ארגון יד לאחים

~Gal~

New member
ארגון יד לאחים

אני פותחת את השרשור הזה כי נתקלתי בשם זה כאן בפורום, אז כנראה שיש כאלה מביניכם שנתקלו בארגון זה. אשמח אם תספרו על כך כי זה באמת מעניין זה מסוג הגופים שבהחלט צריך להאבק בהם לדעתי.
 
מלחמה באירגון "יד לאחים" ודומיו

אני גאה להכריז בזאת על פתיחתו של מאבק כנגד אירגון "יד לאחים": בשם הדת, כביכול, מגיעים אנשים שחיים על תרומות וכספי מדינה, כדי להפריע לאהבה בשם הדת! האירגון הזה שם לו מטרה ללחום במיסיון, (=המרת דת) ונגד "נישואי תערובות" - בשיטות שלא היו מביישות את האינקוויזיציה, אני לא קורא לחיסולו של האירגון: אלא להצבת גבולות ברורים לפעילותו: אני מוכרח לציין שידוע לי שהאירגון מעורב גם בעזרה אמיתית, (למשל מקרה של יהודיה שהתחתנה עם ערבי וסבלה) אבל צריך לשים לו גבולות! הם שם צריכים לדעת, שאסור להם להתערב בחיים שלנו, וכל עוד אין אלימות, אין להם מה להפריד בין אוהבים בשם הדת, ואגב, במקום הנערה שהם הטרידו, הייתי מבהיר להם: או 100.000 דולר או תלונה על הטרדה, בתי משפט ומה לא, נראה אותם גיבורים אחר כך,
 

@roni@

New member
לא כ"כ מדוייק..

אני מציעה לכם להיכנס לפורום "יהדות וקבלה" ושם יענו לך בדיוק במה עוסק הארגון הזה ומן מטרותיו..
 
הצחקת אותי,,, בעצם, עיצבנת אותי!

מהי מכבסת המילים הזו? בדיוק כמו ש"מכון" הוא שם יפה ל"בית זונות", כל הפעילות שלהם מוסווית תחת מילים מפוצצות באותיות של קידוש לבנה, אל תספר לי מי הם,,, אם עוד לא קלטת: מה שעוד יותר מדהים בסיפור שלי זה שבעבר למדתי לימודי הסמכה לרבנות! וכבר מזמן מבחינתי "מחזור" זה לא סידור לחגים, אלא משהו שיש לבחורה,,, בעבר הייתי מעורב בקמפיין "צא מהקופסא-בא לקולנוע" על משקל זה, הייתי שמח אם מישהו היה מעביר את המסר הבא לכל אילו שעדיין נמצאים בגיטו הרוחני שיצרו לעצמם: "צאו מהרבנות-לכו לרפואה" ואגב, אם אתה יודע, תפילה אמיתית זה משהו שבא מהלב, כמו: "אלוהים, כמה אני אוהב את הבחורה הזאת, תסדר לי אותה להערב" להגיד "ברוך אתה" זה להיות תקליט, נקודה, למה לדבר עם אלוהים במילים שמישהו אחר כתב לפני 2000 שנה, ולא להגיד מה יש לך על הלב? הלו, אלוהים, (אם יש דבר כזה,) הוא לא דבר פרטי שלך! ואגב, אני אומנם סבלתי מהאירגון כשהיה לי קשר לא עם בחורה לא יהודיה, אלא כשניהלתי כתלמיד בישיבה מערכת יחסים עם נערה יפיפיה חילונית, אז אל תחשוב לרגע שיש לך סיכוי עלי! גם בתורה, תלמוד מפרשים, שולחן ערוך, דיני נידה וכל השאר, אתה לא יודע חצי ממה שאני יודע! לצערי עוד לא הספקתי לשכוח את כל השטויות שדחפו לי לראש, במקום לשלוח אותי ללמוד רפואה, כמו שסבתא שלי רצתה, (והצליחה בסוף,,, ) לא חבל? יש לך מושג איזה הפסד זה שכל כך הרבה ראשים עוסקים בשטויות במקום להועיל לעולם!
 

@roni@

New member
אליך, לב שבור

שלום לך. אז ראשית, לידיעה כללית - אני בחורה דבר שני: חבל מאוד שהצלחתי לעצבן אותך, זו לא הייתה המטרה בסה"כ כתבתי שמה שכתבת לא היה מדוייק - כי עם כל הכבוד הדגשת רק את הפן השלילי וגם לא בצורה הכי נכונה ללא קשר מי יותר בקיא בדת אם יש לך מה לכתוב לי, אשמח לקרוא רק השתדל לעשות זאת בצורה יפה
 

carolin

New member
קשה לי להתחיל....

הם הציעו לי חיים אחרים בארץ אחרת הם יממנו לי לימודים ודירה עד אתחיל לעבוד הם הציעו לי קניות לפני הנסיעה הם הציעו כמובן כרטיס טיסה ליעד בקיצור רק אני צריכה לצייץ והם קופצים לדום.בתנאי שאני זונחת את חיי כעת. אני חייבת לציין שהם לא הפעילו עליי לחץ בשום צורה הם לא איימו או משהו דומה ,הם באו בגישה של:הנה ההצעה אבל ההחלטה היא שלי!
 
אני מכיר סיפורים אחרים לגמרי

מראש אמרתי שצריך להגביל את פעילותם, ואם תעייני בסיפורי הנפלאות שהם עצמם מפרסמים בעיתונות החרדית - תראי למה אנ מתכוון
 

antoni

New member
אני ישראלי היא תאילנדית

אם מישהו מכיר זוגות כמונו הוא מוזמן לשלוח לי מייל עם טלפון כדי שנוכל ליצור עימם קשר, חוץ מזה האוכל התאילנדי האמיתי פיצוץ ולא משמין.
 

קורא

New member
היה פה זוג ישראלי-תאילנדי

שסיפר שמשרד הפנים מאוד גזעני ועושה בעיות לבני-זוג מהמזרח. תוכל לספר לנו קצת על המקרה שלכם ואיך הסתדרתם עם משרד הפנים?
 

antoni

New member
משרד הפנים וזוגות מעורבים

לשאלתו של הקורא על דרכי הטיפול של משרד פנים בזוגות מעורבים. במשרד הפנים קיימת גישה לפיה בן זוג שאינו יהודי אינו מקבל תעודת זהות לאחר נישואיו אלה מקבל תעודת זהות ארעית (כתומה) לתקופה של מספר שנים שלאחריה יקבל את תעודת הזהות הרגילה. משרד הפנים לא גזעני בכל אופן לא באזור שאני גר בו, אלה לוקה בחוסר יעילות ובדרכי טיפול שונים ובפרשנויות שונות לגבי הטיפול בזוג. בכל אופן אין טעם להילחם בהם אלה למצוא את הפירצות הקטנות שדרכן אפשר לזרז את תהליך הטיפול.
 

~Gal~

New member
אני חוזרת בי

חיפשתי מידע על ארגון יד לאחים (ולא מצאתי שום מידע על ארגון כזה אבל כן על "לב לאחים"). אם מישהו מוצא חומר על הארגון - אנא צרפו אותו לכאן. כיוון שאני באמת לא יודעת מה מטרותיו ופעולתו של הארגון, אציין רק שכוונתי לא למאבק בארגון עצמו, אלא בפעולות שליליות שלו, במידה ויש כאלו.
 
ציטוט מהודעה קודמת שלה

אני לא מצליח להבין, אבל בהודעה הקודמת של C הם היו האנשים הכי רעים אלי אדמות, שם היא כתבה שהם ניסו לפרק את הקשר שלה, ופתאום הכל נעשה בטוב,,, את מבינה מה קורה פה?
 

~Gal~

New member
בערך כן

ואני חושבת שזאת הבעיה. זה בדיוק כמו אנשי חב"ד שהולכים בימי שבת לשכונות, ומשכנעים "בדרכי נועם" את הילדים לחזור כמו תוכים קטנים אחרי כל מה שהם אומרים (לא משנה שאין לילדים המסכנים מושג מה הם אומרים...), ובסוף מחלקים להם סוכריות... אבל העובדה היא שמדובר בבחורה בוגרת ולא ילדה קטנה. ולמרות שהם עושים את זה בטוב, היא מודעת לרע ולמסיונריות שיש בדבר, ולא מתפתה ל"סוכריה".
 
למעלה