אקו לב עוברי

אקו לב עוברי

אחרי הסקירה המאוחרת הרופא המליץ לי על אקו לב עוברי לכל מקרה כי יש מומים קטנים שלא רואים בסקירה. האם עוד מישהי עשתה? בגלל שאני מאילת הופנתי לשניידר עם הפנייה וללא תשלום נוסף, כולל כרטיס טיסה הלוך חזור על חשבון הקופה. (וזה גבירותיי ורבותיי הדבר היחיד הטוב בעיר הזאת) חוץ מזה בהמשך לשרשור בתי חולים, השבוע נולדו שני זוגות תאומים ביוספטל באילת! אבל בכל מקרה אני רוצה ללדת קרוב לאמא ב"מאיר". נראה מה יהיה... דקלה.
 
אקו לב עובר

היא בדיקת אולטרהסאונד שנעשית על ידי קרדיולוג ילדים. הבדיקה לא ארוכה במיוחד ומדגימים בה את מבנה הלב (חדרים, מחיצות, עליות, מוצא עורקים וכו') ובודקים אם זרימות הלב תקינות. שניידר הוא מקום מצויין לביצוע אקו לב.
 

orenkeren

New member
הי דקלה

גם אותי הפנה הרופא של לאקו לב, וטען שהוא עושה זאת כשגרה אצל כל הריונות התאומים. בכל מקרה, זו בדיקת אולטרסאונד רגילה שמתמקדת בלב, ותראי את זה כצ'ופר - גם לראות שוב את הגוזלים וגם טיול בכל מקרה בהצלחה.
 

juanes

New member
אני עשיתי

זו בדיקת אולטרסאונד רגילה. אצלי עובר אחד ראו טוב יותר, ואת העוברית ראו פחות טוב. הכל היה בסדר בסוף.
 

איג3

New member
אנחנו גם עשינו...

אמנם, בירושלים אצל ד"ר ריין - הופנינו בגלל שלבן הגדול שלנו יש איוושה קלה (מאוד) בלב. וד"ר ריין עושה לו את המעקבים כך שהיה מאוד נחמד כי הוא ידע פחות או יותר המב מדובר... חוץ מזה, הוא מקסים וממש נחמד.
 
עשיתי את הבדיקה הזו לפני יומיים

בהיריון של שי ונעם לא עשיתי, אבל בהיריון הנוכחי עקב ממצא של ריבוי מי שפיר, המליצו לי על הבדיקה הנ"ל. בדיקת אולטרה סאונד רגילה המתמקדת על הלב.
 

mbar30

New member
הי דקלה - אקו לב עוברי היום היא

בדיקה די שכיחה. הרבה עוברים עם "גולף בול" אני עשיתי ב2 ההריונות הקודמים בב"ש יש רופא מדהים אלי זלדשטיין זו פשוט בדיקת אולטרסאונד שבה רואים את הלב בצורה מושלמת זרימת כלי דם, חדרים עליות וכל העניין . אל חשש דווקא בדיקה מעניינת וכייפית
 
עשיתי בהריון הקודם

כי מצאו מוקד אקוגני בסקירה המוקדמת. בהריון הנוכחי לא הומלץ לי ולא עשיתי. מקווה שהכל יהיה בסדר.
 
למעלה