אסלה תלויה עם ניאגרה סמויה - כן או לא?

רוני1955

Active member
הסבר

יכול להיות שלא אכפת לו. ההבדל הנוסף הוא, שניאגרה רגילה, כמעט כל אחד, עם קצת הסבר יכול לתקן לבד. על תיקון של ניאגרה סמויה, אתה משלם מחיר של החלפת ניאגרה גלויה חדשה.
 
זה ממש לא מה שעשיתי

באמת שאין לי שום עניין בהתנגחויות ואני ממש לא מבין איך מה שהצלחת להבין מההודעה שלי זה שאני תוקף את מה שאמרת. עניתי לשאלה שנשאלה ווזה הכל. כל זאת כמובן לא משנה את העובדה שאני עומד לחלוטין מאחורי תוכן התגובה. אין שום בעיה עם ניאגרה סמויה מתוצרת איכותית שהותקנה ע"י מקצוען. ולעניין האסתטי, ניאגרה גלויה היא מפגע די רציני ויש יתרון רב לכך שהיא הופכת לחלק אינטגרלי מהקיר.
 

רוני1955

Active member
המשך

אתה יכול לעמוד מאחורי התגובה והדעה שלך. אין לי כל בעיה עם מישהו שמחזיק בדעה שונה משלי. מה שהפריע לי זו האמירה הזו שלך: "כל מי שאומר אחרת או שהוא לא מכיר באמת וסתם גיבש דעה בלי לבסס אותה על כלום, או שהוא מקובע ושבוי בכל מיני קונספציות לא רלוונטיות." על זה התרעמתי. לגבי העניין האסטטי, זה עניין אישי של כל אחד, ולא הערתי על זה דבר וחצי דבר. אני גם עומד מאחורי מה שאמרתי, על הבעיתיות של התחזוקה של הניאגרה הזו. אני רוצה לשמוע מישהו שמתחזק כאלה באופן קבוע, שיבוא יגיד וישכנע שזה קל לטפל, ויסביר איך.
 

גלמיש1

New member
אז שאלה, אפשר להתקין אסלה תלויה עם ניאגרה

רגילה (מונובלוק) ? או שיש צורך בסט מיוחד כזה.
 

niv gelb

New member
מעצבי פנים לא פועלים לפי

היכולות של השיפוצניקים... רוני לא תצליח לשכנע אדריכלים,חבל על הזמן.
 

רוני1955

Active member
אני לא מנסה לשכנע אדריכלים.

אם הלקוחות עצמם יבינו וידרשו, יהיה להם יותר קל אחר כך.
 

גלמיש1

New member
אדריכלים ומעצבים למודי נסיון, כן לוקחים

בחשבון היבטים של ביצוע, וכשלים פוטנציאלים בביצוע.
 
מה אתה אומר?

מכיוון שאני כתבתי שאני מתנגד לניאגרות סמויות, אני מרגיש שבתגובה שלך התיחסת למה שכתבתי. איזה שטויות כתבת. אני מתנגד לניאגרות כאלה, לא בגלל שאני לא מכיר, ואני לא מקובע ולא שבוי בשום דבר. יש אצלי כ 300 ניאגרות גלויות, וכ 15 ניאגרות סמויות. אני מדבר אך ורק מתוך נסיון, ומשריטות בידיים. לגבי היתרון של ניקוי, זו נכון. אבל, אפשר להרכיב אסלה תלויה עם ניאגרה גלויה. בצורה כזו יש גם את היתרון של ניאגרה גלויה, וגם את הקלות של הנקיון.
רוני שאלה
מעולם לא התעסקתי עם ניאגרה נסתרת.
האם אין ניאגרות נסתרות נוחות יותר לתחזוקה? אני מניח שזה יחס ישר לגודל הפתח. סתם סקרנות.
 

רשר

Well-known member
מנהל
רוני שאלה
מעולם לא התעסקתי עם ניאגרה נסתרת.
האם אין ניאגרות נסתרות נוחות יותר לתחזוקה? אני מניח שזה יחס ישר לגודל הפתח. סתם סקרנות.
אולי יש אך לא משווק בארץ - הנסיון של 10 יחידות בקומה עם 17 קומות ,
אחרי פעמיים למדנו להזמין בתשלום שרברב צעיר שחגג עלינו כספית והפצעים היו בידיים שלו
 
אסלה תלויה עם ניאגרה סמויה - כן או לא?

כיום זה ממש סטנדרט והאדריכל מתחנן שנשים אסלות תלויות עם ניאגרה סמויה. מבחינת תחזוקה שוטפת וטיפול בתקלות לי זה ניראה ממש כמו להכניס הביתה סוס טרויאני. אם ישנה נזילה במנגנון הסמוי של הניאגרה - זה ניראה לי סיפור מההפטרה או שצריך להזמין ממש אנסטלטור מהנדס כדי להתמודד עם תקלות. אשמח לחוות דעתכם מנסיוכם בנושא.
ממליץ לך לפנות לחברת תכלת המים הם אלופים בתחום https://thelethamaim.com/
 
למעלה