אפשר לשאול שאלת
שלא יוצאת

נוריה

New member
אפשר לשאול שאלת ../images/Emo163.gif שלא יוצאת

לי מהראש כל החג? (ההפרשים הגדולים בין הילדים משכיחים ממני המון דברים מההריונות. טוב, אם הייתי זוכרת, לא הייתי מעיזה שוב!) ולשאלתי - בשבוע 17-18, כל כמה זמן אמורים להרגיש תנועות? כל יום? פעמיים ביום? פעמיים בשבוע? לפעמים אני מרגישה קצת, ויש ימים שכלום לא. גם לכן? אוף... אני פשוט מרגישה את הלחצים מתחילים להצטבר. עדיף אולי כבר שלב הבחילות שהרגשתי מחורבן אבל היתה לי גושפנקה לנוכחות ההריון. עכשיו אני פשוט כל הזמן תוהה לעצמי תהיות פסימיות. אשמח אם תפיחו בי קצת אופטימיות והרגעה...
 

Tנקר בל

New member
צפירת הרגעה

בשבוע 17-18, נשים רבות בכלל לא מרגישות תנועות. זה שאת מרגישה תנועות - זה נהדר. אבל בשלב הזה בכלל לא עושים ספירת תנועות (נראה לי שמתחילים משבוע 24). כך לפחות אמר לי הרופא שלי כשהייתי בשלב דומה.
 

niritcat

New member
עוד מוקדם לך.

מצטרפת לקודמתי. בדרך כלל, בכלל מתחילים להרגיש תנועות רק משבוע 20-22. וגם לי נדמה שספירת תנועות יש טעם להתחיל רק משבוע מאוחר יותר, 24-28, משהו כזה (מקפידים יותר לקראת התל"מ ואחריו).
 

טאניוש

New member
אכן אין משמעות עדיין

לי אמרו בכלל לעקוב אחרי התנועות רק משבוע 28. העובר קטן מדי, את לא מרגישה את כל התנועות שלו פשוט. אני התחלתי להרגיש מאד מוקדם, אבל ראיתי לפעמים באולטרא סאונד שהוא משתולל ואני לא מרגישה דבר.
 

נוריה

New member
תודה חמודות

אתמול בלילה טל התעורר מיליון פעמים עם כל מיני חלומות ושטויות. אחרי שהוא סופסוף הואיל בטובו להרדם נשפכנו שנינו במיטה ואז העובר התחיל לקפצץ לו... מהזה שמחתי שטל העיר אותנו - כי ככה הייתי ערה כדי להרגיש את צפירת ההרגעה... תודה גם לכן.
 
למעלה