אפשר לבקש עזרה?

ארנט

New member
אפשר לבקש עזרה? ../images/Emo140.gif

שלום לכולם/ן ל"פנים" המוכרות ולאלו שלא. אני כותבת את הדוקטורט באוניברסיטת ת"א במחלקה לחינוך ואני קרובה לנקודת שבירה... המדגם שלי מורכב בחלקו מסטודנטים בני 20-26 וחלקו מתלמידי יב, כאשר מחצית מכל קבוצה אמורה להיות צעירים שהוריהם גרושים ומחצית צעירים שהוריהם נשואים. את איסוף הנתונים התחלתי בשנה שעברה. עם התחלת האיסוף החלה השביתה באוניברסיטה. חכיתי שתסתיים והעברתי שאלונים במספר כיתות. באשר לבתי הספר, את האישור ממשרד החינוך קיבלתי לקראת אפריל ומשעברתי בין בתי ספר שונים נאמר לי שבלתי אפשרי להעביר במועד זה מכיוון שאוטוטו בגרויות... אז קבעתי עם 2 תיכונים לתחילת שנת הלימודים הנוכחית. ומה קרה השנה? שביתה באוניברסיטאות ושביתה ארוכה בתיכונים..... עכשיו בתי ספר אינם מוכנים להכניס אותי לכיתות יב מכיוון שגם לא הספיקו דבר עקב השביתה וגם אוטוטו שוב בגרויות (מאפריל התלמידים בכלל לא מגיעים לבית הספר). הצלחתי להיכנס לתיכון אחד (ושם מתוך 60 תלמידים רק 15 הוריהם גרושים...). וזהו. מה אני מבקשת? א. אם מישהו/י מכיר תלמיד/ת יב ׁ(או סטודנט עד גיל 26) שהוריו גרושים ומוכן למלא שאלון
תכתבו לי (בשרשור או במסר). את השאלון ניתן למלא על גבי המחשב ולהחזיר באי מייל/ מסר. ב. יותר חשוב- אם מישהו/י מכיר מחנך/ת יב מורה מקצועי/ת ביב' מתיכון במרכז הארץ שמוכן/ה להקדיש חצי שיעור להעברת שאלונים
פנו אליי. תודה...
 

אלרן08

New member
תנסי לפנות לפורורמים של האוניברסיטאות השונות

וסטודנטים אולי שם תצליחי לגייס אוכלוסיה מתאימה. בהצלחה
 

ארנט

New member
../images/Emo13.gif אני עושה את זה

כבר במשך כמה חודשם ובאמת קיבלתי בדרל הזו לא מעט שאלונים. לצערי זה עדיין לא המסות הרציניות שאני נזקקת להם. אבל סטודנטים זו הבעייה הכי קטנה שלי, כי יש לי עדיין אפשרות להכנס לכיתות באוניברסיטה ואני לקראת סיום איסוף הנתונים מהם, הבעייה היא עם תלמידי יב'.
 

ארנט

New member
כמה טעויות ../images/Emo163.gif

חודשם=חודשים, בדרל=בדרך, להם=להן
 

mummy

New member
צר לי אבל לא מכירה אישית אבל

מכיוון אחר אולי שווה לך לשקול הגעה לאוכלוסיה המבוקשת דרך תנועות נוער שונות - יחסית יש שם ריכוז של תיכוניסטים וזה אולי יותר יעיל מאשר לאסוף שאלון של בודדים פה ושם. עוד אפשרות שהייתי שוקלת זה מקומות בילוי של בני נוער, קניון למשל, מקומות שנמצאים בדרך אל ומהתיכון או ליד, דברים כאלה. ממה שאני מכירה זה די מקובל לבקש מאנשים חמש דקות למלא שאלון (בהנחה שזה אכן חמש דקות). כמובן הכי טוב אם יש לך איזה תגמול סמלי להציע, אבל זה תלוי בתקציב. בהצלחה!
 

ארנט

New member
זה הרבה יותר

מחמש דקות.... (20-25 דקות). אבל תנועות נוער זה רעיון טוב
 
אם תרצי - אני חושבת שאוכל לנסות לארגן לך

בי"ס להעביר את השאלונים, ואפילו אולי תנועת נוער. אבל - תצטרכי לומר באיזה אזור את גרה או לאיזה אזור את מוכנה לבוא. אם את לומדת בת"א, אני מניחה שזה האזור שאת מעדיפה, האמנם? (אם תרצי כתבי במסר, ואשמח לסייע)
 
למעלה