אפי - האם זו את ?

עכשיו מבינה אני למה כוונתך !!!

אם שאלתך היא האם אני אפי מפורום "פלירטוטי לשון", זו לא אני. אמנם פלירטוטים הם טבע שני עבורי, אך עליי לאכזבך זו העת. השתתפותי הכנה בצערך, אך נוח לי עם עצמי. למדתי עם חלוף השנים לכבד את העובדה הזו שאין לשנותה, ולהפיק את המיטב שיש לעצמי להציע לי. או בקיצור - זה מה יש.
 

ariegur

New member
עכשיו יש לי בעיה

הרי את רוצה להיות מאוד מקורית - אבל כבר פיספסת עם השם. אז איך אנחנו ממשיכים ? אריה (מחפש מקוריות בנרות)
 
מדוע פספסתי?

הלא תאשים את הוריי בכך שלא היו מקוריים דיים? ואני תמיד טענתי שאם כבר נותנים שם לילדה, למה על שם התנחלות? אי אפשר היה לבחור שם נורמלי? או שמא זה לא הזמן לפסיכואליזה של השפעת שם האדם על מסלול חייו?
 

ariegur

New member
אני מזהה פה מוטיבים מענינים

שמאלנית שכועסת על כך שנתנו לה שם ימני, מכשירנית שרוצה שכל המכשירים יענו לה, האם את אוהבת בשר מוכשר ? אני למשל, מאוד מוכשר. אריה
 
כולנו מוכשרים בצורה זו או אחרת

הרי כולנו יהודים. (כן, גם הפולנים שבינינו, אנחנו רק משחקים על המצפון הרבה יותר טוב).
 

ariegur

New member
שתי בקשות לי אלייך

1. אנא ממך, תפסיקי להודות לי על הפניות אלייך, אני חש לא בנוח מכך. 2. אני ממש ממש לא בטוח שהיהודים כל כך מוכשרים, אז לא ברורה לי אמרתך. אריה (יהודי, שלא יהיה ספק!)
 
אחרים מלאכתם נעשית בידי צדיקים

וכוונתי אליך, אורן. ואנא סלחו לי על שאני נוטשת כרגע: מתחוללת מחוץ לביתי מלחמת עולם בין ילדי כיתה ג/2 לבין ילדי כיתה ג/4, ועליי לפסוע לשם ולהראות להם את נחת זרועי. (מה אמרתי לכם? אסור לשחרר אותם מבית הספר ולו ליום אחד. רק התחיל החופש ואי אפשר לישון פה בלילה. עם מי צריך לדבר? איזה פרוטקציה צריך להפעיל כדי שהמחדל לא יישנה גם בשנה הבאה?),
 

ariegur

New member
את גם מראה את נחת זרועך ???

אריהההההההההההההההההההההה ..............................
 
למעלה