אסיפת הורים ואופק חדש

טלטוש

New member
אסיפת הורים ואופק חדש

היום היתה לנו אסיפת הורים. האמת, אם הילדים בכתה כמו ההורים, אז הם צריכים להיות נחמדים (אבל כבר גיליתי שלא). המורה ספרה לנו סוף סוף עבור מה מחברת הספירלה - מחברת חגים, סוף סוף נפתרה החידה. התרשמתי לטובה מהמורה ובמיוחד התפלאתי לשמוע ממנה עברית נכונה (ב' רפויה אחרי שווא נח). בנוסף, יש לה הכשרה בהוראה לילדים עם קשיי קריאה. גיליתי שבבית הספר יש "אופק חדש", המורה קבלה 4 שעות נוספות. קודם כל אני מאוד שמחה עבורה, אבל רק אתמול שוחחתי על זה עם גיסתי שהטיפה לי כמה זה לא טוב עבור המורים ושבתי הספר למעשה לא ערוכים לזה. דבר אחד לא הבנתי, האם כל בית הספר בשלמותו אמור לעבוד לפי ההסכם החדש, או שזה ספציפית לכל מורה? בקיצור היה נחמד, היה מעניין, ומאחלת לבת שלי שאכן המורה שלה טובה כמו שהתרשמתי.
 
בהצלחה בהמשך

ונשמע שיש לה מורה עם נסיון - שזה חשוב מאד. לגבי אופק חדש : המורים מקבלים יותר מ- 4 שעות. הם מקבלים שעות כתתיות, שעות פרטניות ושעות שהיה. אל תשמחי עבורה - כי בסך הכל התשלךום עבור כל שעה יורד. לא רק זהב - אלא שהיא (או אחרות) תהיה יותר עייפה אחרי יום עבודה כזה. ועוד מנפלאות התוכנית : היקצו למורים שעות שהיה בתוך ביה"ס, מתוך כוונה שבבית הם לא יצטרכו לעבוד (מבחנים, שיות הורים, מערכים וכו'). עד עכשיו מישרת-אם היתה מתבטאת בפחות שעות פרונטליות. עכשיו - מורה אם תלמד את אותן שעות פרונטליות, ורק בשעות השהיה היא תחוייב בשעכעתיים ולא בשש, נראה לי. אז מתי בדיוק היא תעשה את כל המלאכה שהיחא אמורה לסיים בביה"ס (מבחנים, מערכים וכו')? בבית? אז מה בדיוק הרעיון של משרת-אם אם מחכים לה בבית ילדים קטנים - והיא במקום להתפנות אליהם תצטרך להמשיך ולעבוד בחינם? אני מורה. ובגלל אופק-חדש אני שוקלת ברצינות הסבה מקצועית. ויש לי כמה אופציות פתוחות לרווחה, שגם משתלמים הרבה יותר גם כלכלית וגם בשביל השקט הנפשי. אבל אני אוהבת את עבודת ההוראה - אז עדיין לא החלטתי. לגבי התלמידים : הם אולי ירוויחו למידה בקבוצות יותר קטנות, אבל יקבלו מורים עייפים ולא מרוצים.
 

שי ז.

New member
אפשר דוגמא מספרית איך המחיר לשעה יורד?

זה כמו שמר ארז ה"נכבד" יצא בהצהרות בסיום השביתה שהוא השיג תוספת למורים כשבפועל תוספת השכר תאמה בדיוק את תוספת השעות. עם כל הכבוד למורים שהם הורים אני לא מבין מדוע מורה אם צריכה לקבל תוספת שכר על הילד שלה. את צריכה גם להפריד בשעות השהיה בין שעות פרטניות לשעות פנויות של המורה. אל תשכחי גם שמורה עובד 20-30 ש"ש (בהתאם לכיתה ולמצבו המשפחתי) בניגוד לשאר המשק שעובד 42 ש"ש בדיוק בגלל הטיעון של העבודה הנוספת.
 

mazy

New member
מורה אם לא מקבלת תוספת שכר..

עבור ילדיה. היא מקבלת הטבה בדמות הפחתת מספר שעות אותן היא מחוייבת ללמד. ז"א שאם משרה מלאה למורה באופק חדש כוללת 36 שעות, מורה אם זכאית לעבוד 33.5 שעות מתוקף היותה אם לילדים מתחת לגיל 14. באשר לשעות השהייה והשעות הפרטניות החלוקה היא כזאת: שעות השהייה הן 5 במספר (למורה אם 2.5 שעות), והשעות הפרטניות הן 5 במספר.
 

mazy

New member
את עובדת ב"אופק חדש"?

אנחנו התחלנו השנה....
עצוב להגיד את זה ,אבל גם בי עלו אי אילו הרהורים איך לפלס את הדרך החוצה...
 
השנה אני בשבתון

אבל אצלנו עדיין לא התחיל האופק החדש. הרבה אנשים מוכשרים, שיש להם אופציות לא רעות בחוץ, יעזבו את המערכת. כי בשביל מספר השעות הזה בפועל וההשקעה הכרוכה בה - התגמול ממש נמוך.
 

מחשבות

New member
התחלת לגלות עד כמה הורים יכולים להיות לא

נחמדים? ברוכה הבאה למועדון.
 
למעלה