אנשים זה ממש דחוף..

אנשים זה ממש דחוף..

אני ילדה שממש חולת נרניה, יש לי את כל הספרים, את הסרט, ואת המשחק מחשב. והשאלה הבאה מופנת לכל מי שיש לו את המשחק מחשב- התחלתי לשחק ונתקעתי בשלב, קצת אחרי שהם מגיעים לבית של מר טומנוס ונלחמים בזאבים, ויש קטע שהם גם נלחמים בקשתים, יש מקום שיש בו גם ירידה, מתחת יש שאי אפשר לשבור, ומעל אי אפשר להמשיך, יש חלק קטן של עץ וממנו תלוי חבל לקצה השני ויש מין תחנת רוח כזאת, אני יודעת שאני לא מסבירה את זה ממש טוב אבל לפחות ניסיתי, מי שמבין למה אני מתכוונת, איך עוברים את זה? נתקעתי שם וכבר 3 ימים אני מנסה לעבור את זה ולא מצליחה... תודה מראש למי שיעזור לי..
 

ERESTOR

New member
אני יכול!!!!!!!!! תקשיבי

גם אני נתקעתי בזה בהתחלה...את זריכה פשוט לשלב את אדמונד ולוסי ואז לתת מכה בקרחונים פעמיים ואז זה נשבר ואת ממשיכה =]]]
 

ToryMaster

New member
יקירי...

קודם כל, המון סימני קריאה מתפרשים כצעקה, ואין שום צורך לצעוק. מלבד זאת, עיין בתמונה.
 
תודה רבה רבה..!! אתה לא יודע איך

עזרת לי...עכשיו אני אכנס לעשות את זה.. שוב תודה רבה! בזכותך המשחק לא יהיה זרוק בבית!!
 
עוד פעם עזרא...מה אני יעשה? זה

משחק לא קל! (בשבילי לפחות...!) נתקעתי קצת שוב בקטע שנכנסים למאורה מהבית של הבונים, אחרי שהורגים את הזאבים, יש יצורים מגעילים כאלה שנראים כמו חזירים, שמאיימים להפיל סלע, ויש זמן קצוב לנסות לעשות משו...ואני לא יודעת מה! כששילבתי את סוזן ופיטר ביחד אז זה סימן לי מתחת לחרב את הכוכב הזה (שלוחצים J) וחשבתי שזה קשור, אבל בכל זאת לא הצלחתי...מי שיודע ומבין על מה אני מדברת--תעזרו לי!!!
 

ERESTOR

New member
אוקי אז ככה=]]

את צריכה לרוץ למי שמנבה לפרוצ ריאשון...את כולם את הורגת עם סוזן והחצים שלה את הזאבים את יורה עליהם ואת החזירים גם ...וגם מתי שהאורק הזה חוטף את הבונה ומפריע לו לפתוח את המחסום את צריכה לפוצצ אותו מקכות אם פיטר... דרך אגב...את המשחק לבד בלי 2 שחקנים מאוד אבל מאוד קשה לעבור וכמעט בילתי אפשרי ניסיתי....אבל המשחק בנוי ל2 בעיקרון ככה שתמצאי לך אח או אחות או בנדוד או חבר קבוע שישחק איתך עד שתסיימו את המשחק =]]]
 
לא, אבל את זה עברתי. התכוונתי לחלק

שהחזירים מנסים לדחוף את האבנים, ויש זמן מוגבל שצריך לנסות לעצור העדם אחרת זה נופל ונהיה גשר ויש של חזירים כאלה בא עליי...אם את מבינה תנסי שוב, ותודה בכל מקרה.. ותודה על העצה..
 

ERESTOR

New member
א.זה אתה וב. רשמתי לך..תראי-->

יורה עליהם חצים! עד שהם מתים ממשיכה לזאבים ואז שוב אליהם ככה עד שהבונה יצליך לפתוח את המחסום!=] מקווה שעזרתי..
 
למעלה