אסף רמון

אסף רמון ../images/Emo16.gif

טייס חיל האוויר סגן אסף רמון, בנו של האסטרונאוט הישראלי הראשון אילן רמון ז"ל, נהרג בצהריים (ראשון) בהתרסקות מטוס F-16 חד-מושבי מדגם "נץ" בדרום הר חברון. http://news.walla.co.il/?w=//1573215&m=1&mid=74988 אלוהים שישמור אותם. זה לא מגיע לאף אחד לאבד את כל העולם שלהם. פעמיים. אני חושב שזה נורא טעון ומכיוון שאני קרוב לחיל האוויר, אז פשוט נאמר שזה לא צודק.
 
איזה מזעזע ../images/Emo10.gif

ששמעתי את זה פשוט עברה בי צמרמורת מטורפת.. זה כ"כ לא הוגן יהי זכרו ברוך
 

ר ו ח ל י

New member
קשה להאמין

איך 2 אסונות כאלה נפלו על המשפחה הזאת. מזמן לא בכיתי ככה, לא הפסקתי לבכות. הוא הלך בדרך של אבא שלו ובסוף זה הסתיים בעוד טרגדיה. מזעזע.. מסכנה רונה כמה כוחות נפשיים היא צריכה. יהי זכרו ברוך.
 
אני נורא עצובה מזה. ../images/Emo7.gif

אני ממש מרחמת על המשפחה שלו, כבר פעמיים זה קרה להם, ממש מזעזע. יהי זכרו ברוך.
 

naama59

New member
לא נקלט

לא מגיע לאף אחד לעבור דבר כזה. בעולם. צירוף מקרים מזעזע שלא הייתי מאחלת לאף אחד. :( יהיה זכרו ברוך.
 

LeAnnDylan

Well-known member
../images/Emo16.gif נוראי!

לא להאמין שמשפחה צריכה לסבול אסון כל כך דומה פעמים. אי אפשר לתאר מה עובר עליהם כרגע. אני רוצה להיות אופטימית בשביל רונה אבל לצערי אני חוששת שאם הטרגיה של אילן אז לא גמרה אותה זאת וודאי תעשה את זה. קשה לי לראות אותה חוזרת לשגרה נורמלית אחרי אובדן שכזה. אף בן אדם לא מסוגל. שמעתם גם שאחיו הצעיר של אסף שהתגייס גם הוא בחיל האוויר? לא אמרו מה הוא עושה אבל אני ממש מקווה שהוא לא הלך בעקבות אביו ואחיו. אמא שלו צריכה קצת נחת. כל המשפחה הזאת צריכה קצת נחת. הלב נשבר
 

Lady in red2

New member
../images/Emo45.gif

זה פשוט בלתי נתפס, לא ייאמן איך גורל יכול להיות כ"כ אכזר.
 
למעלה