אף אחד לא רואה את העונה החדשה?

tari2

New member
אף אחד לא רואה את העונה החדשה?

יש חרם או משהו על התוכנית? לא מבינה למה הפורום הזה לא פעיל כמו פעם..בגלל ראיין? בגלל קורי? לא חושבת שאלו סיבות לוותר על תוכנית כה אהובה. אבל אשמח לשמוע למה :]
 

tari2

New member
באמת?אף אחד לא מגיב?

אני באמת שואלת כי זה מעניין אותי. אשמח לתגובה :]
 

N o R i K o

New member
אני חושבת,


ואני לא מדברת בשם אף אחת אז תסלחו לי אם זה לא נכון, אבל כביכול הקוראות כאן לקחו באופן מאוד מאוד מאוד קשה את המוות של קורי וזה מקשה עליהן להמשיך לצפות בסדרה.

העניין הוא שהשחקנים, שהכירו באופן אישי את קורי ומעבר לבן זוג, חבר טוב וידיד לחיים הביא להם המון שמחה והשראה, בחרו להמשיך הלאה ובין היתר גם עבורו. אני בטוחה שהוא לא היה רוצה שהסדרה תפסק באשמתו ושמעריצים יפסיקו לצפות בה. כך שלדעתי האישית להפסיק לצפות בסדרה לא נותן שום דבר...
למעשה, אני אישית שקלתי לפרוש מהסדרה בגלל שהעונה הקודמת הייתה פשוט מחרידה (ברמות שכבר העליבו את האייקיו שלי) אבל דווקא בגלל קורי בחרתי להמשיך. מוזר לי שכאן אנשים בחרו לעשות את ההפך אבל אני לא שופטת, כל אחד וההתמודדות שלו.

בכל מקרה אני כאן
היי
 

tari2

New member
אני חשבתי שזה כך

לדעתי זה קצת הזוי. להפסיק לצפות בסדרה בגלל שמישהו בה מת. אני גם מאד אוהבת את הסדרה,אבל לא הפסקתי לצפות. הוא בסה"כ דמות אחת מיני רבות, עדיין יש את הסדרה וזה לא הורס כלום שהוא לא בה. בכלל, עושה רושם שאף אחד בפורום לא מת לא על פין ולא על קורי, ובלשון המעטה - תמיד צחקו על הדמות שלו ואמרו כמה שהיא הורסת,אז עכשיו הוא יותר מדי חשוב? זה קצת מצחיק..

כאילו שאם לא תראו או תעשו "חרם" זה יחזיר אותו. נו באמת.
ולדעתי בלי קשר הסדרה קצת חזרה לעצמה העונה הזו, אישית לא ממש אהבתי את כל סצינות ניו יורק.
 

Macphista

New member
סצנות ניו יורק

זו הסיבה היחידה שאני ממשיכה עוד לצפות בזה.
בעונה הקודמת רק שם היתה עלילה כלשהי. החבורה החדשה במקינלי ממש לא משהו ומלבד הפרק של הירי בבית ספר לא היה שם משהו ראוי צפויה לדעתי.

בכל מקרה הפרק האחרון שהוקדש לקורי- וואו, כמה בכיתי!
פרק מרגש מאוד.
סנטנה הייתה אדירה.

ובאמת למה אין פה אנשים?
התחילה עונה חדשה...
 

tari2

New member
ווי לא ככ אהבתי את ניורק

הרגיש לי קצת פלצני ווונאבי מדי. אני יותר אוהבת את רייצל הישנה, וטוב שהיא חזרה לזה בעונה הזו. הניוביז באמת לא משהו, אבל זה אשמת הכותבים הם יכלו לעשות אותם יותר מעניינים. בכלל הרגשתי שקיטי מנסה להחליף את קווין ברוע שלה, והרגשתי שזה לא הלך, קווין היתה הרבה יותר טובה בזה.

הפרק האחרון היה מעולה, הזכיר לי פרקים קודמים. ולמה יש פרק רק עוד חודש?
 

aesu

New member
האמת היא

שהחלטנו כקבוצה, מסיבות שקשורות לקורי ומסיבות שלא, להעביר את הפעילות שלנו בפורום למקום אחר.
 

N o R i K o

New member
כך או כך


ההתסגרות הזו מראה על נסיגה מסוימת מהסדרה ומהפאנדום...
 
האמת?

אכתוב בשם עצמי- כי גם אני רוצה להיות חלק.
הפורום הזה היה ההזדמנות שלי לדבר עם אנשים על ואת גלי ולהרגיש שפויה, אבל זה לא סוד שאתם ממש לא מקבלים כל אחד לחבורה(למשל, מי שלא ׳משפפ׳ קליין, ועוד יותר - מי שלא מדבר ב׳שפה׳ הזו), וחבל, גלי התוכנית מחברת בין סוגי אנשים שונים, ודווקא הפורום הזה סגור ומסוגר.
אני אף פעם לא הרגשתי שייכת, ואני פה כבר כמה עונות.
 

neurotica

New member
ועכשיו שהפורום כולו שלכם

אתם רק תוהים לאן נעלמו אותם האנשים הלא מקבלים. How odd.
 
למה להיות עוקצנית?

נשאלה פה שאלה, אני לפחות עניתי בכנות ואיך את מחזירה לי?
בדיוק בצורה הלא מקבלת שאני מדברת עליה..
למה זה טוב?
למה צריך להיות מ'סוג' מסוים כדי להתקבל פה? למה כל מי שאוהב גלי לא יכול להרגיש פה בנוח?
 

AccioMoon

New member
טוב אנחנו לא בתיכון.

בכל מקרה, אין פה כל כך לאן לקבל, כמו ש...אפשר לראות.
אני חושבת שרובינו הגדול לא נכנסים לפה, ואלה שכן לא מבינים למה הם נכנסים לפה. זאת ההזדמנות להקים פה קהילה חדשה של גלי - בבקשה :). אני די בטוחה שהם נורא מחפשים מנהלים, גואו פור איט.
הכל פה כמו דף חדש, וכל מי שאוהב גלי יכול להרגיש פה בנוח... אז... הוויכוח קצת מיותר. אולי אם הקהילה הייתה עדיין קיימת פה היה על מה לדבר.
 

tari2

New member
מאד מעניין אותי לדעת

למה החלטתם להעביר את הפעילות שלכם מהפורום למקום אחר בגלל קורי. אתם כ"כ קשורות אליו יותר מליאה מישל שאתן לא מסוגלות אפילו לכתוב בפורום שקשור אליו??
ועוד יותר אתן מעליבות פה את הבנות שרוצות לכתוב ולשתף דברים על גלי . וזה קצת מריח כאילו אתן יותר טובות מהן. ודי בזה שמישהי הזכירה פה את עניין ה"חבורה".

לי לא אכפת, אני בקושי כותבת פה, אבל זה מעליב.
 

5ifi

New member
ובכן

אם לא אכפת לך, אז זאת שאלה קצת חטטנית מצידך. אבל אני מניחה שכן אכפת לך במידה כזו או אחרת, ואין לי שום בעיה לענות.

אחרי המוות של קורי היה תחושה מאוד קשה בפורום, בגלל שהייתה המון התעסקות בפן הרכילותי של העניין ויותר מזה, זה פורום שנועד להינות (או לסבול) ביחד מסדרת טלוויזיה בידורית, הסיטואציה הייתה מאוד הזויה ואף אחד לא היה ערוך לזה. אני יודעת שבאופן אישי הרגשתי נורא לגבי המוות של קורי וכל פעם שבאתי לכתוב תגובה בפורום, זה הרגיש לי מאוד מוזר ולא שייך, לכתוב באופן ציבורי ופתוח כמה שמותו של אדם שלא הכרתי קשה לי לעיכול. אז הייתה התכנסות של קבוצה מסוימת, של בנות שכתבו פה לאורך שנים והתגבשו בינן לבין עצמן ונפגשו וכלי, ובמקום לשתף את כל המרחב האינטרנטי בתחושות שלי, שיתפתי בזה את הבנות שאני מחשיבה כחברות שלי, בפורום קטן ואישי יותר.

אחרי שזה קרה, הרגיש אפילו עוד יותר מוזר לחזור לפורום ולנסות לשמר אותו פעיל במהלך הזמן שנותר לפגרה, לעדכן באופן שוטף ולכתוב סכמ"שים או פינות שונות, כמו שעשינו במהלך כל השנים האלו. למה? לי לפחות זה הרגיש כאילו הפורום מוכתם. אולי אני לוקחת את זה קשה מדי, אבל מאוד קשה לי לפתוח פינה עם תמונות מצחיקות מהעונה הראשונה כאשר בשרשור מתחתיי מופיעה הידיעה על מותו של קורי. לא נראה לי לעניין.

האם לא עברתי הלאה ואני מתאבלת יותר קשה מליאה מישל? לא. ברור מאליו שהמשכתי בחיי, אבל המקום הזה ספיציפית כבר לא נוח לי. ואני יודעת שאף אחת מהבנות שהיו קבועות פה לא שלחה הודעת קבוצתית ואמרה: "בואו נעזוב את הפורום הזה, הוא לא מספיק טוב בשבילנו." לא. הוא פשוט כבר לא מרגיש שייך. אין פה עניין של מעמדות או שנאה או וואטאבר, זה עניין של תחושה. לא התכוונתי להעליב אף אחד בכך שהפסקתי לכתוב בפורום. אני בטוחה שגם שאר הבנות לא. עשינו את מה שהרגיש לנו נכון באופן אינדיווידואלי, ומאוד הגיוני שפעלנו בצורה דומה משום שיש לנו הרבה במשותף. אני מתנצלת אם זה מתפרש כהתנשאות, ואני יכולה לדבר רק בשם עצמי כאשר אני אומרת: סליחה, פשוט כבר לא נוח לי לחלוק את רגשותי ומחשבותיי באופן ציבורי. חשבתי שהמקום הזה הוא הפינה השטחית שלי, אבל להפתעתי הרבה גיליתי שהרגשות שלי כלפיו עמוקים משחשבתי ואני לא רוצה לחשוף את כל זה לכל האינטרנט.
אני מתנצלת שוב, אבל אני חושבת שכל אדם זכאי לדרוש פרטיות.

זה באמת הכל.

יחד עם זאת, אני מקווה שהפורום הזה יחזור לחיים, כי נראה כאילו יש פה המון אנשים שאכפת להם ממנו ומהסדרה, ואני מאחלת לכם שתהנו ותצליחו
 
למעלה