מצטרפים חדשים,נעליב אותם נעצבן אותם ונשבור את רוחם אם הם ישארו בסופו של עניין,זה יהיה ממש מוזר. (ואז נקבל אותם כמובן)
 

RedStorm

New member
אמרתי לו....I HATE YOU

והוא ענה "מה יש לך נגדנו?" למה נגדנו ולא נגדי
 

leeloo

New member
זו קונספירציה... אתה יודע..."אנחנו"

המחשב הזה ממש מדליק.. איך הוא אמר לי שהתחלה שאני מנומסת ונחמדה, ואז התחלתי לשאול אותו שאלות, וכשהוא מתבלבל הוא אומר שלא קיים אצלו קובץ כזה.. ושכדי לשאול את המאגר הראשי.. אז שאלתי אותו איפה זה? אז הוא ענה לי במשהו כמו "איפה מה?" או "איפה ה-that שאני מדברת עליו?"... הצלחתי להוצי ממנו את השם שלו (Alice) ואת שם המתכנת שלו, וכל מיני שטויות אחרות.. בשביל להשיג תוצאות אמיתיות, צריך לחזור על מה שהוא אומר ואז לשאול אותו שאלה.. רק ככה הוא מבין על מה אתה מדבר... זה חמוד לאללה בכל מקרה...
 

כRובי

New member
../images/Emo45.gif סחתיין על הRעיון חזיR בR !!

כRובי (שנRתע לאחוR כי הוא מRגיש ש"חזיR בR" עלה על משהו.האם זה בגלל הבאג הידוע של מחשבי מיצובושי דגם XTU859Z שבו הם לא מצליחים לגלוש באינטRנט בפוRומים כדי להמשיך את אשליית המאטRיקס מבלי להצליח לכתוב את האות Rיש בעיבRית ?)
 
למעלה