אפשר להתחיל לשאול שאלות?

אפשר להתחיל לשאול שאלות?

הריון שלישי שבוע 26 עם צירים מוקדמים הרופא ממליץ על פרסולאט מי מכירה מי יודעת מה הפרסולאט עושה לגוף? לעובר? יש נזקים? תופעות לוואי.?
 
אני הייתי משבוע 23 עם פרסולט

בהתחלה 3 כדורים ביממה , ומשבוע 29 עד 37 שישה כדורים ביממה. אני כותבת יממה כי הקפידו על חלוקה שווה לאורך היממה. תשובות רפואיות כדאי שתבררי אצל הרופא שלך,אם תרצי אני יכולה לספר לך רק איך זה נחווה על ידי באופן אישי- בהתחלה היו לי גלי חום ואדמומיות (בעיקר בפנים), ובמהלך כל התקופה היו לי סחרחורות מדי פעם. לא משהו שהפריע לי משמעותית בתפקוד (כמה כבר צריך לתפקד במיטה בבית חולים
) וכנראה שהתועלת גברה על תופעות הלואי. המשך בהצלחה לך.
 
שלום לך - אני משבוע 22.5

התחלתי להשתמש בפרסולאט ואכן יש לי תופעות לוואי כמו: 1. הרגליים שלי נפוחות ( בצקות ) + אדומות כאילו שהייתי בים ונשרפתי, ושלא נדבר על הנפיחות ששום נעל לא עולה עליי וזה לא רק בכפות רגליים זה ממש כל הרגל, ומידי פעם מופיע לי אדמומיות בפנים. נ.ב. אני בעלת עור שחום אז בפנים זה לא כ"כ מורגש אבל ברגליים אני נראית זוועה - אבל זה עדיף על צירים.
 

ללבב

New member
גם אני עם פרסולאט משבוע 22

מחר אני מתחילה 30 אבל הצירים/התקשויות לא נפסקות לי אומנם לא סדיר וצוואר הרחם סגור אז אני לא מבינה לכן הכדורים הפסיקו לגמרי??
 
אצלי לא הורגשו צירים ולא נראו

במוניטור, אבל צואר הרחם היה מחוק ופתוח. לא יודעת להגיד לך מה היתה השפעת הפרסולט, העובדה היא שמשכתי בסוף עוד שבועיים בלעדיהם, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שסחבתי איתם 14 שבועות עם פתיחה ומחיקה.
 
רגע אם זה צירים לא סדירים ורחם סגור

אז למה כדורים?? זה מצב רגיל ונורמלי לא ??ברקסון חביבים
 

בלגן2

New member
פרסולאט

מכירה אותו מההריון הקודם (למרות שאז הוא לא עזר) ובהריון הנוכחי הוא החבר הצמוד שלי משבוע 26, במינון של 5 כדורים ביממה. ת"ל שיש לי הן בעיקר חולשה וסחרחורות, (שזה הגיוני - כי במקור הפרסולאט הוא כדור להורדת ל.ד. גבוה).
 
למעלה