אנשים קצת שמחה קחו בדיחה

יוניבי

New member
אנשים קצת שמחה קחו בדיחה

העורב נכנס הביתה חרמן ועצבני הוא אומר לאשתו אני יקרע אותך היא עונה לו קרררעע קרררעעע מקווה שהאסימון נופל לכם מהר וצחקתם מי שלא שיקרא בקול ואולי אז יפול לא האסימון מוקדש באהבה לכל מי שעצבני כעת כמוני.
 

יוניבי

New member
עוד אחד חמוד

ארנב רץ ביער כולו מדמם פתאום רואה אותו האריה שואל אותה:"ארנב ארנב למה אתה מדמם?" הארנב עונה "הרגע הפילה ניסתה לאנוס אותי!!!אני חייב לרוץ!!!" וממשיך לברוח. אחריו רואה האריה את הפילה רצה כולה מדממת שואל אותה:"פילה פילה למה את מדממת?". היא עונה לו:"אני במחזור והרגע ברח לי הטמפון!".
 

יוניבי

New member
אל תצחקו תשארו רציניים כל החיים

לשתי הנשים של עני ועשיר יש יום הולדת. העני שואל את העשיר: "מה קנית לאישתך?", העשיר עונה לו: "טבעת יהלום גדולה ומרצדס". "למה מרצדס?", העשיר אומר לו כדי שאם היא לא תהיה מרוצה מהטבעת אז תחזור להחליף אותה בחנות יחד עם המרצדס. "ואתה מה קנית?", העני עונה: "אני קניתי לה נעלי בית וויברטור". העשיר שואל אותו "למה ויברטור?". העני עונה לו "שאם היא לא תהיה מרוצה מהנעלי בית שתלך להזדיין".
 

יוניבי

New member
סיפור אמיתי? או בדיחה?

בבית אבות ארגנו ערב פנויים פנויות לזקנים, רקדו מחאו כפיים ונהנו, זקן אחד הזמין את אחת הזקנות לריקוד הענינים היניהם התחממו ואז הוא הציע לה לעלות איתה לחדר, השניים עולים לחדר הזקן משכיב אותה על המיטה מרים את שמלתה, דוחף מה שדוחף עושה מה שעושה, אחרי שהוא גומר הוא אומר לה: אם הייתי יודע שאת עדיין בתולה, הייתי יותר מתחשב, עונה לו הזקנה: אם הייתי יודעת שעדיין עומד לך הייתי מורידה את הגרביון, מוקדש באהבה לכל הבתולות והנזירות מרצון ומאונס, העתיד לפנינו,
 

יוניבי

New member
איפה אתם אנשים?

מה כולם כבר בהכנות לשבת? יום שישי קצר מקדימים את ההכנות ליום ה' אתם נפלאים, אפשר להתארח אצל מישהו ממכם, יש כאן מישהו או מישהי שיודעים להכין אוכל טוב?
 
למעלה